Skravletråd

Ugh de to siste dagene har jeg vært mindre kvalm men så utrooooolig sliten. Kroppen kjennes blytung ut. Er 9+0 imorgen. Fler som har det sånn?
 
Ugh de to siste dagene har jeg vært mindre kvalm men så utrooooolig sliten. Kroppen kjennes blytung ut. Er 9+0 imorgen. Fler som har det sånn?

jaaaa. Kjenner veldig på den slitenheten. I dag har jeg vært ordentlig kvalm igjen og måtte bare legge meg da ungene hadde gått på skolen. Sov i to timer og våkna like kvalm. Nå har jeg fått i meg litt frukt og det kjennes litt bedre.
 
jaaaa. Kjenner veldig på den slitenheten. I dag har jeg vært ordentlig kvalm igjen og måtte bare legge meg da ungene hadde gått på skolen. Sov i to timer og våkna like kvalm. Nå har jeg fått i meg litt frukt og det kjennes litt bedre.

Så bra at det hjalp. Jeg har ikke vært på butikken på flere dager så her er det lite oppfriskende å finne. Selv den minste ting føles uendelig tungt idag. Gleder meg til å ha energi igjen altså.
 
Så bra at det hjalp. Jeg har ikke vært på butikken på flere dager så her er det lite oppfriskende å finne. Selv den minste ting føles uendelig tungt idag. Gleder meg til å ha energi igjen altså.
Det hjalp ca en halvtime :sorry: Vi hadde jo bursdagsbesøk i går så har styrt litt med det hele helgen. Er nok derfor jeg får det igjen i dag. Vondt i hodet har jeg også...nå er det deilig å tenke på at ungene vet om dette, for da er det lettere å forklare hvorfor jeg ligger så mye på sofaen. De kommer hjem fra skolen nå straks.
 
Det hjalp ca en halvtime :sorry: Vi hadde jo bursdagsbesøk i går så har styrt litt med det hele helgen. Er nok derfor jeg får det igjen i dag. Vondt i hodet har jeg også...nå er det deilig å tenke på at ungene vet om dette, for da er det lettere å forklare hvorfor jeg ligger så mye på sofaen. De kommer hjem fra skolen nå straks.

Det hjelper definitivt at de vet. Jeg merker jeg får fort dårlig samvittighet dog. Eldste ville på kino igår men har nok med å gå til kjøkken og bad når jeg er sånn her. Har jernmangel også, vet ikke om det påvirker men føles veldig likt. :wtf:
 
Det hjelper definitivt at de vet. Jeg merker jeg får fort dårlig samvittighet dog. Eldste ville på kino igår men har nok med å gå til kjøkken og bad når jeg er sånn her. Har jernmangel også, vet ikke om det påvirker men føles veldig likt. :wtf:
Ja, den samvittigheten...:( men dette er heldigvis bare en kort periode i det store og hele - selv om det ikke føles slik akkurat nå ❤️
 
Ugh de to siste dagene har jeg vært mindre kvalm men så utrooooolig sliten. Kroppen kjennes blytung ut. Er 9+0 imorgen. Fler som har det sånn?
Føler ikke jeg gjør noe annet enn å sove for tiden. De sier vel at den verste trøttheten skal gi seg rundt uke 12, gleeeeeder meg.
Er heldigvis ikke så veldig plaget med kvalme.
 
Gleder meg mest til at datteren min skal få et søsken:Heartred men også til all kosen og den deilige duften som føler med en nyfødt:Heartred

Hva gleder du deg mest til?

Gleder også til babykos og duften av nyfødt :Heartred
 
Jeg gleder meg så fælt til å våkne opp uten å grue meg for dagen pga kvalme.
 
Andre som har tilbragt ukesvis på sofaen? Er inne i uke 4 nå. Blir gal!!
 
Andre som har tilbragt ukesvis på sofaen? Er inne i uke 4 nå. Blir gal!!
Er inne i uke 9 som sykemeldt (første 2 ukene 50%, siden da 80%) og er så sinnsykt lei... får ikke gjort noen ting hjemme og kjeder meg skikkelig :sorry:
 
Når tillater dere selv å kjøpe babyutstyr? Har lyst å kjøpe mye brukt, å både senger, vugger og vogner ligger ute til bra pris så og si ubrukt.

meeen jeg får meg ikke til å kjøpe :sorry: er så redd for å «jinxe» det..

tenker at etter UL i uke 12 så kan jeg kjøpe vugge og litt småting. Hva med dere?
 
Min personlige mening er har du lyst har du lov ❤

Jeg har ikke begynt enda, uke 12 idag MEN det er fordi jeg ikke har energi til å gå i butikker og matbutikken blir prioritert :happy: skulle gjerne kjøpt vogn men litt samme greia der. Kommer meg jo ikke ut bleh
 
Når tillater dere selv å kjøpe babyutstyr? Har lyst å kjøpe mye brukt, å både senger, vugger og vogner ligger ute til bra pris så og si ubrukt.

meeen jeg får meg ikke til å kjøpe :sorry: er så redd for å «jinxe» det..

tenker at etter UL i uke 12 så kan jeg kjøpe vugge og litt småting. Hva med dere?
Jeg tenkte det samme som deg. Jeg kjøpte første plagget i uke 12, og etter det er som jeg åpnet en sluse :hilarious: Ser på klær og utstyr hele tiden. Fikk en stor pakke fra babybanden i posten i dag med dunpose, brystpumpe, håndkler og smokker, og bestilte vogn i helga som ble sendt i dag. Jeg føler for min egen del at det er "trygt nok" i uke 12, så jeg har slått til på tilbud på ting jeg vet jeg skal ha. :)
 
Back
Topp