Jeg leser flere steder at det skal bli mulig for alle gravide å få UL i uke 12 offentlig, stemmer dette? skulle startet med det i fjor, men har ikke hørt noen ting om at dette stemmer. sendt mail til JM nå for å høre, men flere jeg kjenner som er gravide går jo privat og har ikke fått tilbudet
Det ble vedtatt i fjor, men med beskjed om at det ikke vil være på plass i år pga logistikk etc. Det er nok ikke på plass skikkelig for alle før neste år.

Men begge steder står det at jeg er like langt på vei, så er vell bare at land har ulik standard for svangerskapslengde? 

vurderer å si det til sjefen, kvalmen har tatt nye høyder og spent på hvordan jeg fikser det på jobb. Håpet er at det er så travelt at jeg ikke rekker å tenke over det.
Skulle tro jeg var mer enn snart 6 uker. Ikke har jeg hatt så ondt tidligere.. Pluss magen virker større. Skal ringe jm i morgen så hun kan evt finne ny time for 12 uker.

lukten av lasagne.. Burde jo lukte godt. Men måtte sette opp balkong døren innen jeg ble altfor dårlig. Magen vrenger seg med tanken på at jeg skal spise dette..
Jeg som liker lasagne..