Skravletråd

Sa han noe om hvorfor?
Nei.. han var generelt elendig på det han holdt på med. Så jo er bankende hjerte - vel og merke så vidt på den skjermen. Så bevegelser. Men ikke noe annet
 
Nei.. han var generelt elendig på det han holdt på med. Så jo er bankende hjerte - vel og merke så vidt på den skjermen. Så bevegelser. Men ikke noe annet
Jøss så dårlig! Jeg hadde klagd om det var privat..
 
I dag skal jeg spille sims for første gang på evigheter mens mannen tar datteren vår:) noen andre som har spilt sims eller fortsatt spiller innimellom? Blir 30 år i august:happy:
 
I dag skal jeg spille sims for første gang på evigheter mens mannen tar datteren vår:) noen andre som har spilt sims eller fortsatt spiller innimellom? Blir 30 år i august:happy:
Spiller i perioder snart 35..

er det flere som kjenner bevegelser nå? Jeg har de siste dagene kjent et lite plask samme sted i magen, gjerne hvis jeg har noe annet stående oppå magen. Kjenner ikke noe utenpå da. Er 15+0 i dag
 
I dag skal jeg spille sims for første gang på evigheter mens mannen tar datteren vår:) noen andre som har spilt sims eller fortsatt spiller innimellom? Blir 30 år i august:happy:
Har spilt mye Sims ja! Blir 29 i august
 
I dag skal jeg spille sims for første gang på evigheter mens mannen tar datteren vår:) noen andre som har spilt sims eller fortsatt spiller innimellom? Blir 30 år i august:happy:
Spiller ofte sims 2 (ja sims 2 ja :hilarious:) i perioder, blir 26 år! Elsker det :angelic:
 
Nå innså jeg at det er under fire uker til jeg er halvveis i svangerskapet :wideyed:
 
Nå innså jeg at det er under fire uker til jeg er halvveis i svangerskapet :wideyed:
Ja, det er helt sprøtt:hilarious: Så sakte som de første 12 ukene gikk - og nå har ukene flydd:D
 
Ja, det er helt sprøtt:hilarious: Så sakte som de første 12 ukene gikk - og nå har ukene flydd:D
Jeg syns det har gått ganske sakte alt i alt - men hjalp når jeg fikk vite hva som gjemmer seg!
 
urrrrrrghhhk... jeg er så trøtt og sliten. Hvorfor kommer ikke denne magiske andre-trimester-energien til meg?! :p
Jeg måtte ta en liten dupp etter frokost, er svimmel, trøtt, sliten, kvalm. Min største plan i dag er å lufte vovven og å rydde i oppvaskmaskinen.

På den positive siden hadde jeg KJEMPEKLUMP på magan i mårrest, livmoren er virkelig blitt stor! Føles som en basketball-ish! Gleder meg over symptomene, er bare så.. kjedelig :p Er så slapp at jeg ikke engang kan spille noe. Blir bare sittende vegetativt og se på youtube...

Hva spiller du?
 
Jeg har en halvferdig red dead redemption 2 på playstation og en halvferdig zelda breath of the wild på switchen. I stedet sitter jeg og hodeløst trykker på fallout shelter på switchen og ser på youtube :p

Jeg spiller Elder Scrolls Online, Nioh og Dark souls men orker ikke sitte i gamingstolen med bekken og "trang mage" så jeg ender opp på sofaen og taster alt for mye på mobilen :wtf:
 
Så var man 100% sykemeldt pga bekken og ryggsmerter. To uker i første omgang, så får vi se når jeg kommer igang med fysio igjen hvordan det blir :)
 
Jeg og en veninne så hele "Love is Blind" på netflix over en dag og kveld, kjente det var skikkelig trivelig i disse korona tider, glemme alt å leve seg inn i kjærlighetslivet til andre :laughing002
Blir så sinnsykt engasjert i slike serier, værtfall når man ser det sammenhengende. Utviklet både elsk og hat forhold gjennom den serien :laughing005
Flere som har sett?
 
Back
Topp