Skravletråd

Har hatt fri noen dager nå før tidligvakt i morgen og jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare å være på jobb med energinivå ned på minustallet :depressed: Føles virkelig ut som jeg har blitt påkjørt hver morgen :wtf:
Jeg tenker det samme. Har vært hjemme pga corona (først hos datter og så hos meg). Er tenkt at jeg skal på jobb på fredag,men er veldig spent på hvordan det vil gå:woot:. Jeg jobber kun 50% for tiden,men jobben innbærer kun ståing/gåing og løfting

Jeg er den mest skravlete jeg vet om... til vanlig.
Men nå klarer jeg ikke helt å komme inn i tråden her.
Så jeg bare slenger meg med og håper på det beste.
Dessuten har døgnet altfor få timer for tiden, siden jeg ikke orker en dritt.
:hilarious:
Trøtt sånn ca. HELE tiden.
Skulle ha gjort både ditt og datt... men hey... ingen som dævver av at jeg lar vær heller.

4+3... herregud, det er jo ingenting!
De første ukene går SÅ sakte.
Merkelig det. Hvordan 2 semester går dobbelt så fort som 1 og 3.

Lykke til på ultralyd! Kjenner jeg er utrolig spent jeg også. Jeg skal på mandag. Er livredd for at det ikke skal være liv inni der.

Jeg skulle egentlig på ul idag, men måtte avbestille pga den forbanna kvalmen jeg ligger med. Har ikke sjans til å komme meg dit nå :( så her blir det ikke ul før kvalmen er over:wtf:

Jeg skulle egentlig på ul idag, men måtte avbestille pga den forbanna kvalmen jeg ligger med. Har ikke sjans til å komme meg dit nå :( så her blir det ikke ul før kvalmen er over:wtf:

Off god bedring! Er så kvalm selv! Å kan bare tenke meh hvor jåvlig du har det ! Sender en stor styrke klem

Sitter og venter på å få komme inn til UL.. Merker nervene bygger seg opp. Har egentlig ikke trua på at det er noe liv, men er spent på om jeg blir skuffa uansett. Det blir uansett fint å få svar før helga.

Sitter og venter på å få komme inn til UL.. Merker nervene bygger seg opp. Har egentlig ikke trua på at det er noe liv, men er spent på om jeg blir skuffa uansett. Det blir uansett fint å få svar før helga.
Masse lykke til! Håper på gode nyheter:Heartred

Lykke til :Heartred

Back
Topp