Jeg skulle egentlig vært 6+3 men oga covid blir den forhåpentligvis når jeg er 6+5Er det flere her som skal på TUL når de er ca 6+4?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skulle egentlig vært 6+3 men oga covid blir den forhåpentligvis når jeg er 6+5Er det flere her som skal på TUL når de er ca 6+4?
Åå så kjedelig med utsettelse.. satser på at du får 6+5 da!Jeg skulle egentlig vært 6+3 men oga covid blir den forhåpentligvis når jeg er 6+5![]()
Uff jeg forstår at det er vanskelig å ikke bli redd! Men det er jo virkelig veldig vanlig med små blødninger, det er til og med flere som har fossblødd i svangerskapet og likevel har det gått braI dag oppdaget jeg en bitteliten tynn stripe med blod i utfloden. Kun den ene gangen. Men frykter selvsagt det verste.. blir en lang uke til tul..![]()

Ny runde med rosa utflodlitt mer denne gangen. Vurderer å fremskynde ul til i morgen, men vet ikke om 6+1 er for tidlig? Jeg blir helt nervevrak av dette..
Jeg er ganske sikker. Brukte eltester, og testet positivt 8 dpo, så tror sjansen for at jeg er noe kortere på vei er veldig liten..Hadde UL 6+0 og så bankende hjerte. Hvis du er helt sikker på befruktning kan du nok se hjertet imorgen.
Og god klem![]()
Nå har jeg iallfall bestilt meg time til tul privat, uke 8+3. Jeg spurte om jeg kunne få denne uken,men hun mente d var for tidlig. Mener det er flere her inne som har vært til ul 6+ noe!?Fikk bekreftelse på fødeplass og OUL i dag, men ingen time til TUL,som fastlegen min skulle henvise meg til. Vil det gå automatikk i at jeg kalles inn til ultralyd i uke 11-13 av sykehuset da, fordi jeg er 37 år? Herre..blir litt oppgitt over legen min![]()
Fikk bekreftelse på fødeplass og OUL i dag, men ingen time til TUL,som fastlegen min skulle henvise meg til. Vil det gå automatikk i at jeg kalles inn til ultralyd i uke 11-13 av sykehuset da, fordi jeg er 37 år? Herre..blir litt oppgitt over legen min![]()
Nå har jeg iallfall bestilt meg time til tul privat, uke 8+3. Jeg spurte om jeg kunne få denne uken,men hun mente d var for tidlig. Mener det er flere her inne som har vært til ul 6+ noe!?
Svangerskapets første sykemelding![]()
Ja,sikkert derfor, og i neste uke er det jo vinterferie. 8+3,da er det nesten så jeg kan vente til ul på sykehuset i uke 11-13Ja, jeg var 6+0. Men de fleste vil ha deg inn fra 7+0.

Fullt denne uken iallefall, covid sitter fortsatt godt i kroppen og med høy crp så skulle jeg bare ta det med ro denne ukaMin er på vei den også… Fullt eller delvis?
Jeg prøver meg på 30 %, håper det holder.