Skravletråd

Ja det er nok mange som gjør det :p jeg skal heller ikke det, jeg forteller det etter ultralyden :)
Var veldig mange som tullet med det på den tiden, og da var det faktisk litt gøy å fortelle noe som var sant:D

Jeg skal når jeg er 7+3. Føles som evigheter til. Skulle ønske jeg kunne skru fram tiden litt. :D

Så gøy! Vi er vell 6+4 samtidig også? Er så redd for at det er for tidlig
Ja det stemmer vel det :happy: blir spennende å se til fredag neste uke da :rolleyes:
Jeg fikk se hjerter slå 6+1 sist :happy: Men da var jeg rimelig sikker på el da, så kunne ikke vært noe kortere.

Ja det stemmer vel det :happy: blir spennende å se til fredag neste uke da :rolleyes:
Jeg fikk se hjerter slå 6+1 sist :happy: Men da var jeg rimelig sikker på el da, så kunne ikke vært noe kortere.
Så gøy! Jeg er ganske sikker på EL med tester, har ikke tempet, men ganske sikker på at den var da jeg fikk positiv test!❤️ I følge menstermin er jeg over 7+ noe, men jeg vet jo at jeg er kortere pga el tester

Ja det skal jo i teorien være innafor når man er 6+4! Krysser fingrene❤️ Har så lyst å fortelle familie neste helg dersom alt er bra på UL
Jeg har fortalt det til mamma, siden jeg blir så sykt kvalm og trenger hjelp til å levere i bhg osv. men skal prøve å vente å fortelle resten til neste ul :) åssen går det med murringene dine? Er det blitt bedre?

Jeg har fortalt det til mamma, siden jeg blir så sykt kvalm og trenger hjelp til å levere i bhg osv. men skal prøve å vente å fortelle resten til neste ul :) åssen går det med murringene dine? Er det blitt bedre?
Så gøy å fortelle! Takk for at du spør❤️❤️ De har blitt bedre absolutt i styrke, men de er fremdeles ganske sterke vil jeg si, og jeg har de fortsatt hver time, men jeg har begynt å ta det litt mer med ro i og med at jeg fremdeles ikke blør noenting

Nå måtte jeg endre TUL-timen min jeg også, skal 6+6 i stedet for 7+4, så utålmodig er jeg :hilarious:

Så gøy å fortelle! Takk for at du spør❤️❤️ De har blitt bedre absolutt i styrke, men de er fremdeles ganske sterke vil jeg si, og jeg har de fortsatt hver time, men jeg har begynt å ta det litt mer med ro i og med at jeg fremdeles ikke blør noenting
Godt å høre du er litt roligere ❤️ Jeg har vartfall av erfaring at murring er et godt tegn :) blir uansett godt for deg å komme deg på ul da tenker jeg❤️

Jeg spiste en gresskarsuppe med kokosmelk til lunsj. Ble akutt magesyk etter ca 1 times tid! Dette er i Sveits. Kan det være farlig for fosteret?:(

Så gøy! Jeg er ganske sikker på EL med tester, har ikke tempet, men ganske sikker på at den var da jeg fikk positiv test!❤️ I følge menstermin er jeg over 7+ noe, men jeg vet jo at jeg er kortere pga el tester
Da burde de jo kunne se noe :happy: jeg er en dag lenger i følge menstermin, men jeg har regnet fra unnfangelse, så slipper jeg skuffelsen når jeg blir satt tilbake :rolleyes: selvom jeg vet at legen og jordmor bruker menstermin da.

Back
Topp