*skravletråd*

Vert sykmeldt en stund fra før av pga gammel skade i beinet. Og nå blir jeg hjemme i 8 mnd til. Hmm hvordan sysselsette meg selv. Noen flere som går hjemme fra første mnd? Hva gjør dere på dagtid


Gått hjemme siden i fjor sommer. Dritlei. Føler meg så ensom at fy... Strikker noe men de dagene armene verker går ikke det heller :banghead::p
 
Vet ikke om det er flere av dere som følger med på hvilepulsen på fitbit? Jeg ble skikkelig skremt i går. Pulsen sank fra 66 for to dager siden, til 64 i går. Var redd jeg skulle begynne å blø og at dette ikke skulle gå veien. Men plutselig er pulsen oppe på 67 igjen, som den ca. har ligget jevnt på siden positiv test:nailbiting: Burde sikkert legge fra meg hele klokka de neste ukene, men klarer ikke la være og følge med..
 

Vedlegg

  • E396B965-042E-4A39-AA9B-F25A9E81C8EF.png
    E396B965-042E-4A39-AA9B-F25A9E81C8EF.png
    58,7 KB · Visninger: 10
Vet ikke om det er flere av dere som følger med på hvilepulsen på fitbit? Jeg ble skikkelig skremt i går. Pulsen sank fra 66 for to dager siden, til 64 i går. Var redd jeg skulle begynne å blø og at dette ikke skulle gå veien. Men plutselig er pulsen oppe på 67 igjen, som den ca. har ligget jevnt på siden positiv test:nailbiting: Burde sikkert legge fra meg hele klokka de neste ukene, men klarer ikke la være og følge med..
Jeg følger med, men min puls har vært helt dust dette svangerskapet, men det kan være fordi jeg hadde en abort 17. desember og ble gravid igjen med engang, så da trenger ikke kroppen å jobbe like hardt på starten, i tillegg kan visst kurven være mye mindre hvis man er i god fysisk form og det er jeg ;) Den peak'en du ser på starten av kurven her er forrige svangerskap og når jeg mistet, det var bare 4-5 uker, nå er jeg 6-7 uker og jeg har enda ikke kommet like høyt som forrige gang :p I tillegg vil jeg advare deg om at det kommer ett dropp ved ca 6 uker, for da har som regel kroppen klart å tilpasse seg de økte blodmengdene ;) Jeg legger ved bildet av det første svangerskapet mitt hvor frøkna ble unnfanget i starten av mai og født midten av januar. Der ser du tydelig det droppet ved 6 uker, samt flere dropper siden, men svangerskapet gikk helt fint det ;)
40655C58-BF74-4DD9-9761-441231C0F039.png C9F2CB3D-15F5-4F64-BC82-3E9EDBFBBC89.jpeg
 
Vet ikke om det er flere av dere som følger med på hvilepulsen på fitbit? Jeg ble skikkelig skremt i går. Pulsen sank fra 66 for to dager siden, til 64 i går. Var redd jeg skulle begynne å blø og at dette ikke skulle gå veien. Men plutselig er pulsen oppe på 67 igjen, som den ca. har ligget jevnt på siden positiv test:nailbiting: Burde sikkert legge fra meg hele klokka de neste ukene, men klarer ikke la være og følge med..
Følger med jeg også, men tror jeg burde legge fra meg klokka i noen uker. Jeg er inne å sjekker flere ganger daglig om pulsen har sunket :rolleyes: Greit å være forberedt før en evt blødning kommer liksom...
 
Jeg følger med, men min puls har vært helt dust dette svangerskapet, men det kan være fordi jeg hadde en abort 17. desember og ble gravid igjen med engang, så da trenger ikke kroppen å jobbe like hardt på starten, i tillegg kan visst kurven være mye mindre hvis man er i god fysisk form og det er jeg ;) Den peak'en du ser på starten av kurven her er forrige svangerskap og når jeg mistet, det var bare 4-5 uker, nå er jeg 6-7 uker og jeg har enda ikke kommet like høyt som forrige gang :p I tillegg vil jeg advare deg om at det kommer ett dropp ved ca 6 uker, for da har som regel kroppen klart å tilpasse seg de økte blodmengdene ;) Jeg legger ved bildet av det første svangerskapet mitt hvor frøkna ble unnfanget i starten av mai og født midten av januar. Der ser du tydelig det droppet ved 6 uker, samt flere dropper siden, men svangerskapet gikk helt fint det ;)
Vis vedlegget 318739 Vis vedlegget 318740
Takk, det var faktisk beroligende å se kurvene dine! Kjipt at du mistet forrige gang... Ble veldig redd for at jeg holdt på å miste nå, men var kun en dag med lavere puls før det ble normalt igjen. Takk for advarselen om dropp i uke 6! Jeg er 6 uker på fredag, så nå slipper jeg forhåpentligvis å bli nervøs hvis pulsen dropper til helga;)
 
