Skravletråd

Jaja.. Da var det tid for dette igjen da..
Var og handlet i dag tidlig.. :eek:Vis vedlegget 367519
Ja, vi har jo kommet helt til oktober:wacky: Måneden hvor det tydeligvis er obligatorisk å starte salg av juleprodukter:hilarious: Mener å huske at butikkene alltid starter i oktober med juleprodukter, de må vel ha litt tid til å selge produktene til full pris før alle tilbudene nærmere jul;)

I dag tilbringes dagen på sofaen, i håp om å lade opp til første kontroll hos JM:)
Jeg er veldig spent på timen der, men enda mer spent på morgendagens TUL:nailbiting: Er så redd for at det ikke er hjerteaktivitet eller at det ikke er noe der i det hele tatt:( Håper bare timene går fort nå, så begge deler er overstått og jeg forhåpentligvis kan slappe av litt:)
Hva gjør dere i dag?

Jeg er på jobb, som vanlig:p
Sambo er bortreist hele uka, så det blir en lang uke føler jeg. Veldig kjedelig å lage mat til seg selv bare, især når man er konstant uggen:p

Hehe kjenner den følelsen litt. Gubben jobber 28 dager opp til 12 timer eller mer. Ikke alltid like lett å lage mat når man ikke vet hvor når han kommer hjem. Kan bli klokken 16 eller 21 på kvelden. Kan ikke spise for mye ellers kommer det bare opp igjen om jeg brekker meg på et tidspunkt. Ligger for det meste i sengen. Vurderer om jeg skal ta fostervann prøve eller NIP test. Er jo over 35..

Åh er du svensk i blodet? Kjenner en i nord Norge som er svensk, men flyttet til grensen som barn og dermed oppvokst med julmust. Men han sverger til pinnekjøtt.

I dag tilbringes dagen på sofaen, i håp om å lade opp til første kontroll hos JM:)
Jeg er veldig spent på timen der, men enda mer spent på morgendagens TUL:nailbiting: Er så redd for at det ikke er hjerteaktivitet eller at det ikke er noe der i det hele tatt:( Håper bare timene går fort nå, så begge deler er overstått og jeg forhåpentligvis kan slappe av litt:)
Hva gjør dere i dag?
Jeg ble sykemeldt pga virusinfeksjon i kroppen som ikke gir seg (vært syk i snart 3 uker med forkjølelse), så jeg ligger på sofaen eller i sengen hele dagen med soving og tv-titting :p sykt kjedelig, men også høyst nødvendig!
Skal hente guttungen i barnehagen snart, så blir det vel en travel ettermiddag før ny runde avslapning på sofaen :)

Mine planer for i dag/kveld er å trene. Akkurat nå frister det mest å bli liggende på sofaen :oops:

Vært hos to forskjellige legevakter.. Ene kunne ikke finne noe. Andre fant fosterhinne med det de kaller gul noen ting. 5+3 i dag.. Usikkert om det har stoppet eller blitt gravid senere enn jeg trodde. Skal tilbake om en uke... Blør iaf ikke.. Skulle vært 7+2 om allt stemte. Krysser fingrene.

Må bare skryte av samboer i dag :Heartred I dag kjører han en time ekstra for å kjøpe en calzone jeg har hatt lyst på i flere dager :laughing002:love7

Sniker her litt til... var på legevakten på to forskjellige steder.. hadde så fryktelig ondt og var redd det var noe gale med knøttet i magen. Meeeeeeeen.. ~ Neida, det var bare medisinen jeg gikk på. Ingen på sykehuset fortalte meg at jeg skulle begynne i det små med medisinen for og så øke til 2 tabletter.. :meh: Mye smerter og mye unødig reising på over 1 t hver vei...:mad: Duste sykehus..
Er satt tilbake til 5+4 i dag så kan hende jeg må forlate dere hyggelige damer og hoppe inn i juni gruppen! Huff enda ett sommerbarn :wacky: Men henger og slenger her til jeg vet noe mer når jeg skal på 12 ukers kontroll.. som da blir 10 uker..:confused:

Sniker her litt til... var på legevakten på to forskjellige steder.. hadde så fryktelig ondt og var redd det var noe gale med knøttet i magen. Meeeeeeeen.. ~ Neida, det var bare medisinen jeg gikk på. Ingen på sykehuset fortalte meg at jeg skulle begynne i det små med medisinen for og så øke til 2 tabletter.. :meh: Mye smerter og mye unødig reising på over 1 t hver vei...:mad: Duste sykehus..
Er satt tilbake til 5+4 i dag så kan hende jeg må forlate dere hyggelige damer og hoppe inn i juni gruppen! Huff enda ett sommerbarn :wacky: Men henger og slenger her til jeg vet noe mer når jeg skal på 12 ukers kontroll.. som da blir 10 uker..:confused:
Så fint at det var medisinenn og ikke lille som skapte krøll, det er betryggende :Heartred Kjedelig å vli satt tilbake så klart

Jeg leser flere steder at det skal bli mulig for alle gravide å få UL i uke 12 offentlig, stemmer dette? skulle startet med det i fjor, men har ikke hørt noen ting om at dette stemmer. sendt mail til JM nå for å høre, men flere jeg kjenner som er gravide går jo privat og har ikke fått tilbudet

Jeg leser flere steder at det skal bli mulig for alle gravide å få UL i uke 12 offentlig, stemmer dette? skulle startet med det i fjor, men har ikke hørt noen ting om at dette stemmer. sendt mail til JM nå for å høre, men flere jeg kjenner som er gravide går jo privat og har ikke fått tilbudet
Venninna mi som ligger 6 uker foran meg, fikk telefon i går fra jordmor om at de starter med det ordentlig neste år, men setter litt i gang nå, så hun fikk time neste uke. Krysser fingrene for at jeg også får.
Men nå fikk jeg hvertfall innkalling til ordinær ultralyd midt i romjula :p

Venninna mi som ligger 6 uker foran meg, fikk telefon i går fra jordmor om at de starter med det ordentlig neste år, men setter litt i gang nå, så hun fikk time neste uke. Krysser fingrene for at jeg også får.
Men nå fikk jeg hvertfall innkalling til ordinær ultralyd midt i romjula :p
Kan jeg spørre hvor hun tilhører? :) (eller om det er på ahus da :P)
jeg får opp at "det er tid for ordinær UL 24.desember" på terminkalkulatoren :) det ER jo ikke lenge til!!! hadde vært hyggelig å fått det rett før jul, men regner med det blir etter.

Ja, dette stemmer, det har bare ikke kommet igang enda.. ting drøyer skikkelig.. skulle vel også kommet i gang med NIPT for de som er 35år og eldre også…

Kan jeg spørre hvor hun tilhører? :) (eller om det er på ahus da :p)
jeg får opp at "det er tid for ordinær UL 24.desember" på terminkalkulatoren :) det ER jo ikke lenge til!!! hadde vært hyggelig å fått det rett før jul, men regner med det blir etter.
Vi tilhører Drammen :D

Back
Topp