Skravletråd

Jeg måtte ha gravidtights og noen større kjoler til vinteren. Hater å gå med smekken åpen. :p
 
Siden jeg endte opp med å spise lunsjen 10:15 måtte jeg til slutt bare dra tidlig fra jobb for å kjøpe noe raskt før henting i barnehagen. Tok meg selv i å sterkt vurdere å kjøpe en 8 pakning med test ofte fra rfsu - enda det er skikkelig ræva tester.. ( kjøpte de ikke) skulle også kjøpe noe relativt sunt. Endte opp med en pizzabolle - noe jeg egentlig ikke er så glad i, og kjeks som jeg aldri spiser.. oppgitt over meg selv :rolleyes::p
 
Mannen har arbeidshelg, og da jobber han 12 timers vakter fra 10-22 lørdag og søndag, så vært bare jeg og datteren vår i går og i dag, vært fine dager. Men kjenner at batteriet er litt flatt nå, men nå er hun lagt og jeg har ordnet meg et digg glass limonade med isbiter og sitronskiver - Whoho :D Vis vedlegget 409232
Nå er tenker jeg bare på denne! Lyst til å prøve alle tre :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_3665.png
    IMG_3665.png
    1,2 MB · Visninger: 23
Hva om vi arrangerer den store sitronlimonadetesten, smaker flest mulig merker og så stemmer? DEN ULTIMATE GRAVID-DRIKKEN. I beste Radioresepsjonen-stil.
 
Vært på trilletur med en venninne som fikk baby for 6 uker siden, så utrolig koselig:-) veldig kjekt både å treffe henne men også fordi turen ikke gikk så fort at det ble så synlig at pusten min er tyngre. Flere som tåler mindre aktivitet før det blir tungt?
 
Vært på trilletur med en venninne som fikk baby for 6 uker siden, så utrolig koselig:) veldig kjekt både å treffe henne men også fordi turen ikke gikk så fort at det ble så synlig at pusten min er tyngre. Flere som tåler mindre aktivitet før det blir tungt?
Jepp. Pulsklokkene mine spør om jeg trener hvis jeg går opp og ned trappen et par ganger på vei til og fra vaskerommet.
 
Vært på trilletur med en venninne som fikk baby for 6 uker siden, så utrolig koselig:) veldig kjekt både å treffe henne men også fordi turen ikke gikk så fort at det ble så synlig at pusten min er tyngre. Flere som tåler mindre aktivitet før det blir tungt?
Jepp, blir tungpustet mye fortere! Klarer det samme som før, tror jeg, men "treningseffekten" er større, hahaha!

Jeg er forresten syk i dag også, så her blir det mye dritprat fra meg utover. @krølle... , hvordan er formen? Er du klar for å holde forumet varmt mens alle andre gjør viktigere ting enn oss? :hilarious:
 
Jepp, blir tungpustet mye fortere! Klarer det samme som før, tror jeg, men "treningseffekten" er større, hahaha!

Jeg er forresten syk i dag også, så her blir det mye dritprat fra meg utover. @krølle... , hvordan er formen? Er du klar for å holde forumet varmt mens alle andre gjør viktigere ting enn oss? :hilarious:
Jeg skal prøve å bidra litt… Ligger på sofaen og prøver å distrahere bort kvalmen. Dårligste oppfinnelsen som finnes i svangerskap.
 
Haha måtte inn å se på pulsreg. fra idag for å se om jeg har noen endringer. Joda har normal hvilepuls når jeg ligger helt i ro. Men ser jeg har puls på mellom 80-120 når jeg lager middag og går tur :laughing002 håper det er et bra tegn
 
Back
Topp