Skravletråd

Trodde jeg skulle ta det så kuli med forberedelser, men nå kjenner jeg det bare klør i fingrene etter å få ting klart. Så i dag vaskes babytøy :joyful: 33+4
 
Noen her som har fått plutselig stort magemål? Har følt meg bråsvær siste 6 dagene. Har litt hovne ankler, magen er sprengt og er litt uggen. Fint blodtrykk og urinprøve. SF mål uke 28 var 28 cm, 32 cm i uke 32. Målt i dag hos jordmor etter oppfordring fra meg. 33+6 og målt til 37 cm. Det er i 90-percentilen. Henvist til ul i morgen tidlig. Noen med lignende erfaring? Var det økt fostervann, stor baby eller noe annet?
 
Rart ta fram klærene til lillebror som storebror brukte! Men fikk sett igjennom og kan vel konkludere med at jeg ikke trenger noe nytt i 56 eller 62. Alt for mye klær! Litt kjedelig :laughing025
 
Klør også etter å pakke frem klærene etter storebror! :D
 
Uff det er så mye jeg har lyst på, men som jeg helt sikkert ikke trenger å kjøpe inn heller. Spesielt av klær. Men også mye annet! Vil jo ikke ende opp med masse jeg ikke rekker å bruke. Men jeg kjenner at det er skikkelig vanskelig. Spesielt mtp nettshopping. Er jo så enkelt å bare trykke ting inn i handlekurven:hilarious:
 
Til de som skal føde i Bergen! Nå åpner de opp for mer normalt samvær! Samboer får være med på poliklinikk, ul og barsel som før pandemien!! Gledens dag!
 
Til de som skal føde i Bergen! Nå åpner de opp for mer normalt samvær! Samboer får være med på poliklinikk, ul og barsel som før pandemien!! Gledens dag!

Ååå du aner ikke hvor glad jeg ble nå! Her måtte det rett og slett felles noen gledestårer ❤❤❤ Endelig!
 
Ååå du aner ikke hvor glad jeg ble nå! Her måtte det rett og slett felles noen gledestårer ❤❤❤ Endelig!
Ja ble veldig glad jeg og. Men ut fra reglene ser det ut som bare det er besøk fra 17-20 og det er ikke det samme som før pandemien på barsel. Men skal på kk i netse uke så da kan jeg høre med de! Men lettelse hvertfall!
 
Ja ble veldig glad jeg og. Men ut fra reglene ser det ut som bare det er besøk fra 17-20 og det er ikke det samme som før pandemien på barsel. Men skal på kk i netse uke så da kan jeg høre med de! Men lettelse hvertfall!

Kan du ikke oppdatere oss når du har hørt med KK? :)
 
Ja ble veldig glad jeg og. Men ut fra reglene ser det ut som bare det er besøk fra 17-20 og det er ikke det samme som før pandemien på barsel. Men skal på kk i netse uke så da kan jeg høre med de! Men lettelse hvertfall!

Uansett mye bedre enn 1 time om dagen ❤ Du får oppdatere oss om du får noen annen info :)
 
Gratulerer med dagen ❤

Klarte ikke å la være og ble med på potetløp. Gav alt jeg hadde for å si det mildt, og nå sliter jeg med å gå. Har gjort et eller annet med bekkenet tror jeg :dead:

Nå angrer jeg bittert på at jeg ble med, men var artig mens vi holdt på da. Håper dere har hatt en fin feiring;)
 
Gratulerer med dagen ❤

Klarte ikke å la være og ble med på potetløp. Gav alt jeg hadde for å si det mildt, og nå sliter jeg med å gå. Har gjort et eller annet med bekkenet tror jeg :dead:

Nå angrer jeg bittert på at jeg ble med, men var artig mens vi holdt på da. Håper dere har hatt en fin feiring;)

Håper det gir seg etter litt hvile! :)
 
!
Er det noe aktivitet her inne, eller har hele juni gruppa gått i hi? :p

Hehe tror mange er inni ferie modus og baby boblen. Håper det tar seg litt opp igjen
 
!


Hehe tror mange er inni ferie modus og baby boblen. Håper det tar seg litt opp igjen
Alt fint hos dere?:) Vi koser oss så masse i den nye hverdagen og har en veldig snill baby. Jeg fullammer og er så takknemlig for at ammingen går så fint. Lille legger seg i 23 tiden og er oppe rundt nå, noen ganger litt senere, så spiser hun også sover hun noen timer igjen:)
 
Alt fint hos dere?:) Vi koser oss så masse i den nye hverdagen og har en veldig snill baby. Jeg fullammer og er så takknemlig for at ammingen går så fint. Lille legger seg i 23 tiden og er oppe rundt nå, noen ganger litt senere, så spiser hun også sover hun noen timer igjen:)
Her går det i grunnen fint! Storebror er tilbake i barnahagen igjen nå. Må si det er litt deilig med litt roligere dager hjemme! Her er det forsatt varierende. Når han legger seg men skal ikke kalge. Storsett boken eller eller to ganger for å spise om natten. Første sove økt for natte. Er ofte fra 3-5t! Nets er litt kortere på ca 2. Men så kan ha sove i 3t igjen. Så er ganske fornøyd med det! Kan ikke fatte han allerde er 5 uker!
 
Back
Topp