Skravletråd

Ja, haha, satt akkurat og tenkte på det samme. Skravletråd trengs. Henger altfor mye her om dagen. Heldigvis har jeg for en gangs skyld prosjekter med greie budsjetter, men jeg må jo løse oppgavene også, ikke bare sitte her. :hilarious: Sitter med tre ulike prosjekter som selvsagt alle har frister før ferien. SOM OM NOEN LESER DET VI HAR GJORT FØR I SLUTTEN AV AUGUST!? Årrrrh. Og så kommer vi tilbake på jobb i august, og da er det ingenting å gjøre, fordi ingen har svart på det vi leverte i juni. ":)"

Etter jobb skal jeg hente ungene i barnehagen, ture ned til byen og feire en bursdag på restaurant.

Burde også flytte en solsikke og klippe av noen jordbærstiklinger, meeen det får vente noen dager til.
Jordbærstikling- er det når de får sånne rare tynne lange greier som henger utover av selve planta? For sånne har jeg! Hvordan gjør jeg det?

Jordbærstikling- er det når de får sånne rare tynne lange greier som henger utover av selve planta? For sånne har jeg! Hvordan gjør jeg det?
Ja! Aldri orket å gjøre noe med det før nå, men har klippet dem av for at planten skal fokusere på bær i stedet for nye avløpere. De skal visst bare kunne settes direkte i jord, med den lange stilken nedi, og så sørger man for at det lille bladparet kommer i kontakt med jorda. Så skal det rote seg og bli nye planter som kan gi bær allerede neste år. Av og til rekker de å rote seg mens de henger på morplanten. Da er det vel bare å klippe av og la den være hvis det er plass.

Jeg rakk ikke å gjøre noe med det, så har satt mine i vann foreløpig. Ser at bladene kommer ut mer og mer, så må nok plante snart!

Ja! Aldri orket å gjøre noe med det før nå, men har klippet dem av for at planten skal fokusere på bær i stedet for nye avløpere. De skal visst bare kunne settes direkte i jord, med den lange stilken nedi, og så sørger man for at det lille bladparet kommer i kontakt med jorda. Så skal det rote seg og bli nye planter som kan gi bær allerede neste år. Av og til rekker de å rote seg mens de henger på morplanten. Da er det vel bare å klippe av og la den være hvis det er plass.

Jeg rakk ikke å gjøre noe med det, så har satt mine i vann foreløpig. Ser at bladene kommer ut mer og mer, så må nok plante snart!
Hele den lange ned i jorda liksom? For er jo bare en dusk med blader ytterst :hilarious:

Hele den lange ned i jorda liksom? For er jo bare en dusk med blader ytterst :hilarious:
Tror det, men kan klippe av litt, da. Har prøvd å se på nettet, men finner ikke noe som viser helt konkret. Mamma sa det funka. Hele den lange i jorda, det er jo på en måte en rot, og så den lille bladdusken i kontakt med jorda.

IMG_3440.jpegIMG_3414.jpegDeilig gåtur med min søster ca 4 km tur/retur i behagelig tempo og hjem for kveldsmat og ny type limonade; fra Coop med rips og limonade. Frisk farge, ok smak - men ikke like god som rema 1000 sin sitronlimonade ;)

Spørsmål! Dere som har vært gravide før, forandrer kroppen seg raskere ved meste svangerskap?
Jeg hadde jo en BO i april i uke 12. Dvs. Fostersekk, morkake og plommesekk(unromal) hadde vokst som normalt, bare at fosteret manglet. Så hcgen var normal og jeg var fysisk 12 uker på vei.
Denne gangen får jeg de fysiske tegnene mye raskere synes jeg? Er bare 4+5 , men brystene er tydelig større. Og den oppblåste magen og :laughing002 :hilarious: vet jo at det verken livmor eller baby som har skyld i det så tidlig

