Skravletråd

Okei, jeg vet ikke hvor jeg skal poste dette, men er det galt å ha på følelsen at dette faktisk kommer til å gå bra? Er bare 5+4, så ingenting er sikkert, men jeg føler meg likevel trygg. Vet jo at jeg kan få det motsatte i fleisen, men... Jeg klarer ikke helt å engste meg. Og jeg MÅ jo ikke? Eller?
Nyt det, tenker jeg! Selv har jeg ikke helt klart å ta det inn, men tror jeg ubevisst distanserer meg som en forsvarsmekanisme.

Okei, jeg vet ikke hvor jeg skal poste dette, men er det galt å ha på følelsen at dette faktisk kommer til å gå bra? Er bare 5+4, så ingenting er sikkert, men jeg føler meg likevel trygg. Vet jo at jeg kan få det motsatte i fleisen, men... Jeg klarer ikke helt å engste meg. Og jeg MÅ jo ikke? Eller?
Herlig :Heartred Jeg blir nervøs av og til mtp på det som skjedde sist, men da får jeg en følelse av at denne gangen går det! Men må først få se at det faktisk er noe i den fostersekken denne gangen! 2 uker til ,håper alt ser fint ut :)

Fikk måle hcg i dag, og skal ta ny på fredag. Legen ville dessuten ha meg inn til time allerede neste uke for å søke om NIPT etc, siden jeg får den litt ekstra tidlig. Håper virkelig den sitter nå!

Akkurat sånn jeg har det. Ble sååå sjokka over første MA, og hadde skikkelig go følelse før andre, så det slo helt beina under meg- særlig siden jeg fikk blæremola i tillegg.
Jeg ble også helt slått i bakken. Ultralyd 11+5 hvor alt så bra ut, var liksom praktisk talt 12 uker i mitt hode. Og etter 12 uker «kan det jo ikke gå galt». Så nå er min nye «puste bittelitt» 13 uker. Neste holde pusten er uke 23-25, for da ble de to siste født. Har et inderlig ønske om å få komme til tredje trinester i hvert fall. Veldig lite lysten på flere nye måneder på nyfødtintensiv.

Jeg ble også helt slått i bakken. Ultralyd 11+5 hvor alt så bra ut, var liksom praktisk talt 12 uker i mitt hode. Og etter 12 uker «kan det jo ikke gå galt». Så nå er min nye «puste bittelitt» 13 uker. Neste holde pusten er uke 23-25, for da ble de to siste født. Har et inderlig ønske om å få komme til tredje trinester i hvert fall. Veldig lite lysten på flere nye måneder på nyfødtintensiv.
Vi hadde tre uker på nyfødtintensiv med første, så det skjønner jeg godt! Og deretter 4 måneder med hjemmeisolat. Håper på en bedre barseltid om det går veien denne gangen.

Åh, dere har jo selvsagt rett! Men så ser jeg hvor mye mange av dere har vært gjennom også, og da føles det liksom så feil/rart å være sånn "Jahapp, dette går veien, vøtt!" Men egentlig burde vi jo alle være sånn. Glede oss over at vi kan bli gravide og satse på at alt går bra!

Æsj, så mange rare følelser man går gjennom, altså... Alt blir så gjennomsiktig også, for i det ene øyeblikket deler noen lykkelig en positiv test, og i det andre deler noen en trist nyhet...

Og det kjipe er at det finnes ingen mellomvei. Enten så går det bra, eller så går det ikke. Forskjellen er så uendelig stor. Og kommer man lenger enn et par uker, vil følelsen av å ha et barn for lite henge i lenge…

Og det kjipe er at det finnes ingen mellomvei. Enten så går det bra, eller så går det ikke. Forskjellen er så uendelig stor. Og kommer man lenger enn et par uker, vil følelsen av å ha et barn for lite henge i lenge…
Jeg tipper den følelsen aldri helt slipper taket... Det blir selvsagt lettere å leve, og man må ta vare på det man har, men tomrommet tar man jo med seg i en eller annen form. :Heartred Og det er ikke rart eller feil, men helt naturlig.

NYT DET! Hadde det ikke endt i sa sist til meg, så hadde jeg sittet nå med null bekymringer

Fikk måle hcg i dag, og skal ta ny på fredag. Legen ville dessuten ha meg inn til time allerede neste uke for å søke om NIPT etc, siden jeg får den litt ekstra tidlig. Håper virkelig den sitter nå!
Krysser fingrene for at hcg nivået ditt er bra! Jeg skal inn i morgen for andre gang til sjekk av hcg :) er du heldig kommer det svar i ettermiddag å :D Jeg fikk svar sammen dagen som blodprøve ble tatt forrige uke

Krysser fingrene for at hcg nivået ditt er bra! Jeg skal inn i morgen for andre gang til sjekk av hcg :) er du heldig kommer det svar i ettermiddag å :D Jeg fikk svar sammen dagen som blodprøve ble tatt forrige uke
Tok den etter elleve så litt usikker på om den kommer i dag. Er jo uansett forholdet mellom de to som er interessant. Men testen var hvertfall sterkere i dag!

Tenker det er fantastisk om du har det sånn, du er heldig:-) man må ikke engste seg, jeg er stort sett rolig, men så kommer det litt bølger av nerver, men stort sett har jeg godfølelsen :D

Tenker det er fantastisk om du har det sånn, du er heldig:) man må ikke engste seg, jeg er stort sett rolig, men så kommer det litt bølger av nerver, men stort sett har jeg godfølelsen :D
Så bra! Hender jo jeg får engstelsesblaff jeg også, men gleden og forventningen overgår det stort sett. :)

Hjemme alene noen dager.. hater at det er helt stilt i huset :wtf: What to do? Har prøvd å slappe av med serie, spist.. å spist igjen, gjort noe husarbeid.. men pokkern, tiden går så sakteo_O I tilegg er det to fluer som surrer rundt her å irriterer meg noe inni F! Sitter egentli å venter på at klokka skal bli såpass mye at jeg kan legge meg:notworthy Haha håååi dette ble positivt:laughing002:hilarious: Skjønner ikke folk som liker å være hjemme alene for å få «alene»tid:laughing002:D

Hjemme alene noen dager.. hater at det er helt stilt i huset :wtf: What to do? Har prøvd å slappe av med serie, spist.. å spist igjen, gjort noe husarbeid.. men pokkern, tiden går så sakteo_O I tilegg er det to fluer som surrer rundt her å irriterer meg noe inni F! Sitter egentli å venter på at klokka skal bli såpass mye at jeg kan legge meg:notworthy Haha håååi dette ble positivt:laughing002:hilarious: Skjønner ikke folk som liker å være hjemme alene for å få «alene»tid:laughing002:D
Kan vi bytte? Jeg ELSKER å være alene. :knegg:

Back
Topp