*skravletråd*

Jeg tenkte ringe jm.. kaaanskje legen. Lyst til å lage vårruller så om formen er enig blir det å lage et lager for å fryse ned :happy::happy::happy:

Jeg tenkte ringe jm.. kaaanskje legen. Lyst til å lage vårruller så om formen er enig blir det å lage et lager for å fryse ned :happy::happy::happy:
Vårruller er så nam! Hva pleier du å ha oppi? :D

Hva skal dere i morgen?
Vinterferie her, så har lagt lista lav. Planen er å komme meg gjennom dagen. Også skal jeg ringe legen. Er for dårlig til å komme meg dit i morgen

Veldig glad i vårruller og lagde det for to uker siden, men nå kjenner jeg at jeg blir kvalm :( Skal la være å spise noe jeg er veldig glad i slik at jeg ikke får avsmak etterpå. Med nr 3 slet jeg med å spise alt jeg hadde kastet opp i 1 år etter fødsel

Trettheten er helt ekstrem, jeg sov to ganger og er sykt trøtt. Kaster inn håndkle :sleep011:sleep011:sleep011
Ønsker dere alle her inne en riktig god natt :Heartred:queen Må dere sove godt og ikke våkne mange ganger pga toalettbesøk... det må jeg:taunt005:hilarious:
Men husk alle sammen - DET ER VERDT STREVET:downtown

Huff tankene går alle retninger nå. End mer blod i slimet når jeg var på do. Mer murring og hetetokter, kjennes ut som når jeg får mensen. Ikke optimistisk akkurat nå:nailbiting::sorry:

Huff tankene går alle retninger nå. End mer blod i slimet når jeg var på do. Mer murring og hetetokter, kjennes ut som når jeg får mensen. Ikke optimistisk akkurat nå:nailbiting::sorry:
Aww :( ring legen ❤ kan være en uskyldig blødning!

Back
Topp