Skravletråd

Hehe, har du vært aktiv siden? Eller av og på kanskje?
Hvert litt av og på. Men det er mest fordi jeg ikke har hatt tid de årene vi var på sykehuset med LilleP

Hvert litt av og på. Men det er mest fordi jeg ikke har hatt tid de årene vi var på sykehuset med LilleP

Det skjønner jeg godt. Har vært mye annet å fokusere på da..

Det skjønner jeg godt. Har vært mye annet å fokusere på da..
Ja veldig mye annet. Men jeg har alltid sneket litt i hjørnene. Var i prøver gruppa på nyåret. Men pga litt mye stress trakk jeg meg litt ut. Men synes det er veldig godt å være på terminforum.

Ja veldig mye annet. Men jeg har alltid sneket litt i hjørnene. Var i prøver gruppa på nyåret. Men pga litt mye stress trakk jeg meg litt ut. Men synes det er veldig godt å være på terminforum.

Ja så deg litt innpå der. Terminforum er hyggelig ❤️

Tusen takk :) skulle ta hcg stigning neste uke:) Siden ikm er denne uken så får vi håpe den bare klamrer seg helt helt fast :)

Ja det må den! Krysser fingrene for deg ❤️

Så deilig å kunne sitte i sola å vente :) Hva jobber du med?
Jeg er sykemeldt, så her er alle dager relativt lange...

Ja, veldig deilig. :happy: Jeg kan svare på det når vi har skjult. Er et veldig lite fagmiljø, så lett å bli gjenkjent. :)
Kjedelig med sykemelding da..

Ja, veldig deilig. :happy: Jeg kan svare på det når vi har skjult. Er et veldig lite fagmiljø, så lett å bli gjenkjent. :)
Kjedelig med sykemelding da..

Åja :)
Ja, både kjedelig, men også nødvendig. Så til det beste egentlig.

Ja det er hyggelig.. Fint å ha noen å prate med som er i samme periode i graviditeten. Å som kan assosiere med problemer, uro, tanker og gleder :)

Ja, veldig :)

En liten tanke her jeg sitter med en sovende baby på faget og ser på fødeavdeligen, og surfer babyverden #multitasking
Jeg gleder meg skikkelig til å føde igjen, men kjenner likevel jeg ikke misunner de som må føde uten partner nå for tiden. Tror dere ting er kommet tilbake til det normale innen januar?

En liten tanke her jeg sitter med en sovende baby på faget og ser på fødeavdeligen, og surfer babyverden #multitasking
Jeg gleder meg skikkelig til å føde igjen, men kjenner likevel jeg ikke misunner de som må føde uten partner nå for tiden. Tror dere ting er kommet tilbake til det normale innen januar?

Ja, det velger jeg å tro :) Mer og mer går tilbake til normalen, og det er veldig lenge til januar :)

Far får være med inn på barsel igjen nå? Jeg leste det før helgen? Tok jeg feil?

Far får være med inn på barsel igjen nå? Jeg leste det før helgen? Tok jeg feil?
Noen steder har de åpnet for det, men ikke alle. Min søster har termin om et par uker og har fått beskjed om at far kun får være med på aktiv fødsel(kk, bergen)

Huff. Håper det har ordna seg til januar. Vil veldig gjerne ha med mannen. Jeg hadde garantert født uten hjelp hvis mannen min ikke var der sist. Jordmora nekta å sjekke meg fordi jeg var første gangs og jeg lå med de pressrier. Ungen var nesten ute når hun først gadd...:shifty:

Heldigvis kan man ha med partner under fødsel i Tromsø, men ikke på barselavdelingen og dessverre heller ikke dersom du må ha keisersnitt. Får se om det endres etterhvert! :happy:

Noen som er med på innendørsquiz med Hasse og Tophe? Veldig gøy!

Jeg begynner i ny jobb i starten av juni. usikker på når jeg bør fortelle om graviditeten til arbeidsgiver (er 3+6 idag). Har jo litt lyst at de skal bli kjent med meg litt før jeg sier det, samtidig som jeg har inntrykk av at folk sier det ganske tidlig.
Hva hadde dere gjort i min situasjon?:happy:

Jeg begynner i ny jobb i starten av juni. usikker på når jeg bør fortelle om graviditeten til arbeidsgiver (er 3+6 idag). Har jo litt lyst at de skal bli kjent med meg litt før jeg sier det, samtidig som jeg har inntrykk av at folk sier det ganske tidlig.
Jeg begynner i ny jobb i begynnelsen av august, og lurer på det samme. Er i perm nå, og er ferdig nå i juni +tar litt ulønnet i sommer. Er 5+1 i dag og vil være rundt uke 15/16 når jeg begynner. Ønsker helst å jobbe en måned før jeg sier noe, men veldig usikker på om det er riktig å gjøre :)

Vanskelig når man er ny! Om du sier det etter 1 uke eller 1måned tror jeg ikke vil ha så mye å si- for arbeidsgiver vil det nok oppleves som veldig tidlig uansett. 4 uker er bare lenge for oss som går og venter og teller uker og dager, tror jeg.

Jeg har vært i jobben min i syv år, og dekket opp oppgaver i både en og to andres stillinger samtidig (2 på jobben min har fått 2 barn hver de siste 3.5åra). Skal si det til sjefen så snart besteforeldre er informert. Han har omsider skjønt(etter å ha sett hvor ekstremt sliten jeg ble av å jobbe dobbelt/trippelt) at han må ha inn vikar i sånne tilfeller, så vil gi ham litt god tid!

Back
Topp