Skravletråd

Utdrikningslag for ei av mine beste venninner idag :wacky: Kan ikke drikke og kan ikke delta i trampolinepark, glad for å ikke være kvalm så jeg faktisk kan være med i det hele tatt da :D:rolleyes:
 
Veldig rart spørsmål! Hvor er egentlig livmoren plassert nå? :dance008 Prøver å google, men ikke så lett å finne :)
 
Det kjennes skummelt ut, men viktig, jeg har starta å dele på Instagram om vanskelighetene vi har med å få barn og det å være ufrivillig barnløsVisst noen har lyst å følge meg/oss heter vi familiesnakk.
 
  • Liker
Reactions: Srh
Hvor sprøtt er det ikke at vi har dette i magen nå, og «det» skal bli til en baby :smiley-angelic003:hello2
 

Vedlegg

  • 5E1ECB3B-6BAE-4B3B-AC74-D3A7BA2B360A.png
    5E1ECB3B-6BAE-4B3B-AC74-D3A7BA2B360A.png
    63 KB · Visninger: 45
I går kjøpte jeg salamien fra Grilstad som er kokt, og vi dermed kan spise. Den smakte ikke godt :eek: Ble sååå skuffa :sad010
 
I går kjøpte jeg salamien fra Grilstad som er kokt, og vi dermed kan spise. Den smakte ikke godt :eek: Ble sååå skuffa :sad010
Jeg har savna salami helt sykt etter jeg ble gravid, men de siste par dagene har det lukta skikkelig vondt, så tenker at det er egentlig greit, det minker lysten på det :woot::wtf::p
 
Jeg har savna salami helt sykt etter jeg ble gravid, men de siste par dagene har det lukta skikkelig vondt, så tenker at det er egentlig greit, det minker lysten på det :woot::wtf::p
Der er du heldig :happy: Håper jeg også mister smaken på det, for det lille alternativet vi har var ikke noe å skryte av :eek::scratch og jeg skulle sikre meg også, så kjøpte tre pakker :wtf
 
Der er du heldig :happy: Håper jeg også mister smaken på det, for det lille alternativet vi har var ikke noe å skryte av :eek::scratch og jeg skulle sikre meg også, så kjøpte tre pakker :wtf
Huffda, kanskje du kan få brukt den til andre ting, så du slipper å hive den i alle fall? På pizza elns? :smiley-bounce022
 
Er tydelig at jeg fant ut at jeg var gravid i forrige uke...fordi skjermbruken min hadde gått opp et par timer fra det jeg vanligvis har :eek: Og det er nok bare på dette forumet :dance011
 
Gleder meg til å få besøk av mamma idag :Heartred Hun bor ca 2 timer unna, og hun har bare fått vite at hun skal bli mormor for første gang via telefon. Gleder meg sånn til å klemme henne og snakke :D:D
 
Ååh det kribler i hele kroppen!! Jeg gleder meg sånn og har så lyst til å rope ut til alle: JEG ER GRAVID!!! :hilarious::hilarious:
 
Back
Topp