Skravletråd

Her kan jeg se ut som om jeg er gravid i 7. mnd hvis jeg gjør meg til, eller ikke tar inn magen :knegg: men det kunne jeg før jeg ble gravid å. Så her kan jeg nok lure folk lenge:knegg:
 
Her kan jeg se ut som om jeg er gravid i 7. mnd hvis jeg gjør meg til, eller ikke tar inn magen :knegg: men det kunne jeg før jeg ble gravid å. Så her kan jeg nok lure folk lenge:knegg:
:laughing001

Samme her!
Ingen som kommer til å tørre å spørre iallefall, selv om de skulle få en anelse etterhvert.
 
:depressed: lukten av lasagne.. Burde jo lukte godt. Men måtte sette opp balkong døren innen jeg ble altfor dårlig. Magen vrenger seg med tanken på at jeg skal spise dette.. :sour: Jeg som liker lasagne.. :confused:
Lasagne, som er så godt! Men skjønner deg, er helt lik selv nå. Er så kjipt når så og si all matlukt er grusom :(
 
Håper ikke kylling lukter like ille! Jeg som liker all mat.. Spiste knapt 2 SS.. med lasagne.. Er fortsatt dårlig.. :hungover:
 
Magen min er totalt oppblåst den også! Ser ut som jeg er ca 5 mnd på vei allerede:laughing025
Går kun med gravidklær om dagen, for med alle andre bukser eller topper stikker magen fullstendig ut! :sign10
 
Blæ! Har hatt en uke høstferie nå og er IKKE klar for å starte å jobbe igjen i morgen! Denne uka har jeg sovet 3-5 timer på dagen og er konstant utmattet! Veldig spent på morgendagen. Er lærer på småtrinnet, så kan ikke akkurat ta det rolig på jobb heller.. hehe..
 
Blæ! Har hatt en uke høstferie nå og er IKKE klar for å starte å jobbe igjen i morgen! Denne uka har jeg sovet 3-5 timer på dagen og er konstant utmattet! Veldig spent på morgendagen. Er lærer på småtrinnet, så kan ikke akkurat ta det rolig på jobb heller.. hehe..
Samme yrke selv, og håper det er så travelt at jeg ikke rekker å tenke på hvor dårlig jeg er :knegg:
 
Lasagne, som er så godt! Men skjønner deg, er helt lik selv nå. Er så kjipt når så og si all matlukt er grusom :(
Håper ikke kylling lukter like ille! Jeg som liker all mat.. Spiste knapt 2 SS.. med lasagne.. Er fortsatt dårlig.. :hungover:
Har litt den samme følelsen, klarer ikke tanken eller lukten av mat. Når jeg spiser så går det til et visst punkt, da må jeg stoppe. Så kan jeg bli sulten igjen etter en time eller to, og så spiser jeg litt til da :angelic: Jeg må ikke bli FOR sulten, for da blir det verre.
 
Blæ! Har hatt en uke høstferie nå og er IKKE klar for å starte å jobbe igjen i morgen! Denne uka har jeg sovet 3-5 timer på dagen og er konstant utmattet! Veldig spent på morgendagen. Er lærer på småtrinnet, så kan ikke akkurat ta det rolig på jobb heller.. hehe..

I læreryrket er det ikke bare å legge opp føttene i løpet av arbeidsdagen, nei. Spesielt på småtrinnet. Håper det går greit med deg, og at du får slappet godt av etter jobb.

Her har vi høstferie denne uka. Satser på å hvile mye og få gjort unna litt planlegging slik at det blir roligere etter ferien :)
 
:angry4 ringte Jm i dag.. I Sverige har de kø system på tlf også blir man ringt tilbake samme dag om man har flaks..
Men så klart i dag måtte telefon køen være full, så da blir det og ringe i morgen.. Ikke at det haster, men hallo?:meh:
 
Storesøster har vært syk så i morges ble selvfølgelig jeg også forkjølet som betyr coronatest :hungover: sa i fra om at jeg var gravid og brekker meg veldig lett om jeg får noe baki halsen så da tok hun bare i nesen! :D Sååå glad jeg sa i fra for hadde gruet meg til det!
 
Storesøster har vært syk så i morges ble selvfølgelig jeg også forkjølet som betyr coronatest :hungover: sa i fra om at jeg var gravid og brekker meg veldig lett om jeg får noe baki halsen så da tok hun bare i nesen! :D Sååå glad jeg sa i fra for hadde gruet meg til det!
Var storesøster i bilen da? :) vet barna dine om graviditeten? Vi har ikke sagt det enda, og i dag ringte JM da jeg satt i bilen. Visste ikke at det var henne, så hun var jo på høytaler med sønnen min i bilen. Sa at hun måtte ringe opp. Da jeg la på spurte han hvem det var. Heldigvis vet han ikke hva en JM er :wtf:
 
