Skravletråd

Ejliz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberfruene 2018
Junilykke 2022
Ser at skravlingen dabber litt av her ute på åpent forum, men det er kanskje greit å ha en aktiv skravletråd likevel? Skriver ikke ukenummer på denne gangen. Blir vi engasjerte og aktive, og det blir vanskelig å holde oversikten, kan vi gå tilbake til å opprette ny tråd hver uke?

:happy
 
I morgen (11+5) skal jeg på julebord med jobben. Har ikke fortalt om graviditeten på jobb ennå, og tenker å vente til etter første svangerskapskontroll (har ikke tid før 13+2). Vil så gjerne høre hjertelyd før jeg sier noe.

Spent på om det oppstår rykter når jeg både tar bilen, og avslutter festlighetene tidlig :p Jeg er vanligvis ingen festløve heldigvis, men likevel.
 
Skal på julebord selv i morgen! Er med på å arrangere det, så skal kjøre dit ettersom jeg har en del stæsj som skal legges inn, så er jeg vel den siste som drar. Men blir det spørsmål så sier jeg det, er 13 uker i morgen så :) men skal late som jeg drikker :angelic:
Men gruer meg skikkelig, jeg er jo sååå trøtt på kveldene :arghh:
 
Tar dere forresten smertestillende? Sliter ekstremt med hodepine, og nå anbefales jo ikke Paracet en gang nå..
 
Tar dere forresten smertestillende? Sliter ekstremt med hodepine, og nå anbefales jo ikke Paracet en gang nå..

Jeg har tatt paracet et par ganger, da jeg fikk uutholdelig hodepine og ikke fikk sove. Det er jo heller ikke bra å ikke få noe søvn så... :meh:
 
Igår var jeg sikker på at det er livmoren min jeg kjenner. Den har kommet veldig mye opp den siste uken, er i uke 13. Men det skal sies at jeg er veldig tynn og har minimalt med fett på magen. Så det hjelper nok mye på at jeg kan kjenne den tror jeg. Men uansett veldig gøy og rart å kjenne noe så hardt som har blitt større fra første gang jeg kjente den. :smug:
 
Igår var jeg sikker på at det er livmoren min jeg kjenner. Den har kommet veldig mye opp den siste uken, er i uke 13. Men det skal sies at jeg er veldig tynn og har minimalt med fett på magen. Så det hjelper nok mye på at jeg kan kjenne den tror jeg. Men uansett veldig gøy og rart å kjenne noe så hardt som har blitt større fra første gang jeg kjente den. :smug:
Jeg kjenner livmoren godt nå! Når jeg må tisse er den rett under navelen :) dette er 3. da, vet ikke om det har noe å si? (13+0 uker i morgen, men 13+2 i følge TUL)
 
:Heartred
Jeg kjenner livmoren godt nå! Når jeg må tisse er den rett under navelen :) dette er 3. da, vet ikke om det har noe å si? (13+0 uker i morgen, men 13+2 i følge TUL)

da er den høyt oppe! Ja sånn som jeg har lest her og andre plasser så vil førstegangs ofte ikke kjenne den så tidlig, men hvis man har vært gravid før så kommer den tidligere opp. Derfor jeg ikke trodde jeg kom til å kjenne den tidlig! Artig å kjenne den :Heartred
 
Må passe på å svare på alt mulig nå, så man kommer opp i den magiske grensa for å være med på lukket forum I dag har jeg satt igang med julebaksten. Gule bomber blir det i dag. Det er jo ikke det mest krevende å lage, men jeg tror jammen jeg må ta meg en lur når jeg får tatt kakene ut av ovnen
 
Må passe på å svare på alt mulig nå, så man kommer opp i den magiske grensa for å være med på lukket forum I dag har jeg satt igang med julebaksten. Gule bomber blir det i dag. Det er jo ikke det mest krevende å lage, men jeg tror jammen jeg må ta meg en lur når jeg får tatt kakene ut av ovnen
Jøss, hva er gule bomber? hva mer skal bakes? :)
 
Mmm... julekaker! Tør ikke lage ennå da det blir så tørt ?
Takk for link med tanke på Paracet.

Vi skal henge opp julelys i helgen! Hat noen tips til hvordan lage hjerte på husveggen av julelys?
Bruke greiner , metall???
 
Tar dere forresten smertestillende? Sliter ekstremt med hodepine, og nå anbefales jo ikke Paracet en gang nå..
Jeg gjør det hvis jeg sliter skikkelig. Har trengt det to dager. Men venter til kvelden, sånn at jeg i alle fall får sove…
 
Mmm... julekaker! Tør ikke lage ennå da det blir så tørt ?
Takk for link med tanke på Paracet.

Vi skal henge opp julelys i helgen! Hat noen tips til hvordan lage hjerte på husveggen av julelys?
Bruke greiner , metall???
Må kakene vare helt til jul, da? :p
 
Vi har gått forbi både april og mai 2022 i antall innlegg.

Og nå er august 2022 i gang!
 
Back
Topp