Skravletråd

Når tillater dere selv å kjøpe babyutstyr? Har lyst å kjøpe mye brukt, å både senger, vugger og vogner ligger ute til bra pris så og si ubrukt.

meeen jeg får meg ikke til å kjøpe :sorry: er så redd for å «jinxe» det..

tenker at etter UL i uke 12 så kan jeg kjøpe vugge og litt småting. Hva med dere?
Jeg kjøpte troll retro crib brukt, fordi jeg sparte over 1000kr etter TUL 13+3, og har allerede begynt å følge med på tilbud. Så lenge du har lyst har du lov ❤️

Prøver å holde oss unna for mye shopping allerede nå, ikke fordi vi vil vite kjønn først - men det kommer en tid senere, og det vil være kjipt og kjedelig å ha kjøpt inn mye så veldig tidlig :hilarious:
 
Når tillater dere selv å kjøpe babyutstyr? Har lyst å kjøpe mye brukt, å både senger, vugger og vogner ligger ute til bra pris så og si ubrukt.

meeen jeg får meg ikke til å kjøpe :sorry: er så redd for å «jinxe» det..

tenker at etter UL i uke 12 så kan jeg kjøpe vugge og litt småting. Hva med dere?
Vi kom over vogn,vippestol og litt klær brukt,så det har vi kjøpt,var også livredd men tenkte at nei det går ikke galt fordi jeg kjøper vogn,går det galt,er det mest sannsynlig noe galt med fosteret ..så da sparte vi flere tusen:) men venter lutt med å kjøpe mer klær til jeg vet kjønn
 
Jeg kjøpte troll retro crib brukt, fordi jeg sparte over 1000kr etter TUL 13+3, og har allerede begynt å følge med på tilbud. Så lenge du har lyst har du lov ❤️

Prøver å holde oss unna for mye shopping allerede nå, ikke fordi vi vil vite kjønn først - men det kommer en tid senere, og det vil være kjipt og kjedelig å ha kjøpt inn mye så veldig tidlig :hilarious:


Ååååh nå kom jeg på den bygge rede fasen aom kicker inn mot slutten :smiley-bounce022
 
Andre som har tilbragt ukesvis på sofaen? Er inne i uke 4 nå. Blir gal!!
Ja. Vært sykemeldt og er nå i «aktiv sykemelding» som betyr at jeg sitter på jobb og knasker salt kjeks og ligger på sofaen på pauserommet i stedet for hjemme :hilarious:
 
Når tillater dere selv å kjøpe babyutstyr? Har lyst å kjøpe mye brukt, å både senger, vugger og vogner ligger ute til bra pris så og si ubrukt.

meeen jeg får meg ikke til å kjøpe :sorry: er så redd for å «jinxe» det..

tenker at etter UL i uke 12 så kan jeg kjøpe vugge og litt småting. Hva med dere?
Har så mye fra før, trenger ingen store ting.. Men har kjøpt et sett fra gullkorn og en pysj :happy:
 
:angelic::angelic::angelic::angelic:
Jeg kjøpte troll retro crib brukt, fordi jeg sparte over 1000kr etter TUL 13+3, og har allerede begynt å følge med på tilbud. Så lenge du har lyst har du lov ❤️

Prøver å holde oss unna for mye shopping allerede nå, ikke fordi vi vil vite kjønn først - men det kommer en tid senere, og det vil være kjipt og kjedelig å ha kjøpt inn mye så veldig tidlig :hilarious:
Ja ikke sant! ❤️ Har sett på Stokke Home vugge å den er stiiiv i pris, har fått «tilbud» på den til en tusen lapp å klarer nesten ikke dy meg, håper hun kan holde av til UL om ei uke :angelic:
 
Jeg tenkte det samme som deg. Jeg kjøpte første plagget i uke 12, og etter det er som jeg åpnet en sluse :hilarious: Ser på klær og utstyr hele tiden. Fikk en stor pakke fra babybanden i posten i dag med dunpose, brystpumpe, håndkler og smokker, og bestilte vogn i helga som ble sendt i dag. Jeg føler for min egen del at det er "trygt nok" i uke 12, så jeg har slått til på tilbud på ting jeg vet jeg skal ha. :)

Da tenker vi likt :joyful: hvilken vogn gikk du for? Vogna vi har sett på har vært på veldig fin pris siste ukene men prøver å holde meg i tøylene:hilarious:
 
Da tenker vi likt :joyful: hvilken vogn gikk du for? Vogna vi har sett på har vært på veldig fin pris siste ukene men prøver å holde meg i tøylene:hilarious:
Vi gikk for babyjogger city elite kjøpte vogna og bagdelen for 4800 på jollyroom :happy: hvilken vogn har dere tenkt?
 
Vi kjøpte den samme,brukt for 2000,bagdelen var ubrukt da:happy: måtte ha en som tar liten plass
Derfor vi gikk for den samme. Genialt at den blir så liten! Med hundebur og dårlige pakkeegenskaper er det supert å bare kunne legge den i takboksen :hilarious: Vi så også på brukt men valgte ny i og med at den likevel ikke kostet mer. Tenkte det var greit hvis vi skal ha flere, å ha en som holder i en del år :)
 
Jeg elsker at planleggingen er i full gang og at enkelte ting er på plass..

Vogna er forhåndsbestilt og bilsetet er i hus :)
 
Vi har fortsatt vogn og stellebord etter forrige; babyjogger elite. Hadde bedside crib forrige gang, vet ikke hva jeg ønsker meg denne gangen.
 
Jøss, fikk nettopp brev i posten fra sykehuset om at blodprøvene mine viste at jeg er rhesus negativ. Er gravid for første gang og vet ingenting om hva det innebærer, annet enn det jeg har lest på nett nå. Skal heldigvis til jordmor til uka og legen uka etter så får spørre mer da. Veldig overrasket, trodde det var veldig uvanlig!
 
Derfor vi gikk for den samme. Genialt at den blir så liten! Med hundebur og dårlige pakkeegenskaper er det supert å bare kunne legge den i takboksen :hilarious: Vi så også på brukt men valgte ny i og med at den likevel ikke kostet mer. Tenkte det var greit hvis vi skal ha flere, å ha en som holder i en del år :)
Ja,nå har vi faktisk ikke prøvd den i bilen ennå men den burde få plass:happy: detteblir min siste,så her blir mest mulig kjøpt brukt. Men ja de er rimelige vogner,og har hørt mye bra!
 
Vi skal kanskje bare ha ny bilstol, og da må vi igrunn prøve i bilen først, så har ikke tenkt så mye på det enda. Følger med på noen ting brukt da, vurderer søskenvogn og evt bedsidecrib.
 
Ja,nå har vi faktisk ikke prøvd den i bilen ennå men den burde få plass:happy: detteblir min siste,så her blir mest mulig kjøpt brukt. Men ja de er rimelige vogner,og har hørt mye bra!
Ja den blir vel ikke stort større en en liten trillekoffert når den er sammenslått. Har ikke sett noe på sammenslåing av bagdelen, men har hørt den kan komprimeres også :) ser den, hvis vi ikke skulle hatt fler hadde nok det meste blitt kjøpt brukt!
 
Sitter og lurer på når man kan endre bitmoji på snap til gravidantrekk? :hilarious: Har dere gjort det? Har fortalt de "viktigste" om graviditeten og bruker gravidklær i hverdagen så føler ikke det er hemmelig, men vet ikke om det er for tidlig :hilarious:
 
Sitter og lurer på når man kan endre bitmoji på snap til gravidantrekk? :hilarious: Har dere gjort det? Har fortalt de "viktigste" om graviditeten og bruker gravidklær i hverdagen så føler ikke det er hemmelig, men vet ikke om det er for tidlig :hilarious:

Jeg synes det faktisk var en god måte å fortelle på :D Så lenge man har sagt fra de viktigste først så hvorfor ikke? ;-)
 
Sitter og lurer på når man kan endre bitmoji på snap til gravidantrekk? :hilarious: Har dere gjort det? Har fortalt de "viktigste" om graviditeten og bruker gravidklær i hverdagen så føler ikke det er hemmelig, men vet ikke om det er for tidlig :hilarious:

jeg tenker jeg endrer på tirsdag. Skal på ul da, håper på kjønn og fint bilde. Da blir det offentliggjort på Facebook. Her er det ikke hemmelig, men ikke offentliggjort for de jeg ikke omgås med :p
 
Back
Topp