*skravletråd*

Hørtes dyrt ut allikevel! Men må jo til. Så glad jeg har fra 1-åringen. Meeen vi trenger søskenvogn
Tja, dette blir vår 4. så pga levetid på bilstoler kjøper vi nytt nå og kan selge videre etter bruk. :) Har kjøpt inn klær på tilbud, nøytralt og til årstiden. Vi har egen babykonto hvor vi har lagt inn penger en stund. Da er det godt å handle på salg og se at vi har spart. Jeg vant en ny vogn her på forumet for noen år siden. Den er fortsatt fin, så slipper heldigvis den kostnaden. :)

Er det noen som allerede har kjent på kvalmen?! :sorry: jeg klarte å kaste opp i garderoben i barnehagen til guttungen i dag.. allerede.. er ikke mer enn 4+1 eller noe der.. :sorry:
Uff da ❤️ Sist ble jeg kvalm i uke 7, da fikk ungene omgangssyke også fikk jeg det også fortsatte kvalmen. Du kan kjøpe postafen på apoteket om kvalmen er veldig plagsom.

Er det noen som allerede har kjent på kvalmen?! :sorry: jeg klarte å kaste opp i garderoben i barnehagen til guttungen i dag.. allerede.. er ikke mer enn 4+1 eller noe der.. :sorry:
Vært kvalm i 3 uker. Ble kval uka etter eggløsning. Begynte på kvalmestillende idag og fikk akupunktur.

Vert sykmeldt en stund fra før av pga gammel skade i beinet. Og nå blir jeg hjemme i 8 mnd til. Hmm hvordan sysselsette meg selv. Noen flere som går hjemme fra første mnd? Hva gjør dere på dagtid

Jeg sitter på jobb med en hemmelighet bare jeg og samboeren, og ei venninne vet om :Heartblue

Jeg tenker på hvordan det vil være å være i en jobb som jeg trives i, mens jeg er gravid :wav

Merker korsrygg/bekken er kranglete så håper at jeg klarer å holde det i sjakllaughing4

Vert sykmeldt en stund fra før av pga gammel skade i beinet. Og nå blir jeg hjemme i 8 mnd til. Hmm hvordan sysselsette meg selv. Noen flere som går hjemme fra første mnd? Hva gjør dere på dagtid
Går hjemme. Men i mammaperm så har ei på straks 6 måneder som fyller dagene

Vi også har solgt alt.. :hilarious: så venter til engangsstønad for å kjøpe inn de viktigste tingene til lille spira! :hilarious:
Den engangsstønaden, er det noe man får i tilegg til permisjonspenger?

Ved forrige svangerskap så fikk jeg engangsstønad fordi jeg var under en viss sum i året i lønn eller noe slikt! Tipper jeg er under den i år også :)

Så litt nå og alle kan søke sålenge de er mor til barnet og de bor i Norge :)

Men er det et beløp som kommer i tileg til vanlig foreldrepenger?
Japp! :) det ligger på litt over 84.000 :) kan søkes på etter uke 22.

Men er det et beløp som kommer i tileg til vanlig foreldrepenger?
Nei, det er for de som ikke har tjent opp rett til foreldrepenger.

Nei, det er for de som ikke har tjent opp rett til foreldrepenger.
Er det? o_O på nav sine sider står det at alle kan søke om det.. eneste kravene er at du er moren og ikke bor i utlandet..

Er det? o_O på nav sine sider står det at alle kan søke om det.. eneste kravene er at du er moren og ikke bor i utlandet..
Enten har du rett på foreldrepenger eller rett på engangsstønad. Du får ikke begge. Men om du ikke har rett på foreldrepenger men mannen har kan du få engangsstønad og han foreldrepenger og permisjon.

Enten har du rett på foreldrepenger eller rett på engangsstønad. Du får ikke begge. Men om du ikke har rett på foreldrepenger men mannen har kan du få engangsstønad og han foreldrepenger og permisjon.
Ååh okei! :)

Nei, det står veldig tydelig på nav at det kunner for dem som ikke får foreldrepenger ;-)
Legger ved bilde av én av flere steder dette står.

E213DA54-F684-4CD6-A18D-79E860242FE1.png

Denne gangen skal jeg gjøre alt :hilarious:

Koser meg med siste svangerskap!

Vedlegg

• 15811473246396040494813087035314.jpg
    15811473246396040494813087035314.jpg
    18,6 KB · Visninger: 27
Back
Topp