Hvert litt av og på. Men det er mest fordi jeg ikke har hatt tid de årene vi var på sykehuset med LillePHehe, har du vært aktiv siden? Eller av og på kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvert litt av og på. Men det er mest fordi jeg ikke har hatt tid de årene vi var på sykehuset med LillePHehe, har du vært aktiv siden? Eller av og på kanskje?
Hvert litt av og på. Men det er mest fordi jeg ikke har hatt tid de årene vi var på sykehuset med LilleP
Ja veldig mye annet. Men jeg har alltid sneket litt i hjørnene. Var i prøver gruppa på nyåret. Men pga litt mye stress trakk jeg meg litt ut. Men synes det er veldig godt å være på terminforum.Det skjønner jeg godt. Har vært mye annet å fokusere på da..
Ja veldig mye annet. Men jeg har alltid sneket litt i hjørnene. Var i prøver gruppa på nyåret. Men pga litt mye stress trakk jeg meg litt ut. Men synes det er veldig godt å være på terminforum.
Tusen takkLykke til![]()
Tusen takkskulle ta hcg stigning neste uke
Siden ikm er denne uken så får vi håpe den bare klamrer seg helt helt fast
![]()
Så deilig å kunne sitte i sola å venteHva jobber du med?
Jeg er sykemeldt, så her er alle dager relativt lange...
Jeg kan svare på det når vi har skjult. Er et veldig lite fagmiljø, så lett å bli gjenkjent. Ja, veldig deilig.Jeg kan svare på det når vi har skjult. Er et veldig lite fagmiljø, så lett å bli gjenkjent.
Kjedelig med sykemelding da..
Ja det er hyggelig.. Fint å ha noen å prate med som er i samme periode i graviditeten. Å som kan assosiere med problemer, uro, tanker og glederJa så deg litt innpå der. Terminforum er hyggelig![]()
Ja det er hyggelig.. Fint å ha noen å prate med som er i samme periode i graviditeten. Å som kan assosiere med problemer, uro, tanker og gleder![]()
En liten tanke her jeg sitter med en sovende baby på faget og ser på fødeavdeligen, og surfer babyverden #multitasking
Jeg gleder meg skikkelig til å føde igjen, men kjenner likevel jeg ikke misunner de som må føde uten partner nå for tiden. Tror dere ting er kommet tilbake til det normale innen januar?
Far får være med inn på barsel igjen nå? Jeg leste det før helgen? Tok jeg feil?En liten tanke her jeg sitter med en sovende baby på faget og ser på fødeavdeligen, og surfer babyverden #multitasking
Jeg gleder meg skikkelig til å føde igjen, men kjenner likevel jeg ikke misunner de som må føde uten partner nå for tiden. Tror dere ting er kommet tilbake til det normale innen januar?
Noen steder har de åpnet for det, men ikke alle. Min søster har termin om et par uker og har fått beskjed om at far kun får være med på aktiv fødsel(kk, bergen)Far får være med inn på barsel igjen nå? Jeg leste det før helgen? Tok jeg feil?

Jeg begynner i ny jobb i begynnelsen av august, og lurer på det samme. Er i perm nå, og er ferdig nå i juni +tar litt ulønnet i sommer. Er 5+1 i dag og vil være rundt uke 15/16 når jeg begynner. Ønsker helst å jobbe en måned før jeg sier noe, men veldig usikker på om det er riktig å gjøreJeg begynner i ny jobb i starten av juni. usikker på når jeg bør fortelle om graviditeten til arbeidsgiver (er 3+6 idag). Har jo litt lyst at de skal bli kjent med meg litt før jeg sier det, samtidig som jeg har inntrykk av at folk sier det ganske tidlig.
Hva hadde dere gjort i min situasjon?![]()
Vanskelig når man er ny! Om du sier det etter 1 uke eller 1måned tror jeg ikke vil ha så mye å si- for arbeidsgiver vil det nok oppleves som veldig tidlig uansett. 4 uker er bare lenge for oss som går og venter og teller uker og dager, tror jeg.Jeg begynner i ny jobb i starten av juni. usikker på når jeg bør fortelle om graviditeten til arbeidsgiver (er 3+6 idag). Har jo litt lyst at de skal bli kjent med meg litt før jeg sier det, samtidig som jeg har inntrykk av at folk sier det ganske tidlig.
Hva hadde dere gjort i min situasjon?![]()