Skravletråd

Selv etter 10 timers god søvn i natt var jeg så trøtt at når jeg kom på jobb bare måtte jeg ha meg en kopp kaffe. Drikker egentlig bare koffeinfri nå i graviditeten, men fy fillern så godt det var med en skikkelig kopp kaffe :hilarious::cool05

Selv etter 10 timers god søvn i natt var jeg så trøtt at når jeg kom på jobb bare måtte jeg ha meg en kopp kaffe. Drikker egentlig bare koffeinfri nå i graviditeten, men fy fillern så godt det var med en skikkelig kopp kaffe :hilarious::cool05

Skulle gitt mye for å få 10 timers søvn! :smiley-angelic002 Har våknet gjentatte ganger inatt og sto opp tidlig, så det blir hardt på kveldsvakt idag :sleep011 Må prøve å få meg litt søvn før TUL.

Alt bra så langt med det lille knøttet :Heartred 7+2

Vedlegg

• C5EF7AC8-516E-47D6-87C1-74F27E5BC32A.jpeg
    C5EF7AC8-516E-47D6-87C1-74F27E5BC32A.jpeg
    34,7 KB · Visninger: 34
Last edited:
Vanskelig når man er ny! Om du sier det etter 1 uke eller 1måned tror jeg ikke vil ha så mye å si- for arbeidsgiver vil det nok oppleves som veldig tidlig uansett. 4 uker er bare lenge for oss som går og venter og teller uker og dager, tror jeg.

Jeg har vært i jobben min i syv år, og dekket opp oppgaver i både en og to andres stillinger samtidig (2 på jobben min har fått 2 barn hver de siste 3.5åra). Skal si det til sjefen så snart besteforeldre er informert. Han har omsider skjønt(etter å ha sett hvor ekstremt sliten jeg ble av å jobbe dobbelt/trippelt) at han må ha inn vikar i sånne tilfeller, så vil gi ham litt god tid!

Takk for svar:) ja, jeg venter noen uker. Om jeg skulle bli skikkelig dårlig så får jeg heller si det før.
Oi, det hørtes hektisk ut for deg! Når skal dere informere besteforeldre?:)

Skulle gitt mye for å få 10 timers søvn! :smiley-angelic002 Har våknet gjentatte ganger inatt og sto opp tidlig, så det blir hardt på kveldsvakt idag :sleep011 Må prøve å få meg litt søvn før TUL.

Ja skal ikke klage på 10 timer! Synes jeg legger godt merke til forskjellen mellom de som har barn og ikke her inne, hvis noen lurte har jeg da ingen fra før av :hilarious: Blir vel mindre søvn neste år (håper jeg) :smiley-angelic001

Takk for svar:) ja, jeg venter noen uker. Om jeg skulle bli skikkelig dårlig så får jeg heller si det før.
Oi, det hørtes hektisk ut for deg! Når skal dere informere besteforeldre?:)
Jeg skal til lege mandag og TUL neste fredag, så vi skal si det neste helg, hvis alt ser bra ut! Gleder meg SÅ!!

Ja, vært rimelig hektisk. Glad for at de andre slipper å ha det sånn jeg hadde det- men føles litt urettferdig og, hehe...

Hei dere, jeg tok en hcg måling første torsdag 5+5- hcg 1300 mandag 6+2 hcg 2150... Er det grei stigning, syntes det hørtes lite ut, lege mente det var flott...

Hei dere, jeg tok en hcg måling første torsdag 5+5- hcg 1300 mandag 6+2 hcg 2150... Er det grei stigning, syntes det hørtes lite ut, lege mente det var flott...
Det er mere enn flott ❤️ Gratulerer ❤️ Jeg skal måle hcg på mandag og onsdag beste uke :) spent !

Tenk at terminlista er fylt inn med alt fra 1. januar til 31. januar, vi begynner å bli en fin gjeng nå :love017 Og enda er det plass til mange flere snøkrystaller :happy:

Føler dere dere gravide? :) Hvis vi ser bort ifra symptomene altså. Det gjør ikke jeg enda. Tror jeg sliter litt med å ta det innover meg denne gangen egentlig. :oops: Så jeg bruker en del tid her inne mye for å overbevise meg selv om at jo det er sant. :p

Føler dere dere gravide? :) Hvis vi ser bort ifra symptomene altså. Det gjør ikke jeg enda. Tror jeg sliter litt med å ta det innover meg denne gangen egentlig. :oops: Så jeg bruker en del tid her inne mye for å overbevise meg selv om at jo det er sant. :p

Faktisk ikke i det hele tatt. Jeg glemmer det hele tiden, spesielt på jobb. Av og til slår det meg at jeg har et lite frø inni meg, men jeg klarer ikke helt å tro på det :p

Føler meg ikke gravid i det hele tatt, bare ømme pupper her

Har vært på TUL idag, fikk se og høre et bankende hjerte :Heartred Alt så ut til å være som det skal være så tidlig, men gyn beregnet at jeg er 6+3 eller 6+4. Altså ikke 7+0 som jeg trodde, så det synes jeg var skuffende.. Noen som vet hvor nøyaktig det blir når de regner ut ut i fra både størrelse på embryo og hjertefrekvens? Har bare hørt om at de måler størrelsen på embryo og at det kan bli litt unøyaktig. Jeg var så glad for å ha nådd en ny milepæl som 7+0 :(

Har vært på TUL idag, fikk se og høre et bankende hjerte :Heartred Alt så ut til å være som det skal være så tidlig, men gyn beregnet at jeg er 6+3 eller 6+4. Altså ikke 7+0 som jeg trodde, så det synes jeg var skuffende.. Noen som vet hvor nøyaktig det blir når de regner ut ut i fra både størrelse på embryo og hjertefrekvens? Har bare hørt om at de måler størrelsen på embryo og at det kan bli litt unøyaktig. Jeg var så glad for å ha nådd en ny milepæl som 7+0 :(

En bitteliten feilmåling på mm kan utgjøre dager forskjell. Ville ikke tenkt så mye på det, ville fortsatt sagt 7+0 jeg. :)
Gratulerer med bankende hjerte ❤️

Back
Topp