Huff.. jeg kaster heldigvis skjeldent opp! God bedring til deg ❤

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff.. jeg kaster heldigvis skjeldent opp! God bedring til deg ❤

Wohoo! Hvor langt er du på vei?Har kjøpt en digital med ukeindikator idag, sitter nå og venter på å kunne testeMå holde meg litt til. Veldig spent på om jeg får 3+
5+2 ut i fra når jeg hadde mensen, men jeg tror selv at jeg bare er 4+4Wohoo! Hvor langt er du på vei?![]()
Åååh! Jeg er 5+0 men har ikke maktet å gå så mye ut døra pga kvalmen!5+2 ut i fra når jeg hadde mensen, men jeg tror selv at jeg bare er 4+4![]()
skal ta blodprøve i morgen for å sjekke HCG! Og skal ta en ny på mandag for å sjekke om det har steget i helga!
tror det skal være nok!Så kjedelig med kvalmenÅååh! Jeg er 5+0 men har ikke maktet å gå så mye ut døra pga kvalmen!derfor har jeg ikke fått tatt digital i det siste for å se om det står 3+, men jeg fikk se stigningen fra 1-2 til 2-3
skal ta blodprøve i morgen for å sjekke HCG! Og skal ta en ny på mandag for å sjekke om det har steget i helga!
tror det skal være nok!
Det er lite.. desverreSå kjedelig med kvalmenHåper det ikke varer så lenge. Får du i deg mat? Husker sist jeg var gravid så fikk jeg ikke i meg noe mat og gikk ned veldig mange kilo..
Det var ikke noe problem for min del den gang. Bedre å holde seg hjemme og få slappet av, enn å tvinge seg på jobb når formen ikke er god.Det er lite.. desverrederfor jeg håper litt på sykemelding i morgen! Håper ikke legen er så vanskelig på det!

Ja, var ikke noe problem for meg sist gang heller, men har hørt at noen leger kan være vanskelig på det der..Det var ikke noe problem for min del den gang. Bedre å holde seg hjemme og få slappet av, enn å tvinge seg på jobb når formen ikke er god.![]()

Har kjøpt en digital med ukeindikator idag, sitter nå og venter på å kunne testeMå holde meg litt til. Veldig spent på om jeg får 3+
Men ser flere har fått 3+ tidligere Testet du videre til du fikk 3+?Jeg fikk 2-3 når jeg var 5+3Men ser flere har fått 3+ tidligere
![]()
Testet du videre til du fikk 3+?![]()

Har kjøpt en digital med ukeindikator idag, sitter nå og venter på å kunne testeMå holde meg litt til. Veldig spent på om jeg får 3+

Jepp, jeg er også ekstremt trøtt for tiden! Føler jeg kunne sovet vekk alle ukeneHerregud, jeg er såååå trøtt på ettermiddagen! Etter en arbeidsdag så er jeg helt skutt... Vil bare sove med en gang jeg kommer hjem. Går jo ikke siden jeg har en 3-åring... Flere som meg eller?

Er en graviditetstest med ukesindikator!Hva er alt dette snakket om 3+? All denne testinga er helt nytt for meg![]()
Nei, den eneste «garantien» er at HCG stiger. Noe annet garanterer den jo ikke.Takk for svar. Men jeg er ikke helt med ennå
Det gir ikke noe større garanti (man kanskje trygghetsfølelse) for at alt går bra?
Ja, det gir en trygghetsfølelseTakk for svar. Men jeg er ikke helt med ennå
Det gir ikke noe større garanti (man kanskje trygghetsfølelse) for at alt går bra?