Uff, nei, ingen sjanse her. Det lukter så fryktelig, at jeg blir dårlig av bare tanken! Nå har jeg endelig begynt å savne en god kopp kaffe, da. De første ukene, månedene? tenkte jeg at jeg like så greit kunne droppe kaffe for alltidÅnei! Ikke fått lysten på kaffe ennå??Så trist! Sender kjærlighet, haha
Hadde tidenes avsky mot kaffe helt frem til ca juletider, da begynte jeg i det små med mild cappucino med ekstra melk og masse skum, så har jeg sakte men sikkert jobbet meg mot svart Frielekaffe igjen, men tok en stund
![]()
Hadde tidenes avsky mot kaffe helt frem til ca juletider, da begynte jeg i det små med mild cappucino med ekstra melk og masse skum, så har jeg sakte men sikkert jobbet meg mot svart Frielekaffe igjen, men tok en stund
eg mistenker at det økende inntaket mitt mellom graviditetene også speler inn her. Koffeinavhengigheten vant over smaken
Som om noe har brent seg i bunnen av en kjele og stått på varme i mange timer. Gufs!
Måtte hive meg mot soveromsvinduet og be han lufte ut hele stua før jeg kunne bevege meg ut der