Skravletråd

I dag oppdaget jeg en bitteliten tynn stripe med blod i utfloden. Kun den ene gangen. Men frykter selvsagt det verste.. blir en lang uke til tul.. :(

I dag oppdaget jeg en bitteliten tynn stripe med blod i utfloden. Kun den ene gangen. Men frykter selvsagt det verste.. blir en lang uke til tul.. :(
Uff jeg forstår at det er vanskelig å ikke bli redd! Men det er jo virkelig veldig vanlig med små blødninger, det er til og med flere som har fossblødd i svangerskapet og likevel har det gått bra❤️Men jeg vet at det er vanskelig, håper tiden mot ul går fort for deg!

Føler det er farlig å nyse/hoste eller å le for den saks skyld når det kjennes ut som livmora revner når magen blir strammet:hilarious:

Fy f... plutselig fått ekstrem cravings på candy. Sitter på jobb og bare trykker innpå som om der er ingen bunn. Spent på når kvalmen kommer...

Fortalte mamma og pappa om den store nyheten i går. Det var så hyggelig å se at de blir så glade.

Ikm i dag og 2-3 på digital :love7
Håper jeg blir ferdig og krangle med legene om jeg skal få blodfortynnende dette svangerskapet også. De ombestemte seg plutselig når jeg faktisk ble gravid og sa jeg ikke skulle ha, men de var veldig bestemt på at jeg skulle før jeg ble gravid.:schocked028

Ny runde med rosa utflod :( litt mer denne gangen. Vurderer å fremskynde ul til i morgen, men vet ikke om 6+1 er for tidlig? Jeg blir helt nervevrak av dette..

Ny runde med rosa utflod :( litt mer denne gangen. Vurderer å fremskynde ul til i morgen, men vet ikke om 6+1 er for tidlig? Jeg blir helt nervevrak av dette..

Hadde UL 6+0 og så bankende hjerte. Hvis du er helt sikker på befruktning kan du nok se hjertet imorgen.

Og god klem ❤️

Hurra! Samboer får være med på TUL fredag ❤️

Hadde UL 6+0 og så bankende hjerte. Hvis du er helt sikker på befruktning kan du nok se hjertet imorgen.

Og god klem ❤️
Jeg er ganske sikker. Brukte eltester, og testet positivt 8 dpo, så tror sjansen for at jeg er noe kortere på vei er veldig liten..

Svangerskapets første sykemelding:meh:

Fikk bekreftelse på fødeplass og OUL i dag, men ingen time til TUL,som fastlegen min skulle henvise meg til. Vil det gå automatikk i at jeg kalles inn til ultralyd i uke 11-13 av sykehuset da, fordi jeg er 37 år? Herre..blir litt oppgitt over legen min :shifty:

Fikk bekreftelse på fødeplass og OUL i dag, men ingen time til TUL,som fastlegen min skulle henvise meg til. Vil det gå automatikk i at jeg kalles inn til ultralyd i uke 11-13 av sykehuset da, fordi jeg er 37 år? Herre..blir litt oppgitt over legen min :shifty:
Nå har jeg iallfall bestilt meg time til tul privat, uke 8+3. Jeg spurte om jeg kunne få denne uken,men hun mente d var for tidlig. Mener det er flere her inne som har vært til ul 6+ noe!?

Ville ringt fødestedet. Mulig legen har glemt henvise deg/skrive det.

Nå har jeg iallfall bestilt meg time til tul privat, uke 8+3. Jeg spurte om jeg kunne få denne uken,men hun mente d var for tidlig. Mener det er flere her inne som har vært til ul 6+ noe!?

Ja, jeg var 6+0. Men de fleste vil ha deg inn fra 7+0.

Min er på vei den også… Fullt eller delvis?

Jeg prøver meg på 30 %, håper det holder.
Fullt denne uken iallefall, covid sitter fortsatt godt i kroppen og med høy crp så skulle jeg bare ta det med ro denne uka:)

Back
Topp