Samme herÅåh det kribler i hele kroppen!! Jeg gleder meg sånn og har så lyst til å rope ut til alle: JEG ER GRAVID!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herÅåh det kribler i hele kroppen!! Jeg gleder meg sånn og har så lyst til å rope ut til alle: JEG ER GRAVID!!!![]()
Vi har jo faktisk gjort det til alle kjente siden alle visste testdato for IVFforsøkÅåh det kribler i hele kroppen!! Jeg gleder meg sånn og har så lyst til å rope ut til alle: JEG ER GRAVID!!!![]()

håper tiden flyr til TUL
gleder meg sånn til å få mage og kjenne spark! Da skal jeg nyte dette mere
prøver å ikke bekymre meg så mye, er ikke noe jeg kan gjøre uansett.. Gynekologen sa når jeg opplevde MA at det var sjeldent samme kvinnen opplevde det to ganger, men på forum virker det så normalt.
Synes tiden går både fort og sakte. Dagene føles litt lange, men hver gang jeg skal legge meg, tenker jeg: «det føles ut som jeg akkurat la meg i går...»Gleder meg også til å kjenne bevegelse, og ikke minst få mage ja! Stryker meg på magen hele tiden, folk som ikke vet at jeg er gravid må tro jeg stryker på en luftboble
![]()

Så vi er ute i vær og vind, og har akkurat dryppet lys. Skal snart lage popcorn og pizza til kvelden Så hyggelig! Vi fortalte det til mine i går også, de ble også veldig gladJeg og samboer slapper bare av i dag. Skal snart ut og handle middag og i kveld skal vi begynne på "the mandalorian"Vi fortalte nyheten til svigers i går og de ble såå glad! Svigermor begynte å grine, så tydeligvis en etterlengtet nyhet
![]()
Vi filmet det også, så det var litt ekstra stas

Så hyggelig! Vi fortalte det til mine i går også, de ble også veldig gladVi filmet det også, så det var litt ekstra stas
![]()
og så gøy at du fikk til og filme da..jeg prøvde, men fikk det ikke helt tilJa, det var litt gøySå koselig!og så gøy at du fikk til og filme da..jeg prøvde, men fikk det ikke helt til
![]()

Er alt for tidlig til å kjøpe noe, men veldig stas å kikke. Spesielt når mannen også er så gira 

Så hyggelig! Det er så gøy å gå inn i babybutikkerVi har vært ute å sett på babytingSom førstegangsgravid har vi jo ingen erfaring, og selv om venner og familie kommer med mye tips ville jeg ut å kikke. Er ikke lett å avgjøre hva en liker/ikke liker bare ved å google/lese på nett heller
Er alt for tidlig til å kjøpe noe, men veldig stas å kikke. Spesielt når mannen også er så gira
![]()

Jeg har nettopp våknet fra en lur på sofaenPlaner idag jenter?![]()