Skravletråd

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Vi må jo ha en skravletråd :) Selv er jeg våken nå, sovet veldig dårlig den uken her! Veeeldig glad for at det er helg :happy:
 
Vi må jo ha en skravletråd :) Selv er jeg våken nå, sovet veldig dårlig den uken her! Veeeldig glad for at det er helg :happy:
Skravletråd må vi ha :joyful:
Har selv sovet veldig dårlig denne uka, selv om jeg er stuptrøtt døgnet rundt :yuck:
Så nå begynner jeg allerede å bli en muggen trøtt kjærring, også ere sååå lenge igjen :hungover::hilarious:
 
Det må vi ha ja;) det har blåst kraftig her i natt så det ble lite søvn i natt! Gruer meg til å stå opp, vi bygger på huset, så i går jobbet vi i 7.5 timer med å isolere og legge gulv, kroppen er helt utslitt! I tillegg skal jeg på jobb i 3 timer! Kjenner det blir sofa og Netflix og babyverden forum resten av dagen :happy093:laughing001
 
Skravletråd må vi ha :joyful:
Har selv sovet veldig dårlig denne uka, selv om jeg er stuptrøtt døgnet rundt :yuck:
Så nå begynner jeg allerede å bli en muggen trøtt kjærring, også ere sååå lenge igjen :hungover::hilarious:
Samme her! Kjempetrøtt, men våkner grytidlig likevel :banghead: Våkner også før 4-åringen i huset, og han våkner tidlig :bored: :dance018 jaja! Er ikke det verste å klage over da:laughing021
 
Det må vi ha ja;) det har blåst kraftig her i natt så det ble lite søvn i natt! Gruer meg til å stå opp, vi bygger på huset, så i går jobbet vi i 7.5 timer med å isolere og legge gulv, kroppen er helt utslitt! I tillegg skal jeg på jobb i 3 timer! Kjenner det blir sofa og Netflix og babyverden forum resten av dagen :happy093:laughing001
Blir babyverden forumet og gullrekka i kveld :laughing021 Mangler bare vinglasset :laughing021
 
Samme her! Kjempetrøtt, men våkner grytidlig likevel :banghead: Våkner også før 4-åringen i huset, og han våkner tidlig :bored: :dance018 jaja! Er ikke det verste å klage over da:laughing021

jeg også! Å jeg er B menneske:hilarious: skjønner ikke hva som skjer
 
Frøkna våknet 06 og jeg rett før. Får ikke sove lenger. Også har jeg arbeidshelg :dead:
 
Så kjekt med en skravletråd:joyful:

Jeg har fri på fredager, så i dag skal jeg og mamma handle litt og så spise lunsj. Kjenner at det blir en utfordring og ikke fortelle at jeg er gravid.. men det må jeg jo bare klare. Vi skal jo uansett fortelle det til hele familien i morgen, så hun finner tidsnok ut av det:D
 
Føler jeg nesten glemmer at jeg er gravid hele tiden :happy3 Men da får jeg litt dårlig samvittighet for babyen i magen at jeg ikke tenker på den :hilarious: Så selvom jeg tenker mye på graviditet, så tror jeg ikke hjernen henger helt med på at det er noe inni der :oops::hilarious:
 
Jeg har lyst til å begynne og løpe igjen i helgen! Løper vanligvis 4-5 ganger i uken, men har ikke løpt siden søndag. Innbiller meg at det ikke er «bra» nå i starten, men det er garantert ikke noe hold i det :smug: Flere som kjenner litt på det samme?
 
Jeg har lyst til å begynne og løpe igjen i helgen! Løper vanligvis 4-5 ganger i uken, men har ikke løpt siden søndag. Innbiller meg at det ikke er «bra» nå i starten, men det er garantert ikke noe hold i det :smug: Flere som kjenner litt på det samme?
Jeg har egentlig trent fast 3-4 ganger i uka helt siden oppstart av treningssenterene etter korona, men nå etter IVF-forsøk og positiv test er jeg superskeptisk på å begynne igjen :hilarious: Første to ukene kunne jeg ikke trene pga smertene, men nå står det mer på motivasjon, og frykten for om d kaaan gjøre noe «skade» :hilarious::hilarious:
 
Jeg har egentlig trent fast 3-4 ganger i uka helt siden oppstart av treningssenterene etter korona, men nå etter IVF-forsøk og positiv test er jeg superskeptisk på å begynne igjen :hilarious: Første to ukene kunne jeg ikke trene pga smertene, men nå står det mer på motivasjon, og frykten for om d kaaan gjøre noe «skade» :hilarious::hilarious:
Ja, ikke sant! Kjenner på akkurat det samme! Hmm! Det er jo så deilig for helsa, at jeg tror jeg må komme meg i gang igjen snart:happy: Kanskje vente til jeg har passert
5 uker ;)
 
Vi må kanskje lage litt andre tråder også etterhvert, som jeg ser mange av de andre forumene har for å få skjult gruppe :gen014
 
Enig! :D Og hva er disse skjulte gruppene? Har sett mange har det og lurt på hva det er :shy:
Det er rett og slett en skjult gruppe (visse kriterier for å bli medlem som står her på forumet et eller annet sted). Skjult føles kanskje litt «tryggere», for der kan man kanskje dele ENDA mer, være enda mer personlig. Her hvor vi skriver nå kan jo absolutt alle lese:happy:
 
Lørdaaag :happy093
Denne lørdagen blir brukt til baking og klargjøring av huset for 6 års bursdagsselskap imorgen,
Er så glad for hver effektive dag jeg får før kvalmen kicker inn :wacky:
 
Lørdaaag :happy093
Denne lørdagen blir brukt til baking og klargjøring av huset for 6 års bursdagsselskap imorgen,
Er så glad for hver effektive dag jeg får før kvalmen kicker inn :wacky:
Baking her i ettermiddag også!! Kanelboller på agendaen :joyful::joyful::joyful:
 
Back
Topp