Skravletråd

Aner ikke hvor langt jeg er i syklusen men forrige menstruasjon var 23/9! Den øverste testen ble tatt den 15/10, også har jeg bare tatt mange i ettertid! Jeg føler kanskje ikke at testene blir sterke nok, såkalte «dyestealers», er veldig redd for SA, hva tenker dere?
Kan ikke mye om tester, men ser jo ut som veldig fin stigning fra dag til dag :-)

Aner ikke hvor langt jeg er i syklusen men forrige menstruasjon var 23/9! Den øverste testen ble tatt den 15/10, også har jeg bare tatt mange i ettertid! Jeg føler kanskje ikke at testene blir sterke nok, såkalte «dyestealers», er veldig redd for SA, hva tenker dere?
Ser ut som en fin og normal økning det der!

Ikke så mye aktivitet her inne enda:hilarious:Er jo tidlig enda da.

Merker selv ikke så mye til symptomer. Men har sikkelig ømme/såre pupper og det murrer både fremme i magen og bake i ryggen av og på.

Hvordan går det med resten her?
:smiley-bounce016

Hei damer! Verdens svakeste test i går kveld. Krysser fingrene for at den sitter. Termin blir isåfall 7.juli så tar sjansen på melde meg på her. Det finnes vel ikke noe termingruppe på facebook enda vil jeg tro? :)

Hei damer! Verdens svakeste test i går kveld. Krysser fingrene for at den sitter. Termin blir isåfall 7.juli så tar sjansen på melde meg på her. Det finnes vel ikke noe termingruppe på facebook enda vil jeg tro? :)
Gratulerer! :) Samme foreløpige termin som meg! Håper veldig at alle spirene her inne holder seg fast!

Ikke så mye aktivitet her inne enda:hilarious:Er jo tidlig enda da.

Merker selv ikke så mye til symptomer. Men har sikkelig ømme/såre pupper og det murrer både fremme i magen og bake i ryggen av og på.

Hvordan går det med resten her?
:smiley-bounce016
Skikkelig murring i magen her også! Litt stikking og "bobling" og press på en måte :p Ellers ingenting!

Ikke som jeg veit, men hadde jo vært koselig om vi kunne hatt ei termingruppe dær for juli-babisene :) blir litt mere oversiktlig med ei sånn guppe

Back
Topp