Skravletråd

Jeg får høre av både lege og jm at de synes det er gøy å kjenne på magen min på kontroll fordi man kjenner babyen så godt. Fler som får høre det? Kjenner babyen veldig godt selv, akkurat som hn ligger godt ut :hilarious: koselig at de synes det, men merkelig at begge sier det!

Ble en tur på sykehuset på onsdag etter fall på isen bekkenet ble ikke bedre av det desverre...
Alt bra med baby heldigvis men måtte være inne til observasjon i 5 timer fra fallet skjedde

Ble en tur på sykehuset på onsdag etter fall på isen bekkenet ble ikke bedre av det desverre...
Alt bra med baby heldigvis men måtte være inne til observasjon i 5 timer fra fallet skjedde
Så bra at alt såg fint ut etter fallet! Så ubehagelig

Vil tipse om at det fødselsforberedende kurset til Positiv Fødsel har rabatt ut helga!

Eg har lært masse av kurset og det har hjulpet meg med å omstille meg mentalt etter ein traumatisk fødsel med nr 2. Kan virkelig anbefale det til alle!

Ser at Juni 2022 har flest innlegg av alle termingruppene i 2022! Spent på om vi klarer å være aktive i tiden etter fødsel også:)

Ser at Juni 2022 har flest innlegg av alle termingruppene i 2022! Spent på om vi klarer å være aktive i tiden etter fødsel også:)
Det er jo bra. Hvis du går tilbake til tidligere år så vil du se hvor utrolig aktiv forumene var før. Nå er det mest nedtelling der folk er aktiv, før var det mer dagen i dag osv. :)

Ser jo at folk bruker mer Snapchat og Facebook enn tidligere. I Oktober 2018 på FB er vi 258 medlemmer. I Juni 2022 er vi 1300 medlemmer!? Hva skjer med det… I 2018 var jeg ikke i en Snapchat-gruppe. Nå er jeg med i 2!

Ser jo at folk bruker mer Snapchat og Facebook enn tidligere. I Oktober 2018 på FB er vi 258 medlemmer. I Juni 2022 er vi 1300 medlemmer!? Hva skjer med det… I 2018 var jeg ikke i en Snapchat-gruppe. Nå er jeg med i 2!
1300? Hvordan er det mulig?:hilarious: Tror vi enda opp med en facebookgruppe i 2016, men det gjorde at de fleste datt av forumet.. spent på hvordan det blir fremover. Liker forumet godt jeg. Slipper varsler og går inn når det passer meg;)

Jeg er med i min første Facebook gruppe nå. Heldigvis bare en snapgruppe å forholde meg til xsmile9

Jeg er med i min første Facebook gruppe nå. Heldigvis bare en snapgruppe å forholde meg til xsmile9
Måtte melde meg ut av Facebook gruppa jeg (var med i mai og juni). Ble så mange skrekkhistorier og slikt at jeg som sjeldent blir redd, ble det :bag: våknet opp om morgonen, og første som møter meg på face er bekymringer, fødsler og scenarioer jeg har som traumer :bag: Snap synes jeg er hyggelig! Mye som skjer i løpet av dagen, så vanskelig å holde tritt, men koselig for det :happy:

Noen sa engang at det er fordi vi også får opp antallet på skjult forum. Vet ikke om det stemmer?

Noen sa engang at det er fordi vi også får opp antallet på skjult forum. Vet ikke om det stemmer?
Åja, at vi som er medlemmer i skjult forum får se antallet i begge juni-forumene totalt? Kanskje det, har ikke tenkt på det!

Hos meg står det i alle fall at vi har over 15000 innlegg. Vet ikke om noen som ikke er i skjult gruppe vil se hva som står hos dem? :p

Hos meg står det i alle fall at vi har over 15000 innlegg. Vet ikke om noen som ikke er i skjult gruppe vil se hva som står hos dem? :p
I august 19 som jeg var medlem i sist hadde vi 989 innlegg og 36684 innlegg :nicethread

Vi fikk og snapgruppe på slutten av graviditeten, som tok mer og mer over.

Er medlem i termin gruppe på fb, ellers er jeg bare her på forumet. Syns det har blitt mer å mer dødt her inne den siste måneden? Er ikke med i noe snap gruppe

Back
Topp