Skravletråd

Så hyggelig :happy: Vi har ingen store planer. Ser det er meldt dårlig vær i Oslo i morgen.. Er så lei regn.
Blir kanskje litt baking eller noe, må jo gjøre noe. Men kjenner jeg ser frem mot en helg uten planer :happy:

Baking og regnvær er jo perfekt innekos på en høstdag da ❤
 
De ble kjempegode! Kunne nesten minne litt om scones. Jeg halverte honningmengden og angret litt fordi jeg er så søtsugen for tiden :p Men det ble det suupergodt med litt eplemost oppå! Passet så bra sammen med hintet av kanel i cookiesene.

Gikk forresten til innkjøp av eplemos, og altså! Yuuum! takk for tipset :p
 
Flere som føler seg skikkelig hormonelle for tiden?:sorry: føler humøret svinger som en jojo og begynner å grine for ingenting:nailbiting::laughing002 tror gubben er glad han er på jakt nå:laughing021
 
Lurer på om dere ser iPhone-emoji her inne? Eller ser jeg de bare selv: ?

Edit: ja, de så jeg bare selv, for de kom ikke opp i innlegget da jeg publiserte :p
 
Første TUL om 4 dager. Kjenner jeg gruer meg så mye! Har lenge nå hatt en dårlig følelse om at hjertet ikke slår eller at han ikke kan se noe :sorry:
 
Flere som føler seg skikkelig hormonelle for tiden?:sorry: føler humøret svinger som en jojo og begynner å grine for ingenting:nailbiting::laughing002 tror gubben er glad han er på jakt nå:laughing021
Jaa! Samboeren har påpekt det flere ganger, og mener dette blir 9 lange mnd om det er slik jeg skal være fremover :whacky011
 
Første TUL om 4 dager. Kjenner jeg gruer meg så mye! Har lenge nå hatt en dårlig følelse om at hjertet ikke slår eller at han ikke kan se noe :sorry:
Så spennende, uansett om følelsen er god eller ikke! Da får du iallefall svar på følelsen din :Heartred
 
Lurer på om dere ser iPhone-emoji her inne? Eller ser jeg de bare selv: ?

Edit: ja, de så jeg bare selv, for de kom ikke opp i innlegget da jeg publiserte :p
Dessverre må vi nok bare bruke de som ligger her inne fra før :smiley-angelic003
 
Så spennende, uansett om følelsen er god eller ikke! Da får du iallefall svar på følelsen din :Heartred
Det er sant. Leser om så mange MA og BO her inne at man kan bli skremt av mindre :( og siden jeg har mindre og helt annerledes symptomer denne gangen, så tenker jeg det verste med en gang :(
 
Det er sant. Leser om så mange MA og BO her inne at man kan bli skremt av mindre :( og siden jeg har mindre og helt annerledes symptomer denne gangen, så tenker jeg det verste med en gang :(
Det skjønner jeg, tenker det er naturlig når man blir påvirket av det man leser. Krysser fingrene for deg at alt er bra :love7
 
Det er sant. Leser om så mange MA og BO her inne at man kan bli skremt av mindre :( og siden jeg har mindre og helt annerledes symptomer denne gangen, så tenker jeg det verste med en gang :(

Selv om det jo er ganske vanlig med SA, så er jo det bare en liten prosent av de som er MA. Vi som har opplevd slik har nok behov for å prate om det, og siden det ofte er få som vet om det eller gjerne klarer å forstå helt trekkes vi nok mot forum, så da virker det nok som at maaange opplever det. Husk at det går jo mye oftere bra enn dårlig ❤ gleder meg til å høre hvordan TUL var :)
 
Back
Topp