Spørsmål! Dere som har vært gravide før, forandrer kroppen seg raskere ved meste svangerskap?
Jeg hadde jo en BO i april i uke 12. Dvs. Fostersekk, morkake og plommesekk(unromal) hadde vokst som normalt, bare at fosteret manglet. Så hcgen var normal og jeg var fysisk 12 uker på vei.
Denne gangen får jeg de fysiske tegnene mye raskere synes jeg? Er bare 4+5 , men brystene er tydelig større. Og den oppblåste magen og :laughing002 :hilarious: vet jo at det verken livmor eller baby som har skyld i det så tidlig
Hcg kan gjøre deg oppblåst, sitter og lufter tidenes foodbaby (skylder på mozarellasticksene) as we speak :hilarious:
Jeg tenker at de fysiske tegnene kanskje føler mer tydelige fordi vi nå er mer bevisste hva de er/kroppen kjenner de igjen. Det er i alle fall svaret jeg gir meg selv når jeg tenker på hvorfor jeg ikke kan huske å ha hatt en eneste murring i første sv men har det litt nå og da hver dag nesten :hilarious:

Hcg kan gjøre deg oppblåst, sitter og lufter tidenes foodbaby (skylder på mozarellasticksene) as we speak :hilarious:
Jeg tenker at de fysiske tegnene kanskje føler mer tydelige fordi vi nå er mer bevisste hva de er/kroppen kjenner de igjen. Det er i alle fall svaret jeg gir meg selv når jeg tenker på hvorfor jeg ikke kan huske å ha hatt en eneste murring i første sv men har det litt nå og da hver dag nesten :hilarious:
Haha, ja er helt sinnsykt på kveldstid! Haha elsker mozarellasticks!!
Ja ikke sant mæ være noe. Etter aborten ble puppene mine mindre enn før graviditeten, og nå er de allerede like store som rett før aborten! Merkelige greier, tar det som et godt tegn!
Samme med mensenmurringer , men det husker jeg godt at jeg også hadde gjennom hele sist runde :) :D

Jeg ser på Tid for hage samtidig som jeg henger her og skriver pakkeliste til ferien. Må egentlig gå til butikken, men orker ikkeee.

Ferie om 2.5 dager, merker man nærmer seg ferie. Nå går det mye i å samle trådene og klargjøre for høstsemesteret. Det skal bli deilig med ferie!!:-)

Jepp. Med første hadde jeg knapt mage. Med nr to så var det magemusklene som detektertw hcg først. De bare - oooo, preggis igjen. Vi slå oss av. Snakkes om et år eller noe…

Okei, jeg vet ikke hvor jeg skal poste dette, men er det galt å ha på følelsen at dette faktisk kommer til å gå bra? Er bare 5+4, så ingenting er sikkert, men jeg føler meg likevel trygg. Vet jo at jeg kan få det motsatte i fleisen, men... Jeg klarer ikke helt å engste meg. Og jeg MÅ jo ikke? Eller?

Okei, jeg vet ikke hvor jeg skal poste dette, men er det galt å ha på følelsen at dette faktisk kommer til å gå bra? Er bare 5+4, så ingenting er sikkert, men jeg føler meg likevel trygg. Vet jo at jeg kan få det motsatte i fleisen, men... Jeg klarer ikke helt å engste meg. Og jeg MÅ jo ikke? Eller?
Helt innafor. Med nr tre kjente jeg tidlig at det var en «stayer».

Godt å høre. Jeg vet ikke om jeg har følt akkurat det samme før, men har egentlig aldri vært superengstelig, og det gir meg nesten dårlig samvittighet.
IKKE ha dårlig samvittighet! Jeg føler også at dette skal gå bra. Vi får heller sette ekstra pris på det, og være ekstra taknemlige tenker jeg :Heartred Dessuten er alle følelser lov, good or bad! Man kan faktisk til og med ha flere på en gang:Heartred

Back
Topp