Var veldig mange som tullet med det på den tiden, og da var det faktisk litt gøy å fortelle noe som var santJa det er nok mange som gjør detjeg skal heller ikke det, jeg forteller det etter ultralyden
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var veldig mange som tullet med det på den tiden, og da var det faktisk litt gøy å fortelle noe som var santJa det er nok mange som gjør detjeg skal heller ikke det, jeg forteller det etter ultralyden
![]()
Ja det er jo det som er gøy, at det faktisk er santVar veldig mange som tullet med det på den tiden, og da var det faktisk litt gøy å fortelle noe som var sant![]()
Jeg skal 6+4Er det flere her som skal på TUL når de er ca 6+4?

Så gøy! Vi er vell 6+4 samtidig også? Er så redd for at det er for tidligJeg skal 6+4![]()
Ja det stemmer vel detSå gøy! Vi er vell 6+4 samtidig også? Er så redd for at det er for tidlig
blir spennende å se til fredag neste uke da
Men da var jeg rimelig sikker på el da, så kunne ikke vært noe kortere.Så gøy! Jeg er ganske sikker på EL med tester, har ikke tempet, men ganske sikker på at den var da jeg fikk positiv test!Ja det stemmer vel detblir spennende å se til fredag neste uke da
Jeg fikk se hjerter slå 6+1 sistMen da var jeg rimelig sikker på el da, så kunne ikke vært noe kortere.
Jeg er 6+6 når jeg skalEr det flere her som skal på TUL når de er ca 6+4?
Ja det skal jo i teorien være innafor når man er 6+4! Krysser fingreneJeg er 6+6 når jeg skalmen har vært på tidligere før
![]()
Jeg har fortalt det til mamma, siden jeg blir så sykt kvalm og trenger hjelp til å levere i bhg osv. men skal prøve å vente å fortelle resten til neste ulJa det skal jo i teorien være innafor når man er 6+4! Krysser fingreneHar så lyst å fortelle familie neste helg dersom alt er bra på UL
Så gøy å fortelle! Takk for at du spørJeg har fortalt det til mamma, siden jeg blir så sykt kvalm og trenger hjelp til å levere i bhg osv. men skal prøve å vente å fortelle resten til neste ulåssen går det med murringene dine? Er det blitt bedre?

Godt å høre du er litt roligereSå gøy å fortelle! Takk for at du spørDe har blitt bedre absolutt i styrke, men de er fremdeles ganske sterke vil jeg si, og jeg har de fortsatt hver time, men jeg har begynt å ta det litt mer med ro i og med at jeg fremdeles ikke blør noenting
Huffda, hørtes ikke godt ut. Det viktigste er at du får i deg masse væskeJeg spiste en gresskarsuppe med kokosmelk til lunsj. Ble akutt magesyk etter ca 1 times tid! Dette er i Sveits. Kan det være farlig for fosteret?![]()
Ja absoluttGodt å høre du er litt roligereJeg har vartfall av erfaring at murring er et godt tegn
blir uansett godt for deg å komme deg på ul da tenker jeg
![]()
Ble livredd for at noe skal skje med fosteret nåHuffda, hørtes ikke godt ut. Det viktigste er at du får i deg masse væske![]()
trodde grønnsakssuppe var ganske safe. Tusen takk for det, skal prøve å drikke masse 
Da burde de jo kunne se noeSå gøy! Jeg er ganske sikker på EL med tester, har ikke tempet, men ganske sikker på at den var da jeg fikk positiv test!I følge menstermin er jeg over 7+ noe, men jeg vet jo at jeg er kortere pga el tester
jeg er en dag lenger i følge menstermin, men jeg har regnet fra unnfangelse, så slipper jeg skuffelsen når jeg blir satt tilbake