Var storesøster i bilen da? :) vet barna dine om graviditeten? Vi har ikke sagt det enda, og i dag ringte JM da jeg satt i bilen. Visste ikke at det var henne, så hun var jo på høytaler med sønnen min i bilen. Sa at hun måtte ringe opp. Da jeg la på spurte han hvem det var. Heldigvis vet han ikke hva en JM er :wtf:
Storesøster var hjemme med far, var på teststasjon på sykehuset jeg jobber :) tror ikke hun ville visst hva gravid betyr heller :p er nesten 3. kan være utfordrende å holde det skjult ja, de får med seg mer enn man tror, mulig jeg undervurderer :p
 
Har slitt en del med kvalmen de siste ukene, og det blir bare verre og verre. Prøver å småspise mellom måltider, men det hjelper bare mot kvalmen akkurat når jeg spiser. Også har jeg null matlyst. Men tvinger i meg mat da. Og kaster heldigvis ikke opp. Ringte legen i dag for å spørre om gradert sykemelding, og han sykemeldte meg 100% i en uke i første omgang, så håper en ukes tid med masse avslapping kan hjelpe litt :happy:
 
Har et spørsmål ang. OUL. Jeg ser at noen allerede har fått time til dette, men jeg har ikke fått det. Er dette noe man må bestille selv, eller vil det komme innkalling fra sykehus eller lege automatisk?

Jeg skal på TUL og NIPT på sykehuset neste uke, så jeg vet ikke om mangel på innkalling til OUL har noe med at jeg skal inn til TUL på samme sted. Og i og med at den OUL antakeligvis vil være rett før jul, kan det jo være at det blir litt færre timer tilgjengelig også. Noen som vet noe om dette?
 
Har et spørsmål ang. OUL. Jeg ser at noen allerede har fått time til dette, men jeg har ikke fått det. Er dette noe man må bestille selv, eller vil det komme innkalling fra sykehus eller lege automatisk?

Jeg skal på TUL og NIPT på sykehuset neste uke, så jeg vet ikke om mangel på innkalling til OUL har noe med at jeg skal inn til TUL på samme sted. Og i og med at den OUL antakeligvis vil være rett før jul, kan det jo være at det blir litt færre timer tilgjengelig også. Noen som vet noe om dette?
Lege eller jordmor sender henvisning, så får man time etter det. Vil tro at de sender henvisning etter NIPT og TUL, det de har gjort med meg iallefall:) eller har aldri hattt NIPT test men TUL:)
 
Har et spørsmål ang. OUL. Jeg ser at noen allerede har fått time til dette, men jeg har ikke fått det. Er dette noe man må bestille selv, eller vil det komme innkalling fra sykehus eller lege automatisk?

Jeg skal på TUL og NIPT på sykehuset neste uke, så jeg vet ikke om mangel på innkalling til OUL har noe med at jeg skal inn til TUL på samme sted. Og i og med at den OUL antakeligvis vil være rett før jul, kan det jo være at det blir litt færre timer tilgjengelig også. Noen som vet noe om dette?

jeg var på TUL og fosterdiagnostikk i går.. Da sendte jordmor(?) som utførte ultralyden henvisning til OUL rett etter at timen var ferdig. Fikk tildelt time minutter senere. :happy11
 
Har et spørsmål ang. OUL. Jeg ser at noen allerede har fått time til dette, men jeg har ikke fått det. Er dette noe man må bestille selv, eller vil det komme innkalling fra sykehus eller lege automatisk?

Jeg skal på TUL og NIPT på sykehuset neste uke, så jeg vet ikke om mangel på innkalling til OUL har noe med at jeg skal inn til TUL på samme sted. Og i og med at den OUL antakeligvis vil være rett før jul, kan det jo være at det blir litt færre timer tilgjengelig også. Noen som vet noe om dette?

Fastlege eller jordmor gjør det her.
Jeg var hos begge med en ukes mellomrom, så litt tilfeldig ble det jordmor som gjorde det. Det var 1,5 før NIPT/UL. Fikk timeavtale sendt samme dag, og papirer i posten noen dager senere.
 
Har et spørsmål ang. OUL. Jeg ser at noen allerede har fått time til dette, men jeg har ikke fått det. Er dette noe man må bestille selv, eller vil det komme innkalling fra sykehus eller lege automatisk?

Jeg skal på TUL og NIPT på sykehuset neste uke, så jeg vet ikke om mangel på innkalling til OUL har noe med at jeg skal inn til TUL på samme sted. Og i og med at den OUL antakeligvis vil være rett før jul, kan det jo være at det blir litt færre timer tilgjengelig også. Noen som vet noe om dette?

Fastlege eller jordmor sender henvisning.

Her sender legen henvisning etter blodprøvene i uke 12 er tatt, fordi Stavanger Universitetssykehus i utgangspunktet ikke vil ha henvisning før det.
 
Her også sendte jordmor henvisning etter timen og jeg fikk melding om timen noen timer senere. Jeg skal jo ikke ha mer oppfølging enn den første kontrollen før OUL så sikkert enste sjanse å få meldt meg så var en naturlig tid å gjøre det vil jeg tro
 
Back
Topp