Skravletråd

Syns dere tiden går sakte? Nå er jeg 5+4, denne uka har faktisk gått fort:happy: håper tiden flyr til TUL :hilarious: gleder meg sånn til å få mage og kjenne spark! Da skal jeg nyte dette mere:Heartred prøver å ikke bekymre meg så mye, er ikke noe jeg kan gjøre uansett.. Gynekologen sa når jeg opplevde MA at det var sjeldent samme kvinnen opplevde det to ganger, men på forum virker det så normalt.
 
Synes tiden går både fort og sakte. Dagene føles litt lange, men hver gang jeg skal legge meg, tenker jeg: «det føles ut som jeg akkurat la meg i går...»:p Gleder meg også til å kjenne bevegelse, og ikke minst få mage ja! Stryker meg på magen hele tiden, folk som ikke vet at jeg er gravid må tro jeg stryker på en luftboble:laughing025
 
Synes tiden går både fort og sakte. Dagene føles litt lange, men hver gang jeg skal legge meg, tenker jeg: «det føles ut som jeg akkurat la meg i går...»:p Gleder meg også til å kjenne bevegelse, og ikke minst få mage ja! Stryker meg på magen hele tiden, folk som ikke vet at jeg er gravid må tro jeg stryker på en luftboble:laughing025

enig! Varierer veldig!

haha, jeg også:laughing021
 
Hva gjør dere i helgen da damer? :) Jeg har fått slappet ordentlig av i dag, og føler jeg har «rundet» Disney + :laughing021:laughing021
 
Finner på ting med ungane! :happy: Så vi er ute i vær og vind, og har akkurat dryppet lys. Skal snart lage popcorn og pizza til kvelden :)
 
Jeg og samboer slapper bare av i dag. Skal snart ut og handle middag og i kveld skal vi begynne på "the mandalorian" :D Vi fortalte nyheten til svigers i går og de ble såå glad! Svigermor begynte å grine, så tydeligvis en etterlengtet nyhet :Heartred
 
Jeg og samboer slapper bare av i dag. Skal snart ut og handle middag og i kveld skal vi begynne på "the mandalorian" :D Vi fortalte nyheten til svigers i går og de ble såå glad! Svigermor begynte å grine, så tydeligvis en etterlengtet nyhet :Heartred
Så hyggelig! Vi fortalte det til mine i går også, de ble også veldig glad :happy: Vi filmet det også, så det var litt ekstra stas:happy::happy:
 
Her har jeg vært på jobb på kveldsvakt i går og langvakt i dag :p fri i morgen før det er 4 hvilende nattevakter neste uke
 
Så hyggelig! Vi fortalte det til mine i går også, de ble også veldig glad :happy: Vi filmet det også, så det var litt ekstra stas:happy::happy:

Så koselig!:happy: og så gøy at du fikk til og filme da..jeg prøvde, men fikk det ikke helt til:p
 
Vi har vært ute å sett på babyting :p Som førstegangsgravid har vi jo ingen erfaring, og selv om venner og familie kommer med mye tips ville jeg ut å kikke. Er ikke lett å avgjøre hva en liker/ikke liker bare ved å google/lese på nett heller :hilarious::hilarious: Er alt for tidlig til å kjøpe noe, men veldig stas å kikke. Spesielt når mannen også er så gira :smug::angelic:
 
Idag har vi vært på tur i høstsola og resten av helgen har vi besøk av svigermor:)
 
Endelig overstått surprise-feiring for pappa! Han fyller 60 på mandag, så jeg hadde leid lokale og invitert all familie og venner. Bestilte pizza og hadde bakt masse. Veldig koselig :happy:
 
Vi har vært ute å sett på babyting :p Som førstegangsgravid har vi jo ingen erfaring, og selv om venner og familie kommer med mye tips ville jeg ut å kikke. Er ikke lett å avgjøre hva en liker/ikke liker bare ved å google/lese på nett heller :hilarious::hilarious: Er alt for tidlig til å kjøpe noe, men veldig stas å kikke. Spesielt når mannen også er så gira :smug::angelic:
Så hyggelig! Det er så gøy å gå inn i babybutikker:happy:
 
Planer idag jenter? :)
Jeg har nettopp våknet fra en lur på sofaen :p gitt samboer klar beskjed om at jeg MÅ ha en times tid på øyet om jeg skal være levelig:p har nattevakter mandag,tirsdag, onsdag og torsdag... så jeg skal på jobb senere :p heldigvis kun hvilende nattevakter :p hadde ikke orket våkne :p
 
Back
Topp