Burde ikke vært lovJa.. kjempekjedelig :/
![arghh :arghh: :arghh:](/styles/default/xenforo/arghh.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Burde ikke vært lovJa.. kjempekjedelig :/
Sa han noe om hvorfor?Han var bare helt elendig.. ikke et eneste bilde som viser en baby. Så overhode ikke noe.
Nei.. han var generelt elendig på det han holdt på med. Så jo er bankende hjerte - vel og merke så vidt på den skjermen. Så bevegelser. Men ikke noe annetSa han noe om hvorfor?
Jøss så dårlig! Jeg hadde klagd om det var privat..Nei.. han var generelt elendig på det han holdt på med. Så jo er bankende hjerte - vel og merke så vidt på den skjermen. Så bevegelser. Men ikke noe annet
Det var privat ja, og klage er sendt!Jøss så dårlig! Jeg hadde klagd om det var privat..
Spiller i perioder snart 35..I dag skal jeg spille sims for første gang på evigheter mens mannen tar datteren vårnoen andre som har spilt sims eller fortsatt spiller innimellom? Blir 30 år i august
![]()
Har spilt mye Sims ja! Blir 29 i augustI dag skal jeg spille sims for første gang på evigheter mens mannen tar datteren vårnoen andre som har spilt sims eller fortsatt spiller innimellom? Blir 30 år i august
![]()
Spiller ofte sims 2 (ja sims 2 jaI dag skal jeg spille sims for første gang på evigheter mens mannen tar datteren vårnoen andre som har spilt sims eller fortsatt spiller innimellom? Blir 30 år i august
![]()
Ja, det er helt sprøttNå innså jeg at det er under fire uker til jeg er halvveis i svangerskapet![]()
Jeg syns det har gått ganske sakte alt i alt - men hjalp når jeg fikk vite hva som gjemmer seg!Ja, det er helt sprøttSå sakte som de første 12 ukene gikk - og nå har ukene flydd
![]()
urrrrrrghhhk... jeg er så trøtt og sliten. Hvorfor kommer ikke denne magiske andre-trimester-energien til meg?!
Jeg måtte ta en liten dupp etter frokost, er svimmel, trøtt, sliten, kvalm. Min største plan i dag er å lufte vovven og å rydde i oppvaskmaskinen.
På den positive siden hadde jeg KJEMPEKLUMP på magan i mårrest, livmoren er virkelig blitt stor! Føles som en basketball-ish! Gleder meg over symptomene, er bare så.. kjedeligEr så slapp at jeg ikke engang kan spille noe. Blir bare sittende vegetativt og se på youtube...
Hva spiller du?
Jeg har en halvferdig red dead redemption 2 på playstation og en halvferdig zelda breath of the wild på switchen. I stedet sitter jeg og hodeløst trykker på fallout shelter på switchen og ser på youtube![]()