Hva skal dere i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal til legen for å sjekke saltnivåene osv pga dehydrering! Ellers er planen å slappe av og kanskje.. bare kanskje rydde leiligheten..Hva skal dere i morgen?
duu da?Jeg skal til legen for å sjekke saltnivåene osv pga dehydrering! Ellers er planen å slappe av og kanskje.. bare kanskje rydde leiligheten..duu da?

Hahahhaha!Hahaha sorry men jeg leste "dyrlegen". Sånn går det når man har ett øye nedi puta og ett på skjermen![]()

Hva skal dere i morgen?

Vårruller er så nam! Hva pleier du å ha oppi?Jeg tenkte ringe jm.. kaaanskje legen. Lyst til å lage vårruller så om formen er enig blir det å lage et lager for å fryse ned![]()
Vårruller er så nam! Hva pleier du å ha oppi?![]()
Vinterferie her, så har lagt lista lav. Planen er å komme meg gjennom dagen. Også skal jeg ringe legen. Er for dårlig til å komme meg dit i morgenHva skal dere i morgen?
Kyckling eller kjøttdeig, glassnudler, gulrot, hodekål, løk, soyasaus og fiskesaus fra asiabutikkennammmm
Nomnomnom! ❤Kyckling eller kjøttdeig, glassnudler, gulrot, hodekål, løk, soyasaus og fiskesaus fra asiabutikkennammmm
Sov i 1 1/2 time fra klokka 15.30 og er stup trøtt nåEr det flere som har sovet en dupp i dag, og måå gjøre det hver dag?jeg har nemlig sove litt, men ikke mer enn 20 min.. er fortsatt kjempe trøtt..

Trettheten er helt ekstrem, jeg sov to ganger og er sykt trøtt. Kaster inn håndkleSov i 1 1/2 time fra klokka 15.30 og er stup trøtt nå![]()

La meg i senga for 30 min siden. Hurra for TV på soverommet. Lenge leve koma..Trettheten er helt ekstrem, jeg sov to ganger og er sykt trøtt. Kaster inn håndkle![]()
ha voksenbursdag forgutten min som blei 7 år i helgaHva skal dere i morgen?

Ønsker dere alle her inne en riktig god nattTrettheten er helt ekstrem, jeg sov to ganger og er sykt trøtt. Kaster inn håndkle![]()

AwwHuff tankene går alle retninger nå. End mer blod i slimet når jeg var på do. Mer murring og hetetokter, kjennes ut som når jeg får mensen. Ikke optimistisk akkurat nå![]()