Takk, det var faktisk beroligende å se kurvene dine! Kjipt at du mistet forrige gang... Ble veldig redd for at jeg holdt på å miste nå, men var kun en dag med lavere puls før det ble normalt igjen. Takk for advarselen om dropp i uke 6! Jeg er 6 uker på fredag, så nå slipper jeg forhåpentligvis å bli nervøs hvis pulsen dropper til helga;)
Jeg er på mitt fjerdesvangerskap nå, ett fullbyrdet, en MA (uke 11), en SA (uke 4-5), og nå er jeg kommet til uke 6-7, og hittil har ingen vært like på hvilepulsen, så jeg har lært meg å ta den pulsen med en klype salt ;) Ved SA'en begynte pulsen å gå ned 2 dager før jeg begynte å blø, men i de tre andre svangerskapene (hittil), så har pulsdropp vært normalt uten at det har varslet om noe ille :)
 
I dag er virkelig en møkkedag her... Ikke sovet i natt både på grunn av kvalmen og ikke minst tannverk. Skal til tannlege i dag. Gruer meg noe sykt. Det er så unødvendig dyrt :sour::(
 
I dag er virkelig en møkkedag her... Ikke sovet i natt både på grunn av kvalmen og ikke minst tannverk. Skal til tannlege i dag. Gruer meg noe sykt. Det er så unødvendig dyrt :sour::(
Hurk Lykke til! :Heartred
Ja, det er unødvendig dyrt.. burde vært sånn som helsesektoren der du kun betaler egenandel.. fordi tennene har noe med fordøyelsen å gjøre o_O
 
I dag er virkelig en møkkedag her... Ikke sovet i natt både på grunn av kvalmen og ikke minst tannverk. Skal til tannlege i dag. Gruer meg noe sykt. Det er så unødvendig dyrt :sour::(
Føler med deg! Var hos tannlegen på mandag, det er ikke noe kjekt!☹️.. Husk å opplyse om at du er gravid. Det skal helst ikke tas røntgen når man er gravid pga strålingen. Røntgen tas bare hvis man absolutt må, og helst i 2. trimester hvis det først skal tas.

Jeg har heller ikke sovet i natt.. 2åringen har fått vondt i halsen og har våknet og grått flere ganger i natt. Stakkars liten, håper ikke det utvikler seg:sorry:
 
Huff er ikke noe gøy å ikke få sove nei.. akkurat nå føler jeg meg dritkvalm og uvel så d blir en fin tur til tannlegen... Gruer meg så sykt.. Vet at det blir vondt uansett.. Hater tannleger:shifty:
 
Vet ikke om det er flere av dere som følger med på hvilepulsen på fitbit? Jeg ble skikkelig skremt i går. Pulsen sank fra 66 for to dager siden, til 64 i går. Var redd jeg skulle begynne å blø og at dette ikke skulle gå veien. Men plutselig er pulsen oppe på 67 igjen, som den ca. har ligget jevnt på siden positiv test:nailbiting: Burde sikkert legge fra meg hele klokka de neste ukene, men klarer ikke la være og følge med..
Her er min. Jeg er 7+0 i dag :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200212-121142_Fitbit.jpg
    Screenshot_20200212-121142_Fitbit.jpg
    12,3 KB · Visninger: 10
3800 kr rett ut av vinduet. Tannlegetime. Fikk det billigere enn det var opprinnelig av en snill tannlege men fortsatt fy f.. d er mye penger.
 
Da var jordmor kontaktet. Time neste torsdag 20.02. Gleder meg
 
Jeg skal til legen i morgen! :D har også fått bestilt tidlig ultralyd for å sjekke på spira som er 13 mars!
 
Jeg ble i dag sykemeldt ut mnd pga kvalme og trøtthet. Er så kvalm om natta at jeg får ikke til å sove..
 
Jeg ble i dag sykemeldt ut mnd pga kvalme og trøtthet. Er så kvalm om natta at jeg får ikke til å sove..
Jeg kommer også til å spør om sykemelding pga kvalme.. fordi jeg holder såvidt på noe for tiden..
 
Back
Topp