*skravletråd*

Enig. Var hos tannlegen forrige uke. Veldig dyrt! I England er tannlege gratis for gravide og inntil 12 mnd etter fødsel. Godt er det! Tennene mine blir svake av oppkast i 2-3 mnd.

Ja ble 2742 kr for å trekke ei tann. Veldig mye betennelse. Klarer fortsatt ikke gape så spiser suppe gjennom sugerør i dag også

Er det flere som har sovet en dupp i dag, og måå gjøre det hver dag? :hilarious: jeg har nemlig sove litt, men ikke mer enn 20 min.. er fortsatt kjempe trøtt..

Er det flere som har sovet en dupp i dag, og måå gjøre det hver dag? :hilarious: jeg har nemlig sove litt, men ikke mer enn 20 min.. er fortsatt kjempe trøtt..

Ja må ha en liten dupp hver eneste dag. Slappet vel av en liten time og lå en halvtime før jeg orket å tusle ned. Hahaha :p

Jeg har sovet sikkert 2 timer på sofaen i dag, og er fortsatt dødstrøtt :singing:

Jeg har klart å holdt meg våken, utrolig nok. Har holdt meg opptatt med ting hele dagen, men kjenner at øynene snart detter sammen. Så får komme meg på trening:hilarious:

Jeg har klart å holdt meg våken, utrolig nok. Har holdt meg opptatt med ting hele dagen, men kjenner at øynene snart detter sammen. Så får komme meg på trening:hilarious:
Imponert! :D kos deg på trening! :D

Jeg har sovet to ganger i løpet av dagen. Blir ekstra kvalm om jeg ikke sover

Jeg har sovet to ganger i løpet av dagen. Blir ekstra kvalm om jeg ikke sover
Jeg må sove 1 time etter jeg har tatt kvalmestillende.. for å kanskje holde nede et måltid! Jeg får ned noen kjeks her og der.. og litt væske..

Vi fortalte det til mine foreldre i dag.. Føltes litt uvirkelig si det. Er jo bare litt over 5 uker på vei. Så fikk jeg en uggen følelse. Og litt rosa i slimet etter do besøk og mye murring. Satser på det er helt uskyldig!

Vi fortalte det til mine foreldre i dag.. Føltes litt uvirkelig si det. Er jo bare litt over 5 uker på vei. Så fikk jeg en uggen følelse. Og litt rosa i slimet etter do besøk og mye murring. Satser på det er helt uskyldig!
Satser på at det går bra ❤️

Jeg må sove 1 time etter jeg har tatt kvalmestillende.. for å kanskje holde nede et måltid! Jeg får ned noen kjeks her og der.. og litt væske..
Uff da, er virkelig tøft for kroppen å bære frem et barn. Gleder meg til kvalmen er over og håper vi får kost oss i svangerskapet. Får satse på at det gir seg om noen uker

Vi satser på at det går bra ❤❤

Uff da, er virkelig tøft for kroppen å bære frem et barn. Gleder meg til kvalmen er over og håper vi får kost oss i svangerskapet. Får satse på at det gir seg om noen uker
Japp håper det gir seg for oss begge sånn at vi kan nyte noen uker i svangerskapet også! :)

Japp håper det gir seg for oss begge sånn at vi kan nyte noen uker i svangerskapet også! :)
Ja ❤️❤️ Jeg mener å huske at kvalmen var helt borte ved OUL, så det kommer bedre dager med mer energi :D

Kjedelig å være dårlig så lenge! Var du sykemeldt hele forrige svangerskap?
Forrige svangerskap så gikk jeg på skolen.. men det resulterte i høyt fravær :( men slikt er livet!

Back
Topp