Skravletråd

Bestilte meg 24 ukers kontroll i dag. Damen i tlf spurte om det var i forbindelse med glukosebelastning men det vet jeg jo ikke sikkert enda da jeg ikke har vært hos legen siden uke 10 og ikke går til jordmor:hilarious: så nå må jeg møte fastende til timen i tilfelle jeg kanskje skal ta glukosebelastning samtidig eller ikke :angry3
 
Bestilte meg 24 ukers kontroll i dag. Damen i tlf spurte om det var i forbindelse med glukosebelastning men det vet jeg jo ikke sikkert enda da jeg ikke har vært hos legen siden uke 10 og ikke går til jordmor:hilarious: så nå må jeg møte fastende til timen i tilfelle jeg kanskje skal ta glukosebelastning samtidig eller ikke :angry3

å så kjipt! Ikke så gøy å faste akkurat, så kjedelig om det ikke er nødvendig!
 
Denne uken måtte e jeg kapitulerte til gravid bukser og nå tror jeg mage musklene har sluppet. Fra og kun kjenne noe nederst i magen er det det må full turning i hele magen og magen har endret form. Spesielt!Kjente første dult utenpå i går på 23+0. Husker det skjedd rundt samme tid med storebror og.
 
å så kjipt! Ikke så gøy å faste akkurat, så kjedelig om det ikke er nødvendig!
Ja håper jo nå jeg skal ta den så det ikke er bortkastet fasting :hilarious:
 
Rart på en måte at tiden har gått helt til uke 24! Livet står jo ganske stille når man bare ligger og kaster opp. Endelig kjenner jeg spark inni og utenpå! Sola skinner og snøen smelter mye her. Juni kommer faktisk og det er ende på den formen her :smiley-bounce012
 
Får litt noia når jeg ser det telles ned fra 100 dager for harde livet her inne, som tiden flyr!!! Føles mer som jeg akkurat oppdaget at mensen var forsinket, ikke at målstreken nærmer seg! :eek::wacky:
 
Etter denne uka er det kun 2 måneder til jeg går ut i perm :eek:
 
Får litt noia når jeg ser det telles ned fra 100 dager for harde livet her inne, som tiden flyr!!! Føles mer som jeg akkurat oppdaget at mensen var forsinket, ikke at målstreken nærmer seg! :eek::wacky:
Jeg synes også at tiden flyr noe helt enormt nå. Ikke lenge siden vi satt her med positiv test :hilarious:
 
Driver å søker jobber, føles dummere og dummere for hver uke som går når det plutselig nærmer seg permisjon
 
Jeg vil bare tipse om en ny serie på nrk om oppdragelse nå i 2021 ift ‘’i gamle dager’’ med Live Nelvik. Lives oppdragelsesreise :)
 
Førstw uken i svangerskapspenger og er allerede blitt rastløs men har ikke ork til å gjøre det jeg burde som å rydde alle de evige prosjektene enn har :laughing025:laughing025
 
Førstw uken i svangerskapspenger og er allerede blitt rastløs men har ikke ork til å gjøre det jeg burde som å rydde alle de evige prosjektene enn har :laughing025:laughing025

Kjenner følelsen, har vært permittert i et år selv. Jo mindre jeg har å gjøre jo mindre får jeg lyst til å gjøre. Det er jo nå jeg burde ryddet og fikset overalt, ble litt ferdig med det de første månedene :yuck:
 
Kjenner følelsen, har vært permittert i et år selv. Jo mindre jeg har å gjøre jo mindre får jeg lyst til å gjøre. Det er jo nå jeg burde ryddet og fikset overalt, ble litt ferdig med det de første månedene :yuck:
Er så tiltak!
 
Gurimalla som det strekker i lysken om dagen! Når jeg går/står så presser det skikkelig i lysk-området.
 
Er det flere som har problemer med babyverden-appen? Hos meg lukker den seg hver gang jeg forsøker å åpne den. Lastet ned på nytt, oppdatert, tatt av og på telefonen men fortsatt problemer med den... :bored:
 
Er det flere som har problemer med babyverden-appen? Hos meg lukker den seg hver gang jeg forsøker å åpne den. Lastet ned på nytt, oppdatert, tatt av og på telefonen men fortsatt problemer med den... :bored:
Jeg hadde samme problem, men kom en ny oppdatering i går som fiksa problemet :)
 
Og da var det terminliste for alle 12 mnd dette året på plass :D Hjelpes, dette går fort!
 
Back
Topp