Skravletråd

En tråd i 'Juni 2021' startet av Hello, 25 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Trodde jeg skulle ta det så kuli med forberedelser, men nå kjenner jeg det bare klør i fingrene etter å få ting klart. Så i dag vaskes babytøy :joyful: 33+4

• Liker Liker x 1
  2. Fra2til3 Gift med forumet JuniJubel2021

Kjenner skikkelig på det selv :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  3. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Noen her som har fått plutselig stort magemål? Har følt meg bråsvær siste 6 dagene. Har litt hovne ankler, magen er sprengt og er litt uggen. Fint blodtrykk og urinprøve. SF mål uke 28 var 28 cm, 32 cm i uke 32. Målt i dag hos jordmor etter oppfordring fra meg. 33+6 og målt til 37 cm. Det er i 90-percentilen. Henvist til ul i morgen tidlig. Noen med lignende erfaring? Var det økt fostervann, stor baby eller noe annet?

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. mymy Elsker forumet Himmelbarn Oktoberfruene 2018 JuniJubel2021

Rart ta fram klærene til lillebror som storebror brukte! Men fikk sett igjennom og kan vel konkludere med at jeg ikke trenger noe nytt i 56 eller 62. Alt for mye klær! Litt kjedelig :laughing025

5. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Klør også etter å pakke frem klærene etter storebror! :D

• Liker Liker x 1
  6. Fra2til3 Gift med forumet JuniJubel2021

Uff det er så mye jeg har lyst på, men som jeg helt sikkert ikke trenger å kjøpe inn heller. Spesielt av klær. Men også mye annet! Vil jo ikke ende opp med masse jeg ikke rekker å bruke. Men jeg kjenner at det er skikkelig vanskelig. Spesielt mtp nettshopping. Er jo så enkelt å bare trykke ting inn i handlekurven:hilarious:

• Enig Enig x 2
  7. mymy Elsker forumet Himmelbarn Oktoberfruene 2018 JuniJubel2021

Til de som skal føde i Bergen! Nå åpner de opp for mer normalt samvær! Samboer får være med på poliklinikk, ul og barsel som før pandemien!! Gledens dag!

• Vinner Vinner x 3
    • Informativ Informativ x 1
    • Optimistisk Optimistisk x 1
  8. Paeonia Glad i forumet Himmelbarn JuniJubel2021

Ååå du aner ikke hvor glad jeg ble nå! Her måtte det rett og slett felles noen gledestårer ❤❤❤ Endelig!

9. mymy Elsker forumet Himmelbarn Oktoberfruene 2018 JuniJubel2021

Ja ble veldig glad jeg og. Men ut fra reglene ser det ut som bare det er besøk fra 17-20 og det er ikke det samme som før pandemien på barsel. Men skal på kk i netse uke så da kan jeg høre med de! Men lettelse hvertfall!

• Liker Liker x 1
  10. Løveunge Forelsket i forumet JuniJubel2021

Kan du ikke oppdatere oss når du har hørt med KK? :)

11. Paeonia Glad i forumet Himmelbarn JuniJubel2021

Uansett mye bedre enn 1 time om dagen ❤ Du får oppdatere oss om du får noen annen info :)

12. mymy Elsker forumet Himmelbarn Oktoberfruene 2018 JuniJubel2021

Skal oppdatere etter jeg har hvert der i neste uke!

• Liker Liker x 2
  13. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Ønsker alle en fin nasjonaldag :happy093

• Hjertelig Hjertelig x 4
  14. ElLee88 Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Gratulerer med dagen ❤

Klarte ikke å la være og ble med på potetløp. Gav alt jeg hadde for å si det mildt, og nå sliter jeg med å gå. Har gjort et eller annet med bekkenet tror jeg :dead:

Nå angrer jeg bittert på at jeg ble med, men var artig mens vi holdt på da. Håper dere har hatt en fin feiring;)

• Morsom Morsom x 1
  15. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Håper det gir seg etter litt hvile! :)

16. Bordknott Flørter med forumet Juligull2021

Er det noe aktivitet her inne, eller har hele juni gruppa gått i hi? :p

17. mymy Elsker forumet Himmelbarn Oktoberfruene 2018 JuniJubel2021

!
    Hehe tror mange er inni ferie modus og baby boblen. Håper det tar seg litt opp igjen

18. Fra2til3 Gift med forumet JuniJubel2021

Vært litt stille, Men håper det tar seg litt opp igjen nå etter ferie. Hvordan går det med dere?:)

19. Fra2til3 Gift med forumet JuniJubel2021

Alt fint hos dere?:) Vi koser oss så masse i den nye hverdagen og har en veldig snill baby. Jeg fullammer og er så takknemlig for at ammingen går så fint. Lille legger seg i 23 tiden og er oppe rundt nå, noen ganger litt senere, så spiser hun også sover hun noen timer igjen:)

20. mymy Elsker forumet Himmelbarn Oktoberfruene 2018 JuniJubel2021

Her går det i grunnen fint! Storebror er tilbake i barnahagen igjen nå. Må si det er litt deilig med litt roligere dager hjemme! Her er det forsatt varierende. Når han legger seg men skal ikke kalge. Storsett boken eller eller to ganger for å spise om natten. Første sove økt for natte. Er ofte fra 3-5t! Nets er litt kortere på ca 2. Men så kan ha sove i 3t igjen. Så er ganske fornøyd med det! Kan ikke fatte han allerde er 5 uker!

Del denne siden