Skravletråd

Ja forstår deg godt. Har også kjempelyst til å begynne å handle. Men tenker det er lurt å vente til man er litt sikrere på at det går bra. Er fryktelig vondt å sitte der med masse babyting og ingen baby. Jeg tenker å iallefall se hjerte på ultralyd. Etter det vil jeg kjøpe et lite kosedyr hvis alt er bra. Det har jeg gjort til de to første også.
Ja, tenkte det samme! Å kjøpe en liten ting etter første ultralyd dersom den går fint. Og så vente til minimum uke 12 for å handle mer. Enig i at man burde være mer sikker på at det går bra :happy:

Ok. Så det er bare trisomier man får svar på i Norge? Jeg har bare lest en forskningsartikel om hva man kan finne ut, så har ikke helt oversikt på hva man får svar på i Norge. For akkurat slike alvorlige misdannelser kan jo være greit å eventuelt få svar på før man er kommet alt for langt i løpet for å da kunne ta informerte valg.

I Danmark og Sverige kan man også teste for kjønnskromosomer, Di George syndrom og litt andre syndromer også.

Skulle bare sjekke om jeg hadde nok innlegg i gruppa til å bli med i skjult gruppe etterhvert, for det er vell 50?
Så står det at jeg har 440 innlegg i oktober 2022:dead::dead::facepalm::facepalm: altså jeg tester positiv for typ to uker siden

Noen som vet om man må bestille organrettet ultralyd hos Martin Lundring i god tid, eller om det holder å bestille ett par uker i forveien? :)

Du bør bestille i god tid :)

Kom på at 1 april er jeg over 12 uker. Er det noen her som forteller nyheten på aprilsnarr dagen? :p

Kom på at 1 april er jeg over 12 uker. Er det noen her som forteller nyheten på aprilsnarr dagen? :p

Syns den dagen er oppbrukt, både av gravide og de som tuller med det… Min mening :)

Foreløpig ikke kjøpt noe, ikke hatt lyst heller :P

Regner med det endrer seg om 6 uker når vi mulig vet kjønn :)

Ja det er den, helt klart. Jeg kommer ikke til å si det den dagen. Men regner med noen gjør det :)

Hatt bekjente som har tullet med den dagen og kjenner det ble så feil ift hva slags vei mange har til å bli foreldre… Men det er nok ikke vondt i det :)

Skal på første svangerskapskontroll med jordmor i dag! Dette er første barnet mitt, så er så spent på hvordan kontrollen blir! :nailbiting: pga korona så får ikke samboer bli med, hadde håper at skulle få vært med så han skal huske det vi ville spørre om :hilarious:

Back
Topp