Skravletråd

Jeg har nettopp våknet fra en lur på sofaen :p gitt samboer klar beskjed om at jeg MÅ ha en times tid på øyet om jeg skal være levelig:p har nattevakter mandag,tirsdag, onsdag og torsdag... så jeg skal på jobb senere :p heldigvis kun hvilende nattevakter :p hadde ikke orket våkne :p
Glad jeg ikke jobber nattevakter o_O Men heldig med at det ikke er våkne da! :hilarious: Er akkurat kommet hjem fra jobb jeg, vurderer en powernap på sofaen. Er så trøtt for tida :dead:
 
Glad jeg ikke jobber nattevakter o_O Men heldig med at det ikke er våkne da! :hilarious: Er akkurat kommet hjem fra jobb jeg, vurderer en powernap på sofaen. Er så trøtt for tida :dead:
Ta deg en powernap ! Vel verdt det nå etter arbeid og gravid og greier ;)
 
Planer idag jenter? :)
Slappe av på sofaen nå etter jobb. Kjenner meg helt utslitt etter jobb jeg.. Får dårlig samvittighet ovenfor han lille her hjemme, spesielt når jeg må gå å legge meg etter jobb hver dag. Kan ikke ha det sånn her hele svangerskapet :( Hva med deg?:)
 
Slappe av på sofaen nå etter jobb. Kjenner meg helt utslitt etter jobb jeg.. Får dårlig samvittighet ovenfor han lille her hjemme, spesielt når jeg må gå å legge meg etter jobb hver dag. Kan ikke ha det sånn her hele svangerskapet :( Hva med deg?:)
Tok meg en powernap på sofaen, og så har vi spist middag. Tror ikke det blir noe mer enn serie og strikking idag :smug::smug: Og en liten luftings med hunden!
 
Idag får jeg ikke til å gjøre noe mer enn å ligge på sofaen.. Satt på do ista og prøvde på det med skal der inne uten hell, hadde så mageknip at jeg begynte å strigråte og ropte på samboern. Mannen min ble så redd at han kom løpende og trodde det hele gikk til helsikke. Stakkars, også var det bare bajsen som ikke ville ut :hilarious::hilarious: snill som han var dro han på apoteket og kjøpte Laktulose til meg. Håper det funker, for dette gjør veeeeldig vondt!! Det blir serie og kanskje noe godt til kvelds idag tror jeg, resten får vente.
 
Idag får jeg ikke til å gjøre noe mer enn å ligge på sofaen.. Satt på do ista og prøvde på det med skal der inne uten hell, hadde så mageknip at jeg begynte å strigråte og ropte på samboern. Mannen min ble så redd at han kom løpende og trodde det hele gikk til helsikke. Stakkars, også var det bare bajsen som ikke ville ut :hilarious::hilarious: snill som han var dro han på apoteket og kjøpte Laktulose til meg. Håper det funker, for dette gjør veeeeldig vondt!! Det blir serie og kanskje noe godt til kvelds idag tror jeg, resten får vente.
Oppdatering: Laktulose funker!!! :laughing025
 
I morgen har jeg første legetime, gleder meg! Blir spennende!! :) Gleder meg til å fysisk holde i helsekortet mitt, og søke fødeplass :dance011:smiley-bounce016
 
I morgen har jeg første legetime, gleder meg! Blir spennende!! :) Gleder meg til å fysisk holde i helsekortet mitt, og søke fødeplass :dance011:smiley-bounce016
Jeg har TUL på torsdag! Gleder meg såååå mye :happy093. Håper såklart å få se et perfekt lite bankende hjerte :love017
 
Jeg tenker på å bestille time til ultralyd uke 8 ... mulig jeg får uke 13 også ved tanke på slankeoperasjonen jeg hadde for flære år Siden ... e et kontroll behov ved tanke på vekst på foster..fikk ekstra oppfølging med nr 2 også
 
Åå, i dag er jeg skikkelig kvalm :( Og her i Oslo må vi ha munnbind når vi kjører kollektivt, det var veldig utfordrende i dag :hungover::hungover:
 
Åå, i dag er jeg skikkelig kvalm :( Og her i Oslo må vi ha munnbind når vi kjører kollektivt, det var veldig utfordrende i dag :hungover::hungover:

Huff, det er absolutt ikke optimalt nei :depressed: Ha med noen friske drops så du slipper å kjenne på egen dårlig ånde fikk jeg erfare når jeg måtte fly med munnbind forrige graviditet i juli :yuck:
 
Hei.
Lurer på om noen har mulighet til å hjelpe meg med å forstå dette med uker osv :Heartred
Har nå lastet ned noen apper som har blitt snakket godt om, Og anbefalt her inne. Jeg er superfornøyd, men de viser forskjellig.
Noen uke 6 5+0, imens andre viser uke 5.
Dette viser de med de samme datoene som er lagt inn.
Hilsen en spent førstegangs gravid :D
 
Hei.
Lurer på om noen har mulighet til å hjelpe meg med å forstå dette med uker osv :Heartred
Har nå lastet ned noen apper som har blitt snakket godt om, Og anbefalt her inne. Jeg er superfornøyd, men de viser forskjellig.
Noen uke 6 5+0, imens andre viser uke 5.
Dette viser de med de samme datoene som er lagt inn.
Hilsen en spent førstegangs gravid :D
Det er flere definisjoner på lengden på et svangerskap. 40+0, 40+1, 40+2 og 40+3. Kan godt tenkes at det er ulik lengde på svangerskapene i appene :)
 
Back
Topp