Skravletråd

Er så "heldig" at jeg er kronisk på og forberede meg i god tid, Så det eneste som mangler her er stellematte og salver å sånt så han kan egentli bare komme nå
Hadde det slik med nr 1 og 2.. kjenner nå på nr 3 at jeg plutselig har «all verdens tid» … innser at det ikke er realiteteno_O

:greet025Sniker meg litt forsiktig inn her :smug: kan se ut som det blir juni baby på oss, da jeg mest sannsynlig blir satt i gang 2 uker før termin

:greet025Sniker meg litt forsiktig inn her :smug: kan se ut som det blir juni baby på oss, da jeg mest sannsynlig blir satt i gang 2 uker før termin
Kan eg få spørre kvifor du skal settast i gang? Eg skal også mest sannsynlig det, og får då mai baby. For min del er det pga historikk med store barn og komplikasjoner under forrige fødsel. Ikkje nødvendigvis samanheng mellom størrelse og komplikasjon men det er i alle fall noko ein kan styre litt ved å sette i gang om denne babyen også ligger an til å bli like stor som søstrene.

Kan eg få spørre kvifor du skal settast i gang? Eg skal også mest sannsynlig det, og får då mai baby. For min del er det pga historikk med store barn og komplikasjoner under forrige fødsel. Ikkje nødvendigvis samanheng mellom størrelse og komplikasjon men det er i alle fall noko ein kan styre litt ved å sette i gang om denne babyen også ligger an til å bli like stor som søstrene.

Siden jeg tidligere har hatt svangerskapsdiabetes (har mest sannsynligvis det nå oxo), stor baby ved fødsel og dramatisk fødsel med hun siste. Så håper virkelig det går i orden for jeg vet ikke om jeg takler en slik fødsel igjen. Jordmoren min mente at jeg 99% skulle settes i gang tidligere pga historikk

Siden jeg tidligere har hatt svangerskapsdiabetes (har mest sannsynligvis det nå oxo), stor baby ved fødsel og dramatisk fødsel med hun siste. Så håper virkelig det går i orden for jeg vet ikke om jeg takler en slik fødsel igjen. Jordmoren min mente at jeg 99% skulle settes i gang tidligere pga historikk
Ikkje heilt ulikt som meg altså. Eg har ikkje hatt svangerskapsdiabetes, men får store barn likevel. Det går i slekta både hjå mi mor og min far.

Får du oppfølging med vekstkontroll? Eg skal i veke 32 og 36. Har også hatt samtale med sjukehuset mtp komplikasjoner ved sist fødsel og korleis dei kan hjelpe meg for å gjere det betre denne gongen. Så føler virkelig eg blir fulgt godt opp og tatt godt vare på.

For min del blir det bestemt dato for igangsetting etter ul i veke 36.

Sjukt deilig med ein dag heime for meg sjølv etter at gårsdagen blei ekstra stress :happy: eg nyter åleinetida skikkelig kjenner eg!

Så godt :) Har fri i morgen, gleder meg til søppeltv og cappuchino :smiley-bounce016
Ja eg nyter det! Sofa og tv heile dagen. Lagd meg god lunsj, iskaffi og sjokoladekake i mikroen :happy:

Har ein del kynnere så det var tydelig at eg trengte dette i dag!

Ja eg nyter det! Sofa og tv heile dagen. Lagd meg god lunsj, iskaffi og sjokoladekake i mikroen :happy:

Har ein del kynnere så det var tydelig at eg trengte dette i dag!
Her er planen sofa og tv i morgen :angelic: masse kynnere nå i kveld, men har jo ikke gjort noe i dag :bored: nesten..

Fryst ned vanlig traktekaffe i isbitform. Blanda sånne isbiter med litt pulverkaffe for meir intens kaffismak, melis og melk. Rør og nyt.

Ellers så funker det å ta vanlige isbiter i små slanter med vanlig kaffe som har blitt kald. Bland med melk og søting etter ønske.

Her er planen sofa og tv i morgen :angelic: masse kynnere nå i kveld, men har jo ikke gjort noe i dag :bored: nesten..
Blir bare ein kort dag på jobb i morgon merker eg. Har hatt ein del kynnere heile dagen, som er eit tydelig teikn på at eg må roe ned. Så må sørge for at eg får meg nokre timar på å lade opp til helg før ungane kjem heim. Skal prøve å legge meg tidlig i kveld også, men er ikkje så flink med gjennomføringa på akkurat det :bag:

Fryst ned vanlig traktekaffe i isbitform. Blanda sånne isbiter med litt pulverkaffe for meir intens kaffismak, melis og melk. Rør og nyt.

Ellers så funker det å ta vanlige isbiter i små slanter med vanlig kaffe som har blitt kald. Bland med melk og søting etter ønske.
Har glemt det med fryst kaffi, er så godt med vanilijemelk og :D takk for oppskrift:)

Har glemt det med fryst kaffi, er så godt med vanilijemelk og :D takk for oppskrift:)
Ingen problem!

Eg synes dei fleste ein får kjøpt er alt for søte, så foretrekker å lage sjølv. Då får eg tilpassa det til eigen smak :)

Gleder meg såååå til å ha lyst på kaffe igjen! Altså, savner at nytraktet kaffe er grunnen til at jeg står opp om morgenen. Ikke drukket en dråpe kaffe siden 13. oktober. Dagen etter guttungens bursdag, derfor jeg husker datoen :hilarious:

Ingen problem!

Eg synes dei fleste ein får kjøpt er alt for søte, så foretrekker å lage sjølv. Då får eg tilpassa det til eigen smak :)
I dag ble det iskaffe og påskebrød med brunost til lunsj , luksus :cool:
Morsomt hvordan Eurospar kaller julebrød påskebrød i mars/ april ;)
Godt lell!

Gleder meg såååå til å ha lyst på kaffe igjen! Altså, savner at nytraktet kaffe er grunnen til at jeg står opp om morgenen. Ikke drukket en dråpe kaffe siden 13. oktober. Dagen etter guttungens bursdag, derfor jeg husker datoen :hilarious:

Ånei! Ikke fått lysten på kaffe ennå??:eek: Så trist! Sender kjærlighet, haha :Heartred Hadde tidenes avsky mot kaffe helt frem til ca juletider, da begynte jeg i det små med mild cappucino med ekstra melk og masse skum, så har jeg sakte men sikkert jobbet meg mot svart Frielekaffe igjen, men tok en stund :hilarious:

Kjenner følelsen. Mista heilt smaken på kaffi då eg var gravid med første, det varte heilt til etter fødsel. Med nr 2 kom det gradvis tilbake då eg var ca halvvegs.

Denne gongen varte det kanskje ei veke eller 2 :bag: eg mistenker at det økende inntaket mitt mellom graviditetene også speler inn her. Koffeinavhengigheten vant over smaken :hilarious:

Back
Topp