Vi får gønne på i kveld daEr på 331 når jeg så nå så hvis vi ikke klarer 400 innen helga er omme så er vi stille![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får gønne på i kveld daEr på 331 når jeg så nå så hvis vi ikke klarer 400 innen helga er omme så er vi stille![]()

Det må vi jo klare! Kanskje vi skal gunne på og skrive minst 500?Klarer vi 400 innlegg før helga er over![]()
Jeg er med! Skal vi telle?Det må vi jo klare! Kanskje vi skal gunne på og skrive minst 500?![]()

Jeg er med!Jeg er med! Skal vi telle?![]()

Jeg er medJeg er med!![]()
Nå skulle det værekan vi ikke redigere egne innlegg?
Noen kan og andre ikke, men bare å sende mld til admin så fikser dem detNå skulle det værekan vi ikke redigere egne innlegg?

Arh, får ikke opp prikker jegJo, om du ikke får opp det ved å trykke på de 3 prikkene så må du kontakte forumansvarlig sånn at de kan fikse det!
jaja mer innlegg fra meg med fiksingRare greierNoen kan og andre ikke, men bare å sende mld til admin så fikser dem det![]()

Arh, får ikke opp prikker jegjaja mer innlegg fra meg med fiksing
Tusen takk
skjult er mye mer personlig og fint, og trengs nesten mer i starten syns jegHelt enig! Så vi må skravle mye fortFlinke skravlereskjult er mye mer personlig og fint, og trengs nesten mer i starten syns jeg