Her så ringer man til sykehuse, noen svarer å du sier du vil på føden. Da får du snakket med Jordmor på fødeavdelingen..
Ringte dit først da ektemann å barnefar sa at dette går ikke lengre... Hadde da holdt på i 1,5 time med gråting pga smertene. Lå først med varmepute under ryggen og varmeflaske på lysken. Prøvde så å sitte i dusjen å koke meg der mens jeg hulka å gråt. Funka ikke.. Så tilbake til senga igjen med flaske å pute...
Jordmor ville ha meg ned på legevakt for og sjekke om jeg hadde uvi som hadde blusset opp, jeg har ikke hatt noen symptomer på uvi..
Dro dit (tar 45 min å kjøre en vei) fikk tatt både crp, feber måling å urinprøve å alle var negative.
Etter legesjekk fikk jeg 1 gr paracet å beskje om å dra hjem. Tok den paracetn i 11 tiden igår kveld.. Var nesten smertefri når jeg kom hjem i 12 tiden inatt. Sovet hele natta men har måttet tatt paracet 2 ganger idag å begynner nå igjen å få tilbake de muskulære smertene i ryggen.. Har vært meget rolig idag å prøvd å fått sovet litt så kroppen får hvilt seg..
Hele episoden varte fra kl 20:30 til 00:00.
Det man blir mest redd av føler jeg er at fosteret var unormalt rolig.... Hver kveld er det karatetrening delux.. Men igår kveld var det ikke det samt at jeg ikke fikk noe spesielt respons når jeg trykte på magen for å erge fram bevegelse.....
Kjenner det er godt at det har vært liv gjevnt å trutt gjennom dagen idag, for det betrygger en bare det at man kjenner spark