Det hjelper litt og vite at vi er flere i samme båtJeg har det slik hver dag, om det er noen trøst![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hjelper litt og vite at vi er flere i samme båtJeg har det slik hver dag, om det er noen trøst![]()

Hehe, braDet hjelper litt og vite at vi er flere i samme båt![]()
Det er vi nåEg er sikker på at me når 5000 innlegg i dag![]()
Hehe, bra![]()
Ååååh! Paeonia! Jeg så ikke at du hadde skrevet her før nå, jeg vurderte å sende deg en DM når han røyk ut på lørdag. Men!! Stemmetrøbbel heldigvis! (Skal sies at jeg grein mye denne lørdagen til Birgit også!)Litapi - hvem skal vi grine av på lørdagene fremover nå???![]()

Ååååh! Paeonia! Jeg så ikke at du hadde skrevet her før nå, jeg vurderte å sende deg en DM når han røyk ut på lørdag. Men!! Stemmetrøbbel heldigvis! (Skal sies at jeg grein mye denne lørdagen til Birgit også!)![]()
Heldigvis får han bli med videre, om ikke tror jeg jaggu at jeg hadde droppet SVD videre i år 

Heldigvis er han med igjen! 
Nate var jo favoritt! Ble så sur når han røyk, sa til mannen at jeg skulle slutte å se på SVD bare i trassHeldigvis er han med igjen!
![]()

Nate var jo favoritt! Ble så sur når han røyk, sa til mannen at jeg skulle slutte å se på SVD bare i trassHeldigvis er han med igjen!
![]()
Hehe. Det blir en nervepirrende lørdag når to par skal ryke ut!Haha godt vi er flere som ble sur. Er litt irritert uten grunn for tiden (hormoner?) og kjente at det der var virkelig ikke greit liksom
![]()

Jeg gruer meg alleredeHehe. Det blir en nervepirrende lørdag når to par skal ryke ut!![]()

Hehe. Det blir en nervepirrende lørdag når to par skal ryke ut!![]()
Jeg gruer meg allerede![]()

Syns dagene går så sakte, men samtidig så fort. Hver dag er veldig lang, men plutselig har ennå en uke gått![]()

Idag har jeg handlet inn litt julepapir og diverse til pakkekalenderen som jeg planlegger å lage til ungeneIfjor på denne tiden var jeg høygravid og orket ikke å styre og stelle så mye med slikt, så derfor legger jeg min flid i det i år. Syns det er så koselig
![]()
Gleder meg til jeg får barn å lage pakkekalender til ❤ Gikk forresten forbi kakemenn og julebrus på butikken i sted, aaalt for tidlig for min del, men stygt redd for at det fort kan bli en cravings 
Jeg klarte ikke gå forbi julebrusen igårÅåå så koseligGleder meg til jeg får barn å lage pakkekalender til ❤ Gikk forresten forbi kakemenn og julebrus på butikken i sted, aaalt for tidlig for min del, men stygt redd for at det fort kan bli en cravings
![]()
Den står enda uåpnet i kjøleskapet.. Spørs hvor lenge.. 
Jeg klarte ikke gå forbi julebrusen igårDen står enda uåpnet i kjøleskapet.. Spørs hvor lenge..
![]()
Nei, får holde ut til november, minst
kanskje...