Skravletråd

har dere fortalt nyheten til noen? Hvordan eller hvordan SKAL dere si det? :D
Vi har begynt å fortelle siden jeg vet det kommer til å være opp og ned i følelser siden jeg fødte i uke 20 sist, og jeg kommer garantert til å spy denne gangen også :smiley-ashamed004
Enn så lenge vet noen få venner det, og mine foreldre. Samboer sine foreldre får nok vite det neste uke :love017

Hvordan fortelle andre; har jeg sett en storesøster est. 2024 genser jeg har lyst å kjøpe! Også kan storesøster ha på den og holde ul bilder, kommer Ann på formen min hvilken ul da :joyful:Men vil vente til etter uke 12. hvertfall :happy: tenke jeg tar bilde, så kan hun bruke den i bhg en dag etter på, da sprer det seg raskt:laughing002

har dere fortalt nyheten til noen? Hvordan eller hvordan SKAL dere si det? :D
Jeg har fortalt det til 1 venninne men ellers ingen. Og det syns jeg er sykt vanskelig :arghh: haha men om to uker skal jeg til hjemlandet mitt en tur og da tenkte jeg å fortelle det til foreldrene, søsken og bestemor. Må bare finne en litt gøy måte. Samtidig vil jeg ikke at det blir noe veldig stort siden jeg bare er 6 uker da og mye kan skje.

Nei, ingen vet enda! Vi snakket om å vente til julaften, er da 17 uker, det hadde vært gøy om vi klarte :hilarious:
Jaa tenkte det samme! Men har i grunn liten tro på at vi klarer å holde det hemmelig så lenge :laughing002 men hadde vært så gøy å fått det til! Forrige graviditet sa vi det til familie med en gang, syntes graviditeten varte evig for alle var så engasjerte fra første stund:laughing002 nå tenker jeg at det er gøy å ha en liten hemlighet i noen mnd:Heartred

Hvordan fortelle andre; har jeg sett en storesøster est. 2024 genser jeg har lyst å kjøpe! Også kan storesøster ha på den og holde ul bilder, kommer Ann på formen min hvilken ul da :joyful:Men vil vente til etter uke 12. hvertfall :happy: tenke jeg tar bilde, så kan hun bruke den i bhg en dag etter på, da sprer det seg raskt:laughing002
Det er koslig da:Heartred tenker også å kjøpe sånn genser til 2 åringen:D

Hva betyr skjult? Og hva er fordelen? Jeg er ny her og skjønner egentlig ingenting :laughing002
Det er ett privat forum som kun de med minst 50 innlegg har tilgang til. Så tilfeldige folk som bare er inne å «snoker» får ikke se alt vi skrivee :D

Når skal dere bestille time hos lege eller jordmor forresten? :D

Sender melding til lege i morra som henviser til tul, så vil jeg vente til etter første tul føre jeg tar kontakt med jm tror jeg. Selvom hu vil jeg skal ta kontakt så tidlig som mulig :shy:

Skal ta kontakt med legen i morgen (mandag) og ringer til gynekolog selv pga avtale med henne fra tidligere, men jeg tenker å syke melde meg noe nå i starten for psyken min går ikke helt på jobb for er veldig redd. Så håper legen forstår meg.

Back
Topp