Skravletråd

Jeg syns det beste med skjult gruppe er at når noen googler en problemstilling vil de ikke få opp det som står i den skjulte gruppen, den er kun for aktive medlemmer og kan kan ta bort tilgangen til dem som har vært, men ikke lenger er aktive. Da har man mye mer kontroll på hvem som leser :)
Jeg ser masse positivt med skjult gruppe, men når jeg var og er urolig og googler problemstillinger setter jeg utrolig stor pris på å lese om andres erfaringer og meninger. Er ikke for å snoke, men har roet meg mange ganger når jeg har vært bekymret :) Ikke alle som nødvendigvis ønsker å være aktiv medlem i et forum, noen trenger bare råd der og da :)

Drømte først i natt at jeg var på ul hvor hjertet på babyen ikke slo, så drømte jeg at jeg var på ul og så tre bankende hjerter. Hjelp!

Jeg ser masse positivt med skjult gruppe, men når jeg var og er urolig og googler problemstillinger setter jeg utrolig stor pris på å lese om andres erfaringer og meninger. Er ikke for å snoke, men har roet meg mange ganger når jeg har vært bekymret :) Ikke alle som nødvendigvis ønsker å være aktiv medlem i et forum, noen trenger bare råd der og da :)

Ja det er viktig å holde det åpne forumet aktivt også. Men det er lettere å dele på skjult :)

Håper alle har hatt en fin dag i dag :happy: Jeg har kost meg med bilkortesje og båtkortesje, familie og god mat i dag! :happy:

Ja, ingefær er kvalmestillende. Tror nok ikke det er farlig med litt- de mener vel (som det står i artikkelen) mer sånne konsentrerte shots og sånn. Jeg drikker mye te med ingefær og fennikel.
Jeg har brukt ingefær mot kvalme i 2 svangerskap.

Kjøpte ingefærrot, skjærte ett par skiver og lot dem trekke i kokt vann :)

Fikk plutselig utrolig lite å gjøre på jobb i dag. Håper dagen går sånn nogenlunde fort likevel :rolleyes: Heldigvis er det fint vær i dag, så da passer jeg på å være ute i sola når jeg likevel bare må vente. :rolleyes:

Fikk plutselig utrolig lite å gjøre på jobb i dag. Håper dagen går sånn nogenlunde fort likevel :rolleyes: Heldigvis er det fint vær i dag, så da passer jeg på å være ute i sola når jeg likevel bare må vente. :rolleyes:

Så deilig å kunne sitte i sola å vente :) Hva jobber du med?
Jeg er sykemeldt, så her er alle dager relativt lange...

Helt nygravid og venter på å komme inn til legen Nå hvert øyeblikk! I og med at jeg har type 1 diabetes og mista før og det er koronatid og jobber i barnehage er jeg spent på hvordan jeg skal gjøre det fremover :)

Helt nygravid og venter på å komme inn til legen Nå hvert øyeblikk! I og med at jeg har type 1 diabetes og mista før og det er koronatid og jobber i barnehage er jeg spent på hvordan jeg skal gjøre det fremover :)

Lykke til ❤️

Til tross for blødninger i forje uke, så fikk jeg ikke time hos legen før 5 juni..
Får ringe de i morgen å få øtime.

Er gjerne på skult forum man blir bedre kjent.

Ja, syns det er kjempe koselig. Møtte faktisk ei fra forrige termingruppe. Ble bedre kjent på skjult først :)

Var først på BiM sitt forum. Men det var så fult av troll og bedrevitere at jeg orket ikke. Fant like fort BV. Å her har jeg blitt gitt

Hehe, har du vært aktiv siden? Eller av og på kanskje?

Back
Topp