Skravletråd

En tråd i 'Juni 2021' startet av Hello, 25 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Til vanlig maser han om at jeg må spise mer osv så han får bare være fornøyd med at jeg har blitt "litt" rundere i kantene:hilarious::p

2. Paeonia Glad i forumet Himmelbarn JuniJubel2021

Hihi ja absolutt :joyful: Han prøvde vel bare litt lite diskre å avverge en liten krise som kunne skjedd om du kom hjem med alt for liten bukse :p:hilarious: Føler endelig at jeg kan bruke tettsittende overdeler igjen uten at det bare ser ut som at jeg har lagt på meg pga korona eller jul, ligner endelig en ordentlig babybump :love017 Men buksene er selvsagt byttet ut med gravidtights fra H&M :cool:

• Morsom Morsom x 1
  3. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Er så koselig når det er tydelig gravid mage :love7
    Har brukt relativt tettsittende overdeler uansett pga det er kun det jeg har haha magen har vært ganske tydlig "gravidmage" hele veien føler jeg. Men legger desverre ikke bare på meg på magen når jeg er gravid men legger, lår, rompe og armer så blir rundere over alt:bag::hilarious:

4. Paeonia Glad i forumet Himmelbarn JuniJubel2021

Ja veldig koselig :love017 Ja det er vel ofte sånn :joyful: Spent på hvordan min kropp har tenkt å endre seg, er jo første gang. Skal prøve å omfavne alle forandringer uansett, er så fascinert av hva kvinnekroppen klarer!

5. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Kvinnekroppen er fantastisk! Jeg la på meg 30kg og innen ett år var jeg tilbake til startvekt.Håper virkelig det blir tilfellet nå og :hilarious:

6. Paeonia Glad i forumet Himmelbarn JuniJubel2021

Det er ganske amazing ja! :joyful:

• Enig Enig x 1
  7. MorenTilTo Glad i forumet JuniJubel2021

Haha, uff... Trodde først det var en fremmed mann som kom bort å spurte :hilarious: Tenkte «Oj, seriøst?! Er det mulig?!?» :hilarious:

8. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Hahha :laughing021

• Morsom Morsom x 1
  9. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Så koselig å ligge å kjenne på romsteringen i magen:Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 5
  10. mymy Elsker forumet Himmelbarn Oktoberfruene 2018 JuniJubel2021

Hersens symfyse altså. Fatter ikke hvordan ser skal bli til slitt med så stor problemer allerede :sad015
    Eller er det godt det er helg og bare 5 uker igjw. Før jeg gir meg i jobben!

• Hjertelig Hjertelig x 2
  11. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Så rart at Oktober 2021 har åpnet allerede. Jeg synes det var som i går at vi fikk positiv test :wideyed:

• Enig Enig x 5
  12. Paeonia Glad i forumet Himmelbarn JuniJubel2021

Enig! Er over halvveis allerede her, hva skjedde :p

13. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Det er grunnen til at ikke jeg vil telle ned! Syns det går for fort :hilarious::joyful:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  14. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Gleder meg veldig til pappaen får se lille på oul i dag. Han var ikke med med kommende storebror. Vi har hatt to tul men den første var det jo bare så vidt vi så en prikk med bankende hjerte og den andre måtte vi ha med kommende storebror så da måtte han sitte med han og fikk ikke komme til skjermen å se.:hilarious:

15. Paeonia Glad i forumet Himmelbarn JuniJubel2021

Så kjekt at pappaen får være med! ❤:happy:

16. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Ja veldig glad for at de får lov til det her!:Heartred

17. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Så når jeg ble gravid drømte jeg før positiv test at jeg var blitt det. (Alle tre gangene jeg har vært gravid). Drømmer ellers lite baby relatert og har ikke drømt noe om babyer siden den første drømmen i dette svangerskapet. Drømte også da at jeg fikk gutt noe jeg får. Men i går natt drømte jeg at gutten kom til og alt var fint med han:happy: eneste var at han ble født i slutten av april så hvis jeg er sanndrømt nå håper jeg han holder seg inne en mnd lenger hvertfall har ikke termin før slutten av juni. Tror egentlig ikke på dette med drømmer men man begynner jo å lure :hilarious:

18. Spinnelill Forumet er livet JuniJubel2021 Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Så spennende, men ja, får håpe han drøyer litt lenger enn april ja ;) Her var det eldste på 3 år som drømte om svangerskapet. Han kom inn på stua en morgen og sa: "Mamma, jeg så at du hadde en baby i magen som ikke var L (navn til lillebror), men han var så liten, så jeg ville ikke leke med han." Jeg fikk positiv test senere samme dag :happy:

19. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Wow:wideyed: :hilarious:

20. Spinnelill Forumet er livet JuniJubel2021 Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Jepp, jeg ble litt satt ut av å teste positivt den dagen :p Han har det i alle fall ikke etter sin mor, for mine drømmer og magefølelse og alt, er støtt helt på bærtur :hilarious:

Del denne siden