Skravletråd

LittleHunt

Gift med forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Vet ikke helt hvordan disse funker men tenkte vi trenger en skravletråd :dance008

Hva gleder du deg mest til med å få barn?

:signs017:signs017:signs017:signs017:signs017
 
Vet ikke helt hvordan disse funker men tenkte vi trenger en skravletråd :dance008

Hva gleder du deg mest til med å få barn?

:signs017:signs017:signs017:signs017:signs017

Gleder meg mest til at datteren min skal få et søsken:Heartred men også til all kosen og den deilige duften som føler med en nyfødt:Heartred

Hva gleder du deg mest til?
 
Gleder meg mest til at datteren min skal få et søsken:Heartred men også til all kosen og den deilige duften som føler med en nyfødt:Heartred

Hva gleder du deg mest til?

Åhhh duften... det hadde jeg nesten glemt. ❤ siden det er så lenge siden mine var små tenker jeg noen dager at jeg må være gærn for å starte over igjen :woot: men jeg gleder meg til alle de små tingene igjen. Flasker, små klær, bleier, små smil, små hender og føtter. Det er jo rett og slett herlig. ❤
 
Åhhh duften... det hadde jeg nesten glemt. ❤ siden det er så lenge siden mine var små tenker jeg noen dager at jeg må være gærn for å starte over igjen :woot: men jeg gleder meg til alle de små tingene igjen. Flasker, små klær, bleier, små smil, små hender og føtter. Det er jo rett og slett herlig. ❤

Hvor gamle er barna dine?:) Jeg har en datter på 11 måneder så jeg husker det meste, men er lenge siden hun sluttet å ha tid til kos mer enn en gang i blant i løpet av dagen:hilarious: gleder meg til å finne frem alle de skjønne små klærne og timesvis med hud mot hud under teppet:Heartred
 
Jeg har en gutt på 17 mnd og han er skikkelig kosegutt. Han vil kose masse i løpet dagen. Sitte på fanget og se på TV sammen, kommer bort og vil ha litt klemmepause i lekinga, vil ha klem opptil flere ganger mens vi sitter og spiser, bøyer seg og klemmer på oss når vi tørker opp mat han har kasta på gulvet :p Jeg gleder meg masse til han får et søsken, og håper at han forstår at han da får enda en å kose på og være glad i, og ikke at han blir sjalu for at vi koser på noen andre også.. Det ville blitt utrolig trist.. :sorry: Han er veldig flink å kose på bamsene sine, klemmer dem forsiktig og ikke sånn moser dem :p så håper han vil kose babyen på samme måten. Det hadde vært så søtt. Ser for meg han kan bli så superfin storebror :Heartred
 
Hvor gamle er barna dine?:) Jeg har en datter på 11 måneder så jeg husker det meste, men er lenge siden hun sluttet å ha tid til kos mer enn en gang i blant i løpet av dagen:hilarious: gleder meg til å finne frem alle de skjønne små klærne og timesvis med hud mot hud under teppet:Heartred

13 og 16 år. Alt de trenger meg til nå er skyss, penger og online shopping :woot:
 
:happy:Åh! Gleder meg til å bli mamma for første gang! Kjenne på den uendelige kjærligheten og babybobla
 
Gleder meg sånn til nyfødt- og babytid❤️
 
Gleder meg veldig til den første tiden. Bli kjent, storebrødre som gleder seg masse. Trilleturer osv. Gleder meg også veldig til å se mannen med en liten en. Han har tatt papparollen for mine to gutter med storm, men de er jo en del større. Han er kjempeflink med barn så dette tror jeg blir veldig bra :)
 
Gratulerer med morsdag alle sammen.

Idag våknet jeg opp til unge som lager frokost og rydder kjøkkenet. Hun har bakt boller tilogmed. Minstejenta er desverre borte idag så får ikke kost med henne men men. Thats life.
 
Gratulerer med dagen ja❤️
Jeg ble vekket med frokost på senga av barna mine:love7

Nå skal jeg rydde ferdig før vi får huset fullt klokken 14, skal feire begge ungene sin bursdag med familien i dag. Ungene fikk vite om svangerskapene går og ble så glade. De har fått Big bro og Big sis genser og har de på seg, så får vi se hvor lang tid det tar før folk legger merke til det☺️
 
Gratulerer med dagen ja❤️
Jeg ble vekket med frokost på senga av barna mine:love7

Nå skal jeg rydde ferdig før vi får huset fullt klokken 14, skal feire begge ungene sin bursdag med familien i dag. Ungene fikk vite om svangerskapene går og ble så glade. De har fått Big bro og Big sis genser og har de på seg, så får vi se hvor lang tid det tar før folk legger merke til det☺️

For en kul ide med gensere! Fortell hvordan det gikk. Høres stas ut :happy:
 
Jeg våkna til at mannen min og dattera vår hadde stekt vafler og laga sjokolademelk til meg som jeg fikk i senga. De er så herlige! Jeg er så heldig!

God morsdag alle dere kommende mødre!
 
For en kul ide med gensere! Fortell hvordan det gikk. Høres stas ut :happy:
Det gikk en stund før de skjønte tegninga!! Gutten vår åpna hver gang det ringte på og sa faktisk: «se hva som står på genseren min» til flere i familien, og de bare « ååå så fin genser» også gikk de inn i stua :hilarious:
Men han gav seg ikke så lett og litt uti besøket var det endelig noen som sa «er du storebror da?» og gutten vår svarte «eg skal bli det!» og da ble det liv i ansiktene til de som satt rundt :hilarious: de ble så overrasket og glade alle sammen, var nok ikke noen som forventa det i og med at vi har aå store barn (7 og 11) :D så det var en gøy overraskelse!
 
Det gikk en stund før de skjønte tegninga!! Gutten vår åpna hver gang det ringte på og sa faktisk: «se hva som står på genseren min» til flere i familien, og de bare « ååå så fin genser» også gikk de inn i stua :hilarious:
Men han gav seg ikke så lett og litt uti besøket var det endelig noen som sa «er du storebror da?» og gutten vår svarte «eg skal bli det!» og da ble det liv i ansiktene til de som satt rundt :hilarious: de ble så overrasket og glade alle sammen, var nok ikke noen som forventa det i og med at vi har aå store barn (7 og 11) :D så det var en gøy overraskelse!

Så utrolig herlig. Må ha vært litt av en dag ❤
 
Back
Topp