Jeg fikk tatt. Men de var veldig opptatt av hvem den skulle til og at en lege måtte snakke om svaret. På kvinneklinikken sa gynekologen at jeg kunne ta hcg før neste ul, men jeg ble så stresset at jeg gikk i går uten å få hcg prøve.Derfor ble jeg usikker når laboratoriet spurte hvem de skulle sende hcg prøven til. I tillegg kjenner jeg ho som tok prøven.
Ringer i morgen og hører svar.
Noen som vet hva hcg skal ligge på i uke 6 eller 5+6 ?
Jeg har så høyt stoffskifte at det gjør meg stresset fra før ( kroppen lever sitt eget liv), og så usikker på om det er et levende foster i magen. Endikrinologen ringte meg i sted og sykemeldte meg 100% i 2 uker fremover. Må ta antistoff prøve osv og hyppige blodprøver.
Beklager at jeg skriver så mye negativt, jeg er til vanlig veldig sprudlende og positiv
Ringer i morgen og hører svar.
Noen som vet hva hcg skal ligge på i uke 6 eller 5+6 ?
Jeg har så høyt stoffskifte at det gjør meg stresset fra før ( kroppen lever sitt eget liv), og så usikker på om det er et levende foster i magen. Endikrinologen ringte meg i sted og sykemeldte meg 100% i 2 uker fremover. Må ta antistoff prøve osv og hyppige blodprøver.
Beklager at jeg skriver så mye negativt, jeg er til vanlig veldig sprudlende og positiv

kan bare tenke meg hvor slitsomt det må være å gå rundt med alle disse tankene! Så fint du får den ut noen plass 
Jeg har fått mye info opp gjennom årene ved å google sps som andre har lurt på, og fått svar i åpne forum
Må sitte helt I ro om kveldene og bare konsumere vann