Skravletråd

En tråd i 'Juni 2021' startet av Hello, 25 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Ja det skjønner jeg godt :hilarious: de sier jo barn har en sjette sans:p

2. ElLee88 Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Kan jeg spørre dere om noe? Går dere rundt og er sultne HELE tiden? Jeg blir ikke kvitt sulthetsfølelsen, selv etter et måltid. Blir gal av det! Er 20+1 og har gått opp 8 kg allerede. Det begynte med at jeg småspiste hele tiden pga. kvalme de 16-17 første ukene, og har nå gått over til konstant sult.

• Enig Enig x 2
  3. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Jeg er aldri sulten men er ekstremt tørst! Drikker HELE tiden! Mange liter om dagen med diverse drikke. Blodsukkeret er heldigvis normalt for jeg mistenkte nesten diabetes.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Nightfall Flørter med forumet JuniJubel2021

Jeg har plutselig opplevd hva sultfølelse faktisk er. Har aldri opplevd i mitt 30 år gamle liv opplevd å faktisk være sulten etter jeg har spist middag før. Så jeg har fått en helt annen forståelse for folk som overspiser :p

• Morsom Morsom x 1
  5. Spinnelill Forumet er livet JuniJubel2021 Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Har det helt likt! 20+3, gått opp 8 kg, og alltid sulten! La på meg ca 10-12 kg totalt sist, og med førstemann, så nå lurer jeg litt på hvor dette skal ende :nailbiting: Gikk ned 15 kg de siste 5-6 mnd før svangerskapet, så lurer på om det kan virke inn på hvor gira kroppen er på mat nå. Fra skikkelig kaloriunderskudd til ren kalorifråtsing :hilarious:

• Enig Enig x 1
  6. Mamma til T&T Forelsket i forumet JuniJubel2021

Åhh jeg sliter med matlyst, liksom ikke lyst på noe, her påpeker de at jeg ikke går opp, men jeg har litt å ta av uansett... Men synes det er synd at de hele tiden påpeker vekt og graviditet, med andre barnet gikk jeg opp "for mye", nååå for lite.... Har bestemt meg for å holde for ørene så lenge baby har det bra ;)

7. Nightfall Flørter med forumet JuniJubel2021

Damned if you do, damned if you don’t! Høres smartest ut å bare lukke ørene, hvis du klarer det ja ;)

• Liker Liker x 2
  8. ElLee88 Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Det høres kanskje litt fryktelig ut, men jeg er så glad for å høre at andre opplever det likt som meg. Trodde virkelig det var noe galt med meg:p

9. endeli'85 Forelsket i forumet

Andre som begynner å få litt nesting symptomer? Syns det er litt i tidligste laget, 23+2 nå. Har begynt å lage lister og vil helst sjekke av alt nå:joyful:

• Enig Enig x 3
  10. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Lider av det samme. Skal plutselig pusse opp og fikse alt vi har utsatt de siste årene :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  11. Småsnakk Forelsket i forumet JuniJubel2021 *Aprilbaby 2018*

Gleder meg til å begynne. Jobben tar alt av tid og energi no, men håpar å få meir tid til å tenke på baby snart!

12. Løveunge Forelsket i forumet JuniJubel2021

24+0 i dag og etter mange uker med dårlig matlyst, har jeg den siste uken følt meg kronisk sulten/fysen på noe. Blir mett etter måltid, og spesielt middag (føler jeg at jeg skal sprenge pga dårlig plass i magen), men har likevell lyst å spise noe hele tiden :p
    Er fortsatt 2.5 kg under startvekt (normalvektig), så kan vell spise litt ekstra med god samvittighet, men likevell «irriterende» å stadig gå rundt å tenke på mat :hilarious:. Håper det er forbigående. Er mye mer hjemme nå pga. lockdown så kan jo tenkes at det også spiller inn.

• Enig Enig x 1
  13. Solsikke1989 Andre møte med forumet

Ja, veldig! Foreløpig kun mentalt, har så langt bare kjøpt to bodyer. Men kjenner at det ikke er lenge før jeg sikkert klikker litt og kjøper mye :p

14. Alexsy Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Jeg elsker lister så har begynt å skrive ned og fikse det jeg kan! Men liker å være veldig godt forberedt!

15. -lillemy- Glad i forumet MayDay2021 JuniJubel2021

Tenk at novembergruppa er i gang:happy: herlighet, hvor blir tiden av?! Er så takknemlig for at jeg har en frisk liten gutt i magen:Heartblue

• Hjertelig Hjertelig x 3
  16. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Det har gått så fort! Må nesten begynne å ordne litt ordentlig til babyen :D

17. -lillemy- Glad i forumet MayDay2021 JuniJubel2021

ja, jeg har begynt litt mer aktivt med innkjøp nå:) er så koselig å lage lister og planlegge:happy: har du kjøpt mye?

18. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Så koselig! Dette er vår andre, så vi har det meste, men jeg må finne frem en del og organisere litt :D

• Liker Liker x 1
  19. -lillemy- Glad i forumet MayDay2021 JuniJubel2021

samme her, så hadde det meste. Men nå blir det gutt så må ha litt mer klær. Når tenker du å begynne å vaske klær?

20. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Det er gøy å få litt mer klær da :) Tenkte kanskje et par, tre uker før termin, så de ikke lukter så innestengt. Hva har du tenkt? :)

Del denne siden