Vet ikke helt hvordan disse funker men tenkte vi trenger en skravletråd ![dance008 :dance008 :dance008](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-dance008.gif)
Hva gleder du deg mest til med å få barn?
![signs017 :signs017 :signs017](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-signs017.gif)
![signs017 :signs017 :signs017](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-signs017.gif)
![dance008 :dance008 :dance008](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-dance008.gif)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke helt hvordan disse funker men tenkte vi trenger en skravletråd
![]()
Gleder meg mest til at datteren min skal få et søskenmen også til all kosen og den deilige duften som føler med en nyfødt
Hva gleder du deg mest til?
Åhhh duften... det hadde jeg nesten glemt. ❤ siden det er så lenge siden mine var små tenker jeg noen dager at jeg må være gærn for å starte over igjenmen jeg gleder meg til alle de små tingene igjen. Flasker, små klær, bleier, små smil, små hender og føtter. Det er jo rett og slett herlig. ❤
Hvor gamle er barna dine?Jeg har en datter på 11 måneder så jeg husker det meste, men er lenge siden hun sluttet å ha tid til kos mer enn en gang i blant i løpet av dagen
gleder meg til å finne frem alle de skjønne små klærne og timesvis med hud mot hud under teppet
![]()
Gratulerer med dagen ja
Jeg ble vekket med frokost på senga av barna mine
Nå skal jeg rydde ferdig før vi får huset fullt klokken 14, skal feire begge ungene sin bursdag med familien i dag. Ungene fikk vite om svangerskapene går og ble så glade. De har fått Big bro og Big sis genser og har de på seg, så får vi se hvor lang tid det tar før folk legger merke til det![]()
13 og 16 år. Alt de trenger meg til nå er skyss, penger og online shopping![]()
Gøy å se at det er flere med store barn her.
Jeg har også to fra før. 10- og 13 år.
Det gikk en stund før de skjønte tegninga!! Gutten vår åpna hver gang det ringte på og sa faktisk: «se hva som står på genseren min» til flere i familien, og de bare « ååå så fin genser» også gikk de inn i stuaFor en kul ide med gensere! Fortell hvordan det gikk. Høres stas ut![]()
Største er født i 2006 ja.2006?
Det gikk en stund før de skjønte tegninga!! Gutten vår åpna hver gang det ringte på og sa faktisk: «se hva som står på genseren min» til flere i familien, og de bare « ååå så fin genser» også gikk de inn i stua
Men han gav seg ikke så lett og litt uti besøket var det endelig noen som sa «er du storebror da?» og gutten vår svarte «eg skal bli det!» og da ble det liv i ansiktene til de som satt rundtde ble så overrasket og glade alle sammen, var nok ikke noen som forventa det i og med at vi har aå store barn (7 og 11)
så det var en gøy overraskelse!
Største er født i 2006 ja.