Skravletråd

Samme her. Ekstra ille i natt.
Helikoptre burde ikke få lov til å kjøre over boligfelt midt på natten... 2,5 åringen våknet med et hyl og var livredd. Ikke at han hadde sovet så bra de 4 timene før det heller da... Og så insisterte han på at han var klar til å stå opp litt før klokka seks... fikk han til å sove igjen og da sov han til etter åtte når vi måtte vekke han så han rakk tur i barnehagen.

Litapi - hvem skal vi grine av på lørdagene fremover nå??? :eek::(
Ååååh! Paeonia! Jeg så ikke at du hadde skrevet her før nå, jeg vurderte å sende deg en DM når han røyk ut på lørdag. Men!! Stemmetrøbbel heldigvis! (Skal sies at jeg grein mye denne lørdagen til Birgit også!) :woot::)

Ååååh! Paeonia! Jeg så ikke at du hadde skrevet her før nå, jeg vurderte å sende deg en DM når han røyk ut på lørdag. Men!! Stemmetrøbbel heldigvis! (Skal sies at jeg grein mye denne lørdagen til Birgit også!) :woot::)

Haha jaaa, vurderte også å sende deg en DM :hilarious: Heldigvis får han bli med videre, om ikke tror jeg jaggu at jeg hadde droppet SVD videre i år :p Hihi ja grein fryktelig mye til Birgit sin dans jeg også. Skal ikke stå på innlevelsen og tårene her i gården nei :hilarious:

Nate var jo favoritt! Ble så sur når han røyk, sa til mannen at jeg skulle slutte å se på SVD bare i trass :hilarious::hilarious: Heldigvis er han med igjen! :joyful:

Eg drive å stalker Juli 2021 forumet. Kjempespent på dei fyrste som snart "flytter inn" :woot:

Nate var jo favoritt! Ble så sur når han røyk, sa til mannen at jeg skulle slutte å se på SVD bare i trass :hilarious::hilarious: Heldigvis er han med igjen! :joyful:

Haha godt vi er flere som ble sur. Er litt irritert uten grunn for tiden (hormoner? :rolleyes:) og kjente at det der var virkelig ikke greit liksom :hilarious:

Haha godt vi er flere som ble sur. Er litt irritert uten grunn for tiden (hormoner? :rolleyes:) og kjente at det der var virkelig ikke greit liksom :hilarious:
Hehe. Det blir en nervepirrende lørdag når to par skal ryke ut! :bored:

Syns dagene går så sakte, men samtidig så fort. Hver dag er veldig lang, men plutselig har ennå en uke gått :hilarious:

Syns dagene går så sakte, men samtidig så fort. Hver dag er veldig lang, men plutselig har ennå en uke gått :hilarious:

Jeg føler akkurat det samme.. dagene snegler seg av gårde, men samtidig så er det allerede onsdag og snart er det helg igjen :eek::hilarious:

Idag har jeg handlet inn litt julepapir og diverse til pakkekalenderen som jeg planlegger å lage til ungene :) Ifjor på denne tiden var jeg høygravid og orket ikke å styre og stelle så mye med slikt, så derfor legger jeg min flid i det i år. Syns det er så koselig :D

Idag har jeg handlet inn litt julepapir og diverse til pakkekalenderen som jeg planlegger å lage til ungene :) Ifjor på denne tiden var jeg høygravid og orket ikke å styre og stelle så mye med slikt, så derfor legger jeg min flid i det i år. Syns det er så koselig :D

Ååå så koselig :love7 Gleder meg til jeg får barn å lage pakkekalender til ❤ Gikk forresten forbi kakemenn og julebrus på butikken i sted, aaalt for tidlig for min del, men stygt redd for at det fort kan bli en cravings :hilarious:

Ååå så koselig :love7 Gleder meg til jeg får barn å lage pakkekalender til ❤ Gikk forresten forbi kakemenn og julebrus på butikken i sted, aaalt for tidlig for min del, men stygt redd for at det fort kan bli en cravings :hilarious:
Jeg klarte ikke gå forbi julebrusen igår :laughing025 Den står enda uåpnet i kjøleskapet.. Spørs hvor lenge.. :laughing021

Jeg klarte ikke gå forbi julebrusen igår :laughing025 Den står enda uåpnet i kjøleskapet.. Spørs hvor lenge.. :laughing021

Når du sier det kom jeg faktisk på at jeg så en 6-pakk med Hansa julebrus (den beste :rolleyes::p) fra i fjor i boden når jeg ryddet for ikke så lenge siden. Hmmm :hilarious: Nei, får holde ut til november, minst :hilarious: kanskje... :rolleyes:

Back
Topp