Tussi20
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er de jeg har fra forrige graviditetVet dere om noen gode gratis graviditetsapper? Jeg har babyverden sin og liker den godtMen har plass til en app eller to til på telefonen. Haha

Ånei..!! Håper det ikke er tilfelle og at neste blir fin og sterkFøler dagens test var svakerefår ta en til test på neste urin

Jeg får det pga at jeg er gravid via ivf på privat klinikk (men forstod det slik at det også er forskjellige rutiner blant klinikkene og sykehusene). Men jeg ville spurt hvis jeg var deg! Eller evt bedt om henvisning til ekstra ultralyd i uke 7 for eksempel? Kanskje enda bedreSpørsmål, dere som skal følge med på hcg økning har dere bedt om det selv eller har dere fått beskjed om at dere skal det?
Vurdere å spør legen om eg kan få ta jevnlig hcg prøve, pga to sa og veldig bekymret.
Jeg får ekstra ul I ca uke 6, men sist begynte jeg å blø kvelden før, og fikk beskjed om at utviklingen var i uke 4/tidlig uke 5. Så vil heller følge med. Sliter med psyken etter to saJeg får det pga at jeg er gravid via ivf på privat klinikk (men forstod det slik at det også er forskjellige rutiner blant klinikkene og sykehusene). Men jeg ville spurt hvis jeg var deg! Eller evt bedt om henvisning til ekstra ultralyd i uke 7 for eksempel? Kanskje enda bedre

Då e me 2Sitter her på jobb og er sinsykt trøtt og uvel av/på![]()
Jeg har fått beskjed av sykehuset at jeg kan komme inn når jeg vil å måle. Det var etter å ha mistet 3 ganger og en operasjon av livmora. Så var inn å målte 2 ganger den 4 runden. Når hcg var lavere på måling 2, slutta jeg på progesteron så blødningen kunne starte. Kommer til å gjøre det nå også, skal inn mandag og onsdagSpørsmål, dere som skal følge med på hcg økning har dere bedt om det selv eller har dere fått beskjed om at dere skal det?
Vurdere å spør legen om eg kan få ta jevnlig hcg prøve, pga to sa og veldig bekymret.
Stresser jo litt med dette her siden det er 5 gang jeg er gravid siden mars 2022…
Ja er synd det derJa. Sitter litt med det inntrykket selv. Er jo den beskjeden man får når man mister og.. "du er ung, du klarer hvert fall bli gravid, du har gooood tid"men nå får de bare bli til termin de her altså
![]()

Skal ta meg en time hos legen på mandag og hvertfall få spurt, og høre om det e mulig meg litt sykemelding siden sist jeg mistet hadde jeg stresset mye på jobb noen dager før, og ikke trives så godt på jobb så føler for å sette meg selv helt først denne gangen.Jeg har fått beskjed av sykehuset at jeg kan komme inn når jeg vil å måle. Det var etter å ha mistet 3 ganger og en operasjon av livmora. Så var inn å målte 2 ganger den 4 runden. Når hcg var lavere på måling 2, slutta jeg på progesteron så blødningen kunne starte. Kommer til å gjøre det nå også, skal inn mandag og onsdag
Klarer vi 400 innlegg før helga er over![]()
Det er da vi får skjult?Lett vel!![]()
føler vi når 5 k på null komma niks!
YesDet er da vi får skjult?![]()
Da bør dette gå unna
Da bør dette gå unna![]()
Er på 331 når jeg så nå så hvis vi ikke klarer 400 innen helga er omme så er vi stilleKlarer vi 400 innlegg før helga er over![]()