Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulere
Ja enig. Om noen føler seg kallet til å opprette en?Ikke som jeg veit, men hadde jo vært koselig om vi kunne hatt ei termingruppe dær for juli-babiseneblir litt mere oversiktlig med ei sånn guppe
Vist du oppretter en så har jeg 2-3 stk jeg kan invitereJa enig. Om noen føler seg kallet til å opprette en?
Gratulerer :-D
Hvordan fester man tråder?Sniker fordi jeg håper jeg får hengt her om et par uker. Men vil bare tipse om, hvis dere synes det er uoversiktlig med dette forumet, det går an å lage flere tråder. Mye fine tips i andre termingrupper. Går også an å feste de mest brukte trådene slik de ligger øverst.![]()
Tror man må sende melding til forum-ansvarlig tror jeg noen nevnte en gang!Hvordan fester man tråder?![]()
Ja, merker masse stikk og murringer. Kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet (og har gjort det de siste 5 dagene)4+3 i dag, og kjenner eggløsningslignende smerter. Kjente ingenting slikt i min forrige og første graviditet, men da kjente jeg heller aldri noenting til eggløsning slik som jeg har gjort de siste månedene nå. Andre som har fått økt «følsomhet» i livmoren etter graviditet?![]()
Ja, er 38, blir 39 i januarNoen andre her som er 35år+?![]()
Så fint! Greit å ha noen jevnaldrende å snakke med ogJa, er 38, blir 39 i januar![]()
Jeg var hos legen idag og fikk helsekort for gravide, tok blodprøver og ble henvist til tidlig UL =) er 4+4 idagNoen som vet hvordan det er med offentlig TUL nå? Husker jeg tenkte forrige gang jeg var gravid at det å gå til legen før uke 12 ikke gav meg noe særlig. Bare kostholdsråd osv, som jeg uansett kunne lese meg opp på selvmen hvis det er tilbud om TUL til alle nå, så må jeg vel komme meg til lege/jordmor for å få henvisning. Noen av dere som har bestilt første kontroll?
Ja det er santSå fint! Greit å ha noen jevnaldrende å snakke med og![]()
Jeg fikk litt sånn rosa på papiret etter sex.. man er vel ganske ømfintlig dær nede nå, så trenger absolutt ikke å være noe alvorligJeg opplevde nettop en blødning. Ganske frisk rosa utfoldaktigNoen andre? Søren.. blir så nervøs. Mistet i fjor
![]()
Jaa! Murringene har gitt seg litt hos meg nå, er 5+0. Men nå har trøttheten meldt seg, og jeg blir svimmel om jeg reiser meg raskt og fort sliten i korsryggenJa, merker masse stikk og murringer. Kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet (og har gjort det de siste 5 dagene)
Huff, jeg håper du har rettJeg fikk litt sånn rosa på papiret etter sex.. man er vel ganske ømfintlig dær nede nå, så trenger absolutt ikke å være noe alvorlig
Så lenge deg ikke er mengder, å så lenge du ikke har smerter så kan det være heilt ufarlig å faktisk ganske normalt med småblødninger
Krysser fingrene for deg![]()