Han kjøpte den på ARK.hvor er den nederste boken ifra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han kjøpte den på ARK.hvor er den nederste boken ifra?
Jeg tenker det samme. Har vært hjemme pga corona (først hos datter og så hos meg). Er tenkt at jeg skal på jobb på fredag,men er veldig spent på hvordan det vil gåHar hatt fri noen dager nå før tidligvakt i morgen og jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare å være på jobb med energinivå ned på minustalletFøles virkelig ut som jeg har blitt påkjørt hver morgen
![]()
. Jeg jobber kun 50% for tiden,men jobben innbærer kun ståing/gåing og løftingMerkelig det. Hvordan 2 semester går dobbelt så fort som 1 og 3.Jeg er den mest skravlete jeg vet om... til vanlig.
Men nå klarer jeg ikke helt å komme inn i tråden her.
Så jeg bare slenger meg med og håper på det beste.
Dessuten har døgnet altfor få timer for tiden, siden jeg ikke orker en dritt.
Trøtt sånn ca. HELE tiden.
Skulle ha gjort både ditt og datt... men hey... ingen som dævver av at jeg lar vær heller.
4+3... herregud, det er jo ingenting!
De første ukene går SÅ sakte.
Krysser fingrene for liten bønne med hjerteslagSå nervøs for ultralyd i morgen at jeg har helt vondt i magen

Jaa uff jeg greier ikke å forestille meg den gleden jeg får da.. da skal vi rett og fortelle det til kommende besteforeldre, åå jeg ønsker det så myeKrysser fingrene for liten bønne med hjerteslag![]()
Masse lykke til i morgenSå nervøs for ultralyd i morgen at jeg har helt vondt i magen

De fleste går det jo bra med heldigvis. Masse lykke tilJaa uff jeg greier ikke å forestille meg den gleden jeg får da.. da skal vi rett og fortelle det til kommende besteforeldre, åå jeg ønsker det så mye

Ja heldigvis, så håper jeg går inn i statistikken på rett side denne gangenDe fleste går det jo bra med heldigvis. Masse lykke til![]()
Det får vi håpe vi alle gjørJa heldigvis, så håper jeg går inn i statistikken på rett side denne gangenTusen takk for det

Så nervøs for ultralyd i morgen at jeg har helt vondt i magen
Så nervøs for ultralyd i morgen at jeg har helt vondt i magen
Tusen takkMasse lykke til![]()
Ja uff det det jeg også er redd for, vi får bare krysse fingrene og holde håpet oppeHer også.. Så redd for MA![]()
Jeg skulle egentlig på ul idag, men måtte avbestille pga den forbanna kvalmen jeg ligger med. Har ikke sjans til å komme meg dit nåså her blir det ikke ul før kvalmen er over
![]()
Masse lykke til! Håper på gode nyheterSitter og venter på å få komme inn til UL.. Merker nervene bygger seg opp. Har egentlig ikke trua på at det er noe liv, men er spent på om jeg blir skuffa uansett. Det blir uansett fint å få svar før helga.

Lykke tilSitter og venter på å få komme inn til UL.. Merker nervene bygger seg opp. Har egentlig ikke trua på at det er noe liv, men er spent på om jeg blir skuffa uansett. Det blir uansett fint å få svar før helga.