Jeg måtte ha gravidtights og noen større kjoler til vinteren. Hater å gå med smekken åpen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser for meg at det blir noe liknendeJeg måtte ha gravidtights og noen større kjoler til vinteren. Hater å gå med smekken åpen.
Ja, de passer til alt, og så er de ikke rælstygge!Gravidtights er så behagelig!
Åå, ja det hadde gjort seg Tar det jeg får jeg altså bare spira sitter til termin og er frisk
Nå er tenker jeg bare på denne! Lyst til å prøve alle treMannen har arbeidshelg, og da jobber han 12 timers vakter fra 10-22 lørdag og søndag, så vært bare jeg og datteren vår i går og i dag, vært fine dager. Men kjenner at batteriet er litt flatt nå, men nå er hun lagt og jeg har ordnet meg et digg glass limonade med isbiter og sitronskiver - Whoho Vis vedlegget 409232
Enig!stemmer for at vi alle tester de ut
Hehe ja jeg har faktisk smakt på de alle, men er ekstra svak for den klassiskeNå er tenker jeg bare på denne! Lyst til å prøve alle tre
Jepp. Pulsklokkene mine spør om jeg trener hvis jeg går opp og ned trappen et par ganger på vei til og fra vaskerommet.Vært på trilletur med en venninne som fikk baby for 6 uker siden, så utrolig koselig veldig kjekt både å treffe henne men også fordi turen ikke gikk så fort at det ble så synlig at pusten min er tyngre. Flere som tåler mindre aktivitet før det blir tungt?
Jepp, blir tungpustet mye fortere! Klarer det samme som før, tror jeg, men "treningseffekten" er større, hahaha!Vært på trilletur med en venninne som fikk baby for 6 uker siden, så utrolig koselig veldig kjekt både å treffe henne men også fordi turen ikke gikk så fort at det ble så synlig at pusten min er tyngre. Flere som tåler mindre aktivitet før det blir tungt?
Jeg skal prøve å bidra litt… Ligger på sofaen og prøver å distrahere bort kvalmen. Dårligste oppfinnelsen som finnes i svangerskap.Jepp, blir tungpustet mye fortere! Klarer det samme som før, tror jeg, men "treningseffekten" er større, hahaha!
Jeg er forresten syk i dag også, så her blir det mye dritprat fra meg utover. @krølle... , hvordan er formen? Er du klar for å holde forumet varmt mens alle andre gjør viktigere ting enn oss?
Faen, du har allerede blitt såpass dårlig, ja. Fått ringt lege? Begynt med IV?Jeg skal prøve å bidra litt… Ligger på sofaen og prøver å distrahere bort kvalmen. Dårligste oppfinnelsen som finnes i svangerskap.
Det kom fort når det først kom. Har time på torsdag. Starter nok med iv da i håp om å slippe den verste dehydreringen og elektrolyttforstyrrelsene.Faen, du har allerede blitt såpass dårlig, ja. Fått ringt lege? Begynt med IV?