*skravletråd*

Ja, det gir en trygghetsfølelse :) ingenting kan garantere at det går bra, men så må man jo tenke positivt enn negativt! :) somregel går det helt fint!
Eller være som meg og forberede seg på det verste og heller bli positivt overraska om det går bra? :rolleyes::bag::hilarious:

Får vell ta opp skravletråden! Hva skal dere i dag? :)

Bare slappe av og se på tv:D Blir vell litt klesvask og en tur på trening senere! ☺️ Du da?
Tror jeg skal prøve å komme meg en tur ut på en messe med ei venninne :)

Her bare regner, jeg hadde tenkt å trene litt men er så masse folk i så lite senter at orker ikke det. Været vil ikke heller føler med idag, bare regner siden igår kveld (nei, bor ikke i Bergen :D:D:p:p) så i tillegg er også glatt.:smiley-ashamed004

Her bare regner, jeg hadde tenkt å trene litt men er så masse folk i så lite senter at orker ikke det. Været vil ikke heller føler med idag, bare regner siden igår kveld (nei, bor ikke i Bergen :D:D:p:p) så i tillegg er også glatt.:smiley-ashamed004
Hva med litt hjemmetrening? :D Jeg pleier det når jeg ikke orker på treningssenteret og været ikke er så bra:)

Ja, har en plan med PT, men dette var fra før jeg ble gravid, så er ikke heller vel trent, men prøver å trene uansett tretthet.
Hvordan er det å trene med PT? Jeg skulle gjerne hatt en pt, men bor på en liten plass så det er ingen som jobber med det her. Kunne såklart gått for online pt, men:p

Hvordan er det å trene med PT? Jeg skulle gjerne hatt en pt, men bor på en liten plass så det er ingen som jobber med det her. Kunne såklart gått for online pt, men:p

jeg har online PT, og kjempe fornøyd (jeg bor også ei lite sted), da bodde i Oslo så hadde PT på sats og var suksess for meg, hvis hadde bodd i større sted enn dette hadde kjørt på PT, hvis alt bra vi planlegge å flytte til større sted, men masse tings må på plass først

jeg har online PT, og kjempe fornøyd (jeg bor også ei lite sted), da bodde i Oslo så hadde PT på sats og var suksess for meg, hvis hadde bodd i større sted enn dette hadde kjørt på PT, hvis alt bra vi planlegge å flytte til større sted, men masse tings må på plass først
Så bra at det funker for deg med online PT. Tror jeg trenger noen som pusher meg under økta, det med å planlegge trening og mat føler jeg at jeg har passe kontroll på selv:p

Så bra at det funker for deg med online PT. Tror jeg trenger noen som pusher meg under økta, det med å planlegge trening og mat føler jeg at jeg har passe kontroll på selv:p

Ja da, jeg skal holde meg litt til så etter på planlegger å kjøre litt på egen hånd, en gang har lært litt mer om spise bedre og trene smart.

Slapper av i dag, men er enda trøttere enn vanlig pga været. Heldigvis er det vinterferie denne uka, så skal ikke på jobb :happy:

Jeg kommer til å kjede meg de neste ukene fordi jeg er sykemeldt :hungover:

I dag er virkelig en møkkedag her... Ikke sovet i natt både på grunn av kvalmen og ikke minst tannverk. Skal til tannlege i dag. Gruer meg noe sykt. Det er så unødvendig dyrt :sour::(
Enig. Var hos tannlegen forrige uke. Veldig dyrt! I England er tannlege gratis for gravide og inntil 12 mnd etter fødsel. Godt er det! Tennene mine blir svake av oppkast i 2-3 mnd.

Back
Topp