Babyshark
Glad i forumet
Er skinndetaljer som står på min ønskeliste også, så fint!Emmaljunga Nxt90 var det ja, med disse skinndetaljeneKun estetikk og begjær bak det ønske
veldig fint å lese at de er en god vogn også
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er skinndetaljer som står på min ønskeliste også, så fint!Emmaljunga Nxt90 var det ja, med disse skinndetaljeneKun estetikk og begjær bak det ønske
veldig fint å lese at de er en god vogn også
![]()

Hva betyr bf? Håper det bare er for tidlig. Så dere noe? Hørt mange som ikke ser noe før de er uti 6 uker. Krysser fingrene!!Var hos gyn i dag. Svangerskapet kan gå bf og stor sannsynlighet for deg. Siden jeg er mellom 5+ 5, 5+6 så klarte de ikke å se hjertelyd. Enten er det for tidlig eller så er det stoppet opp. Tilbake om 2 uker om jeg ikke blør før det. Så planen er å ta hcg I morgen hos legen min.
Mente braHva betyr bf? Håper det bare er for tidlig. Så dere noe? Hørt mange som ikke ser noe før de er uti 6 uker. Krysser fingrene!!

Så bra!!!Mente bra![]()

Veldig fin og god den daStår nok fortsatt på bugaboo fox, faller tilbake på denkalesjen og at baggen er stor! Det trengs på juni-baby da de fort er i baggen til høst/vinter og man trenger vognpose. kanskje britax smile 3…
Hadde valgt den jeg også hadde det ikke vert for at jeg har en 3åring når minsten kommer. Må nok ha ståbrett også litt i starten da, og vi trasker jo mye frem og tilbake til barnehagen uansett vær og slaps
Var hos gyn i dag. Svangerskapet kan gå bra og stor sannsynlighet for det. Siden jeg er mellom 5+ 5, 5+6 så klarte de ikke å se hjertelyd. Enten er det for tidlig eller så er det stoppet opp. Tilbake om 2 uker om jeg ikke blør før det. Så planen er å ta hcg I morgen hos legen min.
Fint du får tatt hcg, hvordan går du det blir det blir helg? Og utover det, ro nerver og hode, pust. Du får dessverre ikke gjort noe fra eller til, men du kan kontrollere hvordan du har det inni deg, og det hjelper den lille og 
Jeg bruker milepæltråden til det, men lag gjerne en jubeltrådHar vi ikke en jubel tråd?
jeg er med!!Får sikkert ikke svar på hcg før mandag da. Uansett bedre enn to uke til ulSom sagt i går, du er midt i grenseland, hver eneste dag (faktisk!!) teller når den lille er på mm stadiet.. Jeg var også en første gang (ikke nå, men i vår) uten å se noe, hun kunne ikke si sikkert graviditet en gang, så mulig en liten oppklaring i livmoren som kunne være starten på noe. Da hadde jeg hcg tilsvarende nesten seks uker. To uker etterpå så vi hjertet og alt, så ikke mist håpetFint du får tatt hcg, hvordan går du det blir det blir helg? Og utover det, ro nerver og hode, pust. Du får dessverre ikke gjort noe fra eller til, men du kan kontrollere hvordan du har det inni deg, og det hjelper den lille og
![]()
Men tok du i dag, og så i morgen igjen? Eller tar i morgen og.. Mandag?Får sikkert ikke svar på hcg før mandag da. Uansett bedre enn to uke til ul
Tar i morgen og så mandag. Glemte helt å ta hcg når jeg var på sykehusetMen tok du i dag, og så i morgen igjen? Eller tar i morgen og.. Mandag?

Bor en time unna. Men vi har legesenter så jeg tar i morgen. Kan man bare møte og ta uten å ha bestilt?Nei, han ikke tenke på altBor du langt unna sykehuset? Om ikke kan du jo høre om å få gjøre det via dem. Der kan du vel få tatt prøver i helg og
Om jeg tok på morgenen, kunne jeg ringe dagen ca kl 12 etter svaret.
Dette finner jeg når jeg søker, vet ikke hvor raskt det øker. Ville hørt med legen. Eller sa de noe da du fikk beskjed om at det var lavt?Er det noen andre som har folat mangel? Jeg fikk vite bare dager etter el at jeg har kraftig folat mangel, og går nå på 1 mg folat tabeletter. Er dette noe som kan gå ut over fosteret, at jeg har lavt? Selv om jeg får det i meg i store doser hver